Jepp jepp..da er det straks natta og fredagen er ikke langt inna
Fra siden jeg tok blodprøven så har jeg vært heeelt i zen og fått den evige forvirringa ut av hodet mitt. Nå veit jeg at jeg får et svar og da blir det mye lettere å agere deretter
Håper selvfølgelig at det er en spire som gror seg stor og sterk <3 Det kjennes ut som at livmora er litt tung faktisk..og ligger jeg på den ene siden så er det som om den ene eggstokken som ligger nederst blir most
Så jeg håper det er massevis av blodtilstrømning til livmora som gjør sat det føles slik ut, og som gir næring til evt lille spire
Og er det ikke noe hcg så bør mister doktor dra frem et ultralyd apparat og sjekke hvordan tilstanden er der nede.
Blir bare så ålreit å få et svar
Og sånn fo egen moro og fordi jeg ikke har flere graviditetstester, så ryker det til stadighet en og annen EL test. Bare for å se om det kommer noen strek og fordi jeg har lest at er den positiv eller noe så kan det ha en grei sammenheng med graviditet. Men så er det visst sånn at det alltid er litt LH stoff i kroppen, så jeg tror jeg heller misbruker de testene mer enn at jeg bruker dem fornuftig
Men det er nå ihvertfall streker som dukker opp og jeg trenger ikke lage kineresøyne for å se at det er en strek der. Så enten så nærmer EL seg og jeg har rett og slett hoppa over mensen eller så er det bare sånn den skal være eller så er jeg gravid. Men det er ikke noe som plager meg at jeg ikke skjønner bæret av
Its just for fun
Det som er litt vanskelig i morgen er om det faktisk er positivt svar. For da er jeg på jobb, og jeg har ikke peiling på hvordan jeg kommer til å reagere. Forløpig så antar jeg at jeg kommer til å grine som en unge og kjenne på at nå har det endelig skjedd, det jeg har ønsket meg så sinnsykt lenge!! Hadde det vært mulig så hadde jeg lett prøvd å bli preggers når jeg var 14
Men heldigvis så hadde jeg fornuften i behold og levde mitt eget liv først. Og jeg angrer ikke et eneste sekund! For nå har jeg drømmemannen og jeg kan ikke skjønne hvordan jeg skal få det bedre. Joda, en mill på bok og strøkent hus og kul bil hadde ikke gjort no det asså, men jeg har det så innmari fint med gubbelubben at jeg skjønner ikke når jeg skal slutte å være så forelksa i han
Jeg klarer ikke la være å si at jeg elsker han. Og mene det hver eneste gang sånn intenst inni hjerterota
haha..han får jo helt dilla noen ganger og forteller meg at han er VELDIG klar over at jeg elsker han
hahaha...men asså, det er ikke sånn hele tiden. Får bare tulltak noen ganger
Så, telefonen til legen i mårra blir tatt i bilen et stykke unna kontoret