Mitt hjerte <3

I dag så har jeg hatt en skikkelig sinnadag, men jeg har klart å holde roen. Selv om jeg hadde lyst til å banke møkka ut av politimannen som stoppa meg i kontroll. Han prata for mye og jeg hadde lunsjen min og var på ingen måte interessert i å høre om unødvendig svadaprat. Sulten som en ulv og hissig som en lemmen så holdt jeg nesten på å be den dumme mannen og å klappe sammen smella og la meg kjøre vider. Dust :cussing
Så når jeg kom tilbake på jobben så fikk noen flere høre det for de syns det var så innmari gøy at jeg hadde blitt stoppa. Ikke at det var noen grunn for at jeg ble stoppa. Men det var stas for alle andre tydeligvis. Hissig mutch??

Hvis ikke den testen er positiv på lørdag så skal jeg komme meg på et angermanagement kurs ihvertfall.

Da var det IKM dag og jeg har sniktesta så det svir etter pga symptomer som jeg trodde var noe mer. Det har vært en spennende uke for og si det sånn.
Jeg angrer bittert på at jeg har lurt meg selv til og teste, men med jeg skjønner jo hvorfor jeg har testa videre når jeg har fått de resultatene jeg har fått. Men jeg kan si dere det at jeg skal IKKE teste så tidlig ever again!! For det gjør meg bare vondt verre og jeg orker ikke det.
Det blir ikke no prøving i mars. Jeg skal ikke ha desemberbarn. Men treffer jeg i april og den kommer i desember, da er det ikke så mye jeg kan gjøre med det. Og ungen er hjertelig velkommen uansett. Misforstå meg rett.

Symptomer denne uka:
-Så vidt litt ømme pupper (pleier ikke ha det)
-Kvalm ons og tor og litt sånn små isj uggen etter det. (pleier ikke være det)
-Hissi som en lemmen (Det kan skje, men ikke så intenst som denne uka.....og for absolutt ingenting)
-Massevis av stikkinger fra ene lyske til den andre og nedover låra til knærne. ( Aldri stikkinger nedi der, men mensenvondter kan gjøre med vondt fra topp til tå)
-Trøtt (kan bli sliten etter en arb.uke, men aldri sovna i lunsjen i kontorstolen før).

Last edited:
Såååeh...en dag over forventa mens. What to do, what tooo dooo.
Har kun igjen to tester av bt og en cbd. Blir å teste med bt i morgen og tirsdag. Kommer ikke tanta og strekene fortsatt er svake, men vanskelige å tyde så venter jeg med cbd til helga igjen eller no. De er jo svindyre og jeg driter ikke penger!

Satt og tenkte på det i sted at når man tester og det er blendahvit så er man liksom fornøyd med at "ok, ingen klaff denne gangen". Men så fort det er svaaaaaaake streker som er vanskelige å tyde, da er det plutselig ikke godt nok og man vet ingenting.

Vel vel..enten så kommer tanta eller så er jeg gravid. Noe annet kan det umulig være, for jeg har jo testa meg for div hos gyno i jula. og der var det ikke no å hente, alt var ok. Jeg blir forvirra, og ikke er det rart når det er første gang man prøver og er helt newb på mye. Har litt mer erfaring på tng i prøvetiden, men når det kommer til denne situasjonen hvor jeg går over forventa mens så er jeg heeelt ute av det :P

Så, enten blir det en prøvepause i en mnd ellers så er det ny app på tlf med gravid opplegg ;)

Jepp det har jeg :) Ingen endring på testen..bare samme syyykt svake skyggestrek. Skal teste igjen på torsdag :)
Og jeg kan love dere at jeg blir ikke veldig klok på det her, men jeg håper på pos test på torsdag.
Kommer ikke tanta ila uka så er det å få tatt blodprøve hos legen på mandag. Ringte og prata litt med dem i dag for å prøve å bli no mer lur på det her :P
Og kommer tanta så er det sånn det blir. Jeg er klar for begge deler så lenge jeg får et svar på hvorfor jeg ikke har fått mensen enda ;)

Jepp det har jeg :) Ingen endring på testen..bare samme syyykt svake skyggestrek. Skal teste igjen på torsdag :)
Og jeg kan love dere at jeg blir ikke veldig klok på det her, men jeg håper på pos test på torsdag.
Kommer ikke tanta ila uka så er det å få tatt blodprøve hos legen på mandag. Ringte og prata litt med dem i dag for å prøve å bli no mer lur på det her :p
Og kommer tanta så er det sånn det blir. Jeg er klar for begge deler så lenge jeg får et svar på hvorfor jeg ikke har fått mensen enda ;)

Æsj, for en teit kropp! Men så lenge tanta ikke er kommet så er det jo håp :D Og hvis hun kommer, så ble det nå sånn da.. Men jeg håper hun holder seg langt borte!

Æsj, for en teit kropp! Men så lenge tanta ikke er kommet så er det jo håp :D Og hvis hun kommer, så ble det nå sånn da.. Men jeg håper hun holder seg langt borte!
Jepp..det får gå som det går :) Det ordner seg uansett på den ene eller andre måten. Jeg er klar for både ny pp og jeg er klar for en fantastisk graviditet :D

Jepp..det får gå som det går :) Det ordner seg uansett på den ene eller andre måten. Jeg er klar for både ny pp og jeg er klar for en fantastisk graviditet :D

Bra innstilling! :D Jo mer man er innstillt på at det går bra, jo mer skuffet blir man sikkert hvis det ikke går.. En ting er sikkert, det går hvis det går! Og frem til det går tror jeg det er viktig å ikke stresse, å bare prøve å kose seg med prøvingen :)

Bra innstilling! :D Jo mer man er innstillt på at det går bra, jo mer skuffet blir man sikkert hvis det ikke går.. En ting er sikkert, det går hvis det går! Og frem til det går tror jeg det er viktig å ikke stresse, å bare prøve å kose seg med prøvingen :)

Jepp :) Eneste jeg kjenner på er at det er spennende og se hva resultatet blir. Selvfølgelig :P Men det er en ganske interessant periode nå. Og jeg hadde ikke forventa å være i denne situasjonen. Jeg trodde seriøst jeg ville fått mensen eller en positiv test ved forventa mens/ikm. Men som alt annet dette året,så ble det selvfølgelig ikke sånn :p Men det er jo da det er gøy :D Enn så lenge ihvertfall.
Nå gleder jeg meg til torsdag :) Blir spennende og teste. Meeeen igjen, plutselig er mensen her.
I helga hadde jeg som sagt en del murringer. Også gikk det over en stund, men nå igjen så er det svaaaaaaake murringer. Det verste med akkurat det er at det betyr ikke en dæm dritt. For det er enten mensen eller symptom :P haha...det her er så ambivalent at jeg får ikke sagt det en gang!! hehe

Da var det å smøre seg med tålmodighet og se hva som kommer først, mensen eller positiv test.
Hittil så har jeg brukt opp alle testene mine de siste tre har vært negative. De resterende 20! har vært mest skyggestrek og diverse.
Nå har jeg ringt legen for andre gang og jeg skal inn og ta en blodprøve nuh! Hvorfor vente når man er (for min del) langt over ikm. Det er ihvertfall ikke normalt for denne jenta.

Og GUD så godt det skal bli å få et svar!! Er den positivt så er det helt fantastisk! Er den negativ så heller det enn å sitte og være i no whereland. Og da er det liksom å fortsette eventyret uansett :D

Da var det å smøre seg med tålmodighet og se hva som kommer først, mensen eller positiv test.
Hittil så har jeg brukt opp alle testene mine de siste tre har vært negative. De resterende 20! har vært mest skyggestrek og diverse.
Nå har jeg ringt legen for andre gang og jeg skal inn og ta en blodprøve nuh! Hvorfor vente når man er (for min del) langt over ikm. Det er ihvertfall ikke normalt for denne jenta.

Og GUD så godt det skal bli å få et svar!! Er den positivt så er det helt fantastisk! Er den negativ så heller det enn å sitte og være i no whereland. Og da er det liksom å fortsette eventyret uansett :D

Lykke til med blodprøve! Når får du svar? Godt å få det avklart, uansett utfall, men håper jo selvfølgelig på skyhøy HCG :D

Lykke til med blodprøve! Når får du svar? Godt å få det avklart, uansett utfall, men håper jo selvfølgelig på skyhøy HCG :D
Får svar på fredag eller mandag. Hun antok fredag :)

Jepp jepp..da er det straks natta og fredagen er ikke langt inna :)
Fra siden jeg tok blodprøven så har jeg vært heeelt i zen og fått den evige forvirringa ut av hodet mitt. Nå veit jeg at jeg får et svar og da blir det mye lettere å agere deretter :) Håper selvfølgelig at det er en spire som gror seg stor og sterk <3 Det kjennes ut som at livmora er litt tung faktisk..og ligger jeg på den ene siden så er det som om den ene eggstokken som ligger nederst blir most :P Så jeg håper det er massevis av blodtilstrømning til livmora som gjør sat det føles slik ut, og som gir næring til evt lille spire :)
Og er det ikke noe hcg så bør mister doktor dra frem et ultralyd apparat og sjekke hvordan tilstanden er der nede.
Blir bare så ålreit å få et svar :D

Og sånn fo egen moro og fordi jeg ikke har flere graviditetstester, så ryker det til stadighet en og annen EL test. Bare for å se om det kommer noen strek og fordi jeg har lest at er den positiv eller noe så kan det ha en grei sammenheng med graviditet. Men så er det visst sånn at det alltid er litt LH stoff i kroppen, så jeg tror jeg heller misbruker de testene mer enn at jeg bruker dem fornuftig :P Men det er nå ihvertfall streker som dukker opp og jeg trenger ikke lage kineresøyne for å se at det er en strek der. Så enten så nærmer EL seg og jeg har rett og slett hoppa over mensen eller så er det bare sånn den skal være eller så er jeg gravid. Men det er ikke noe som plager meg at jeg ikke skjønner bæret av :) Its just for fun :D

Det som er litt vanskelig i morgen er om det faktisk er positivt svar. For da er jeg på jobb, og jeg har ikke peiling på hvordan jeg kommer til å reagere. Forløpig så antar jeg at jeg kommer til å grine som en unge og kjenne på at nå har det endelig skjedd, det jeg har ønsket meg så sinnsykt lenge!! Hadde det vært mulig så hadde jeg lett prøvd å bli preggers når jeg var 14 :P Men heldigvis så hadde jeg fornuften i behold og levde mitt eget liv først. Og jeg angrer ikke et eneste sekund! For nå har jeg drømmemannen og jeg kan ikke skjønne hvordan jeg skal få det bedre. Joda, en mill på bok og strøkent hus og kul bil hadde ikke gjort no det asså, men jeg har det så innmari fint med gubbelubben at jeg skjønner ikke når jeg skal slutte å være så forelksa i han :P Jeg klarer ikke la være å si at jeg elsker han. Og mene det hver eneste gang sånn intenst inni hjerterota :D haha..han får jo helt dilla noen ganger og forteller meg at han er VELDIG klar over at jeg elsker han :P hahaha...men asså, det er ikke sånn hele tiden. Får bare tulltak noen ganger ;)

Så, telefonen til legen i mårra blir tatt i bilen et stykke unna kontoret :)

Fått svar??

Jeg fikk svar ja, det var under fem og ikke gravid. Jeg kan love dere at tanta er kommet! For ca en time siden. Å herregud som hun har kommet. Kjennes jo ut som at livmora blir vridd her. Så nå er det pause en mnd også er det full spiker igjen i April :D Kanskje vi klarer å lage en liten påskekylling ;)
Heller mensen enn over ikm og negative tester. Jesus jeg har lurt fælt på hva i alle dager som var greia. Vært spesielt redd for stygge sykdommer, selv om jeg har sjekka status for ikke lenge siden. Men man blir jo litt skremt.
Men men..nå slippe rjeg å tenke på no mer og heller fortsette eventyret på normalt vis igjen :D Og når jeg er gravid så skal jeg ha en test som er kjøpt på butikken og viser kryss. Bt strimlene er jo mongoretardert som viser streker i hytt og pine både før og etter 5 min. Blir jo litt påvirket av alle andre her inne som tester i hytt og pine, dete r jo kjempe spennende. Men jeg orker ikke det. Ikke en gang til. Nå er det kun EL tester.
er nesten litt letta. Misforstå meg rett, skulle gjerne vært gravid ;) For alt i denne verden! Men som sagt, kjempe kjedelig å gå en uke over for ingenting.

Back
Topp