Mitt hjerte <3

Teite kroppen som gjør at man blir forvirra og usikker! Men nå vet du nå i allefall hvordan det ligger ann! :) Hadde selvfølgelig håpa at du var gravid da.. Men hei, det kommer snart en ny sjanse :D (Og da er vi prøvere samtidig, kanskje vi kan ha teste-date samtidig, hihi :D )

Jeg fikk svar ja, det var under fem og ikke gravid. Jeg kan love dere at tanta er kommet! For ca en time siden. Å herregud som hun har kommet. Kjennes jo ut som at livmora blir vridd her. Så nå er det pause en mnd også er det full spiker igjen i April :D Kanskje vi klarer å lage en liten påskekylling ;)
Heller mensen enn over ikm og negative tester. Jesus jeg har lurt fælt på hva i alle dager som var greia. Vært spesielt redd for stygge sykdommer, selv om jeg har sjekka status for ikke lenge siden. Men man blir jo litt skremt.
Men men..nå slippe rjeg å tenke på no mer og heller fortsette eventyret på normalt vis igjen :D Og når jeg er gravid så skal jeg ha en test som er kjøpt på butikken og viser kryss. Bt strimlene er jo mongoretardert som viser streker i hytt og pine både før og etter 5 min. Blir jo litt påvirket av alle andre her inne som tester i hytt og pine, dete r jo kjempe spennende. Men jeg orker ikke det. Ikke en gang til. Nå er det kun EL tester.
er nesten litt letta. Misforstå meg rett, skulle gjerne vært gravid ;) For alt i denne verden! Men som sagt, kjempe kjedelig å gå en uke over for ingenting.

Trasig at TR kom..
Jeg har også pause nå, og det er FANTASTISK. Tenker ikke på noe som helst som har med prøving å gjøre :-).
Kommer sterkere tilbake med en påskekylling på lur :-).

Teite kroppen som gjør at man blir forvirra og usikker! Men nå vet du nå i allefall hvordan det ligger ann! :) Hadde selvfølgelig håpa at du var gravid da.. Men hei, det kommer snart en ny sjanse :D (Og da er vi prøvere samtidig, kanskje vi kan ha teste-date samtidig, hihi :D )
Trasig at TR kom..
Jeg har også pause nå, og det er FANTASTISK. Tenker ikke på noe som helst som har med prøving å gjøre :).
Kommer sterkere tilbake med en påskekylling på lur :).

Skal bli ganske greit med en pause :-) det blir mye på en gang. Kanskje en pause i ny og ne ikke er så dumt ;-)
nå er jeg jo usikker på syklusen så da passer det utmerke med en pause :-) også tenker jeg at i mai så er det tilbake til en syklus jeg har kontroll på. Det blir bra det her :-D Tenk om vi hadde havna i samme termingruppe! HerreguGud så kult det hadde vært:-D

Hvordan går det med deg? Hatt en bra påske? :)

Heia :-)
påska var fin og det var godt med fri! Har litt pause fra her, men titter innom. Det blir litt for mye fokus på prøving som ikke er helt sunt for meg ihvertfall ;-) så jeg kommer sterkere tilbake når jeg føler det passer seg.
Ser at du er i gang nå! Blir spennende tider fremover! :-D

Heia :)
påska var fin og det var godt med fri! Har litt pause fra her, men titter innom. Det blir litt for mye fokus på prøving som ikke er helt sunt for meg ihvertfall ;-) så jeg kommer sterkere tilbake når jeg føler det passer seg.
Ser at du er i gang nå! Blir spennende tider fremover! :-D

Aha, skjønner. Sikkert greit med en pause da ja, det kan vel fort bli intenst og altoppslukende dette. Men dere har ikke prøve-pause? Hvordan ligger du ann? Må oppdatere innimellom da ;)

Vi er i gang ja, spennende dette :D

Aha, skjønner. Sikkert greit med en pause da ja, det kan vel fort bli intenst og altoppslukende dette. Men dere har ikke prøve-pause? Hvordan ligger du ann? Må oppdatere innimellom da ;)

Vi er i gang ja, spennende dette :D

Ja, blir mye :P De som selger EL- og graviditetstester tjener noen kronasjer påalle oss prøvere ;) hehehe
Vi har absolutt ikke prøvepause her. Men nå føler jeg det blir mer naturlig enn hva det starta med, selv om vi kosa oss da også.
Nå tror jeg vi har skuldre relativt lave begge to og har fått kjent det på kroppen hvordan det er å være prøvere. Det er fortsatt spennende vel og merke, men bare i et litt roligere hjørne :) Jeg kunen gjerne tenkt meg et sommerbarn også, men et vinterbarn er også perfekt :D

Hvordan har du det? Hvordan syns du det er å endelig være i gang? :D

Ja, blir mye :p De som selger EL- og graviditetstester tjener noen kronasjer påalle oss prøvere ;) hehehe
Vi har absolutt ikke prøvepause her. Men nå føler jeg det blir mer naturlig enn hva det starta med, selv om vi kosa oss da også.
Nå tror jeg vi har skuldre relativt lave begge to og har fått kjent det på kroppen hvordan det er å være prøvere. Det er fortsatt spennende vel og merke, men bare i et litt roligere hjørne :) Jeg kunen gjerne tenkt meg et sommerbarn også, men et vinterbarn er også perfekt :D

Lave skuldre og naturlig forhold til prøvingen høres veldig lurt ut! :)

Jeg har det bra ja ;) Det er en spennende tanke at det kan hende vi lager et barn når vi har sex :p Men jeg føler jeg tar det ganske rolig selv også da, tester ikke etter el, og tenker ikke å begynne å teste før ikm :) Har tatt over hus og holder på å pusse opp, så har nok å tenke på annet enn at vi skal lage baby :rolleyes:

Ja, blir mye :p De som selger EL- og graviditetstester tjener noen kronasjer påalle oss prøvere ;) hehehe

Jeg har det bra ja ;) Det er en spennende tanke at det kan hende vi lager et barn når vi har sex :p Men jeg føler jeg tar det ganske rolig selv også da, tester ikke etter el, og tenker ikke å begynne å teste før ikm :) Har tatt over hus og holder på å pusse opp, så har nok å tenke på annet enn at vi skal lage baby :rolleyes:
Sniker meg inn 2 sek!
Det var veldig lurt å slappe av med prøvingen for vår del. Etter ett år uten noe positiv test, ble vi så slitne at vi tok det helt med ro og ikke stresset med noe. Tok det som det kom gjorde vi, og etter to mnd satt spira :) Lykke til damer :D
Sniker meg ut igjen.

Sniker meg inn 2 sek!
Det var veldig lurt å slappe av med prøvingen for vår del. Etter ett år uten noe positiv test, ble vi så slitne at vi tok det helt med ro og ikke stresset med noe. Tok det som det kom gjorde vi, og etter to mnd satt spira :) Lykke til damer :D
Sniker meg ut igjen.

Ikke sant. Man lærer så lenge man prøver =P
takk!

hus er spennende! Også kan man gjøre det Hvordan man vil osv. Fine greier :-D

Det er ganske sykt at det kan lages et levende menneske av sex ja. Det er helt vilt faktisk når man tenker over det =P men gleder meg til det skjer!

Ooooh..her skriver jeg lite om dagen. Men det finnes en grunn for det. Jeg prøver å ikke tenke på babymaking 24/7. For det gjorde jeg når jeg satte i gang med prøvinga. Og det er så godt å konsentrere seg om alt og heller ta det som det kommer.
Dager som denne er vanskelig å la være å tenke på at jeg har lyst på en liten tælp som kan gjøre livene våres et snev mer spennende ;) En på jobben fikk en sønn 1 mai, og i dag kom mor og barn på besøk på jobben :D Å herre jemini å nydelig lite vidunder! Det rasla grrrreit i eggstokkene da ja :P

I går hadde jeg plutselig ømme nipler, og det samme var det i dag. Pluss en form for muskelkrampe type light nerri hula. Såååe...det var jo litt rart da. Men hvis det sitter denne PP så blir jeg MEGET overrasket! For ting som skal sprutes inni ble ikke spruta på innsiden. Hvor enn ekkelt det er å lese ;) Så jeg har ingen forhåpninger heller. Men det er godt å bare snakke om det her :D

Men fyttikatta så søte unga er når de er helt ferske og bare biiiitte små <3 Jøye seg for noen mirakler oss mennesker er :D

Ooooh..her skriver jeg lite om dagen. Men det finnes en grunn for det. Jeg prøver å ikke tenke på babymaking 24/7. For det gjorde jeg når jeg satte i gang med prøvinga. Og det er så godt å konsentrere seg om alt og heller ta det som det kommer.
Dager som denne er vanskelig å la være å tenke på at jeg har lyst på en liten tælp som kan gjøre livene våres et snev mer spennende ;) En på jobben fikk en sønn 1 mai, og i dag kom mor og barn på besøk på jobben :D Å herre jemini å nydelig lite vidunder! Det rasla grrrreit i eggstokkene da ja :P

I går hadde jeg plutselig ømme nipler, og det samme var det i dag. Pluss en form for muskelkrampe type light nerri hula. Såååe...det var jo litt rart da. Men hvis det sitter denne PP så blir jeg MEGET overrasket! For ting som skal sprutes inni ble ikke spruta på innsiden. Hvor enn ekkelt det er å lese ;) Så jeg har ingen forhåpninger heller. Men det er godt å bare snakke om det her :D

Men fyttikatta så søte unga er når de er helt ferske og bare biiiitte små <3 Jøye seg for noen mirakler oss mennesker er :D

Håper det er noe i magen hos deg, slik at vi kan komme i samme termingruppe :-). Jeg kjenner nesten ingen symptomer. Hadde jeg ikke tatt testen, så hadde jeg aldri trodd jeg var gravid.

Håper det er noe i magen hos deg, slik at vi kan komme i samme termingruppe :). Jeg kjenner nesten ingen symptomer. Hadde jeg ikke tatt testen, så hadde jeg aldri trodd jeg var gravid.
Det hadde vært så koselig :-D når har du termin?

Den er egentlig flott :). Er litt trøtt om dagene, men ellers som før.
Når har du ikm?
Ikm er 19 mai, men jeg tror også det kan være 21 mai. Litt usikker.

Back
Topp