Det er så sinnsykt mye jeg føler om dagen! kall det gjerne en god følelse, for når kjennes det ut som at jeg har vært så nære at det nesten føles ut som at det har klaffa. Men det har ikke det da, enda
Tanta jobber enda og hu får holde på til hu er ferdig. Så håper jeg det er ryddig og fint til en ny mini som kan prøve og bosette seg inni meg i ni mnd
Det var litt rart og se på nesten streker på testene denne uka, men det var også litt fint å se at vi var nesten i mål. Gubben syns det var kjipt at det ikke ble no mer, og det er jo godt å få en bekreftelse igjen og igjen på at vi er to om det her og ikke bare en
Men vi kjører på igjen vi! Herregud så spennende det blir! Jeg kan nesten ikke vente til at vi kan prøve igjen og se hva som skjer! Og disse følelsene skal jeg ta litt vare på, for det er liksom en del av hele greia til vi kommer oss dit vi vil. Og da er det ålreit å ha med hele prosessen og ikke bare litt. Jeg driver og skal finne meg en dagbok som er for svangerskapet slik at jeg kan notere ned alt som skjer før og under graviditeten. Jeg tror det kan bli en fin ting
Jeg gleder meg så utrolig mye til jeg kan gå rundt og være preggers også bare strutte med magen når den kommer
Er det en ting jeg er sikker på så er det at den magen skal vises så fort den ser ut som en gravidmage (og ikke en utdytta fettklump *ler*
). JEG GLEDER MEG!!! Jeg gleder meg så SYKT!
I mellomtiden så lever jeg på alle andres graviditeter og gleder meg over dem
Det er en fantastisk måte å bruke min egen glede på! Hadde en liten downer som jeg skrev om tidligere, men det varte ikke lenge og det var heller litt mer styr den dagen enn ellers og hvor tankene og jeg lukka oss litt inni oss selv. Im not going there ass...noooope, ikke pokkærn!
Ooooh! OG jeg gleder meg helt vilt til å ta bilder av magen og sammenlikne fra uke til uke
Hihi! Det kommer til å bli spennende! Wow...nå følte jeg meg nesten litt wækko. Så ille er det ikke. Blir bare litt engasjert