Mitt hjerte <3

Takk:) hvordan går det med deg? Med krigen og prøving?
syklusdag 123 her :p :p Men snaaaart gyn nå.
Går bra på krigen, men savner deg der! :)
 
syklusdag 123 her :p :p Men snaaaart gyn nå.
Går bra på krigen, men savner deg der! :)
Så bra :-D fortsett den gode jobben!
Jeg gleder meg til du har vært hos gyno! Noe må skje snart!
 
Så bra :-D fortsett den gode jobben!
Jeg gleder meg til du har vært hos gyno! Noe må skje snart!
Jeg er spent og nervøs. Veldig redd for å få samme beskjed som hos offentlig da. At de bare skal skylde på vekten min..
 
Jeg er spent og nervøs. Veldig redd for å få samme beskjed som hos offentlig da. At de bare skal skylde på vekten min..
Det skjønner jeg at du er...Håper de Gjør en grundig undersøkelse og at de finner ut grunnen. Om det da er overvekt så er du jo i gang med trimming og omlegging av kostholdet. Så da er man i gang ihvertfall :)
når skal du dit?
 
Det skjønner jeg at du er...Håper de Gjør en grundig undersøkelse og at de finner ut grunnen. Om det da er overvekt så er du jo i gang med trimming og omlegging av kostholdet. Så da er man i gang ihvertfall :)
når skal du dit?
25. februar er timen min :)
 
I dag kom den superkule fleecedressen jeg vant på topp 100 januar! :D Den er sååå fiiiiin! Jeg hadde aldri i verden forventet eller trodd at jeg kom til og vinne noen ting her inne! Hadde liksom ikke helt peil på dette med topp 100 og alt det der, men dæven døtte for noen premier! Bare for og skravle med alle de flotte damene/jentene her inne:D Syns det var drit gøy! Og jeg som ALDRI har vunnet en eneste ting i en konkurranse :D Såååå moro asså!
Også er det muligens stoooore ting på gang! Vi har en mulighet til og få kjøpt oss et hjem tidligere enn vi trodde :D Så i kveld har det vært MYE titting på hus og andre type boliger som vi kunne tenkt oss. Sånn for og planlegge det litt skikkelig og være rimelig fornøyd når vi har kjøpt vårt første hjem sammen!

Det er mye stas om dagen selv om tante rød er på besøk. Det er liksom helt greit siden det går vår vei med andre ting og det er til det beste for et kommende barn :D Ææææh! Im so happy :D
 
Nå vet ikke jeg helt hvorfor, men jeg har vært VELDIG lite her inne...og jeg skjønner ikke hvorfor.
Men men...det er kanskje greit og ta noen pauser av og til :)
EL er rett rundt hjørnet og aksje( 1) er lagt inn. Det håper jeg holder for mer har jeg ikke mulighet til denne pp. Sånn er det bare :)
 
Nå vet ikke jeg helt hvorfor, men jeg har vært VELDIG lite her inne...og jeg skjønner ikke hvorfor.
Men men...det er kanskje greit og ta noen pauser av og til :)
EL er rett rundt hjørnet og aksje( 1) er lagt inn. Det håper jeg holder for mer har jeg ikke mulighet til denne pp. Sånn er det bare :)

Lykke til denne pp´en, krysser fingrer :D
 
Nå vet ikke jeg helt hvorfor, men jeg har vært VELDIG lite her inne...og jeg skjønner ikke hvorfor.
Men men...det er kanskje greit og ta noen pauser av og til :)
EL er rett rundt hjørnet og aksje( 1) er lagt inn. Det håper jeg holder for mer har jeg ikke mulighet til denne pp. Sånn er det bare :)

Her går det også i bølger når det gjelder aktivitet :). Jeg krysser fingrene for novemberspire på dere (og oss selvfølgelig ) :)
 
Tja, ikke helt enda, men det nærmer seg! :D

Tester du etter el? Eller kjenner du kroppen så godt at du vet når den kommer? :)
Jeg har brukt el tester nå og fikk så og si positiv el test :) og nå er det synlig i trusa at el foregår<--details details...=P men jeg har stort sett kontroll på det uten testene. Det er å se etter ting i trusa og kjenner det i eggstokkene, ikke alltid at jeg kjenner det. Det er bare veldig greit og bekrefte det slik at jeg kan finne ut om lutealfasen er for kort eller ikke, og Forløpig så har jeg funnet ut at det er veldig nærme grensa til at det er for kort, men akkurat ikke også. Så det blir spennende og se om det går gått veien nå :) men som sagt så har vi kun fått lagt inn en aksje. Jeg mener at det spiller ingen rolle hvor mange ganger man har seg så lenge det er nærme nok el. Det er nok forskjellige meninger og artikkeler om det, men når man kan bli gravid på onenights så kan jeg og ;-) he he..
 
Her går det også i bølger når det gjelder aktivitet :). Jeg krysser fingrene for novemberspire på dere (og oss selvfølgelig ) :)

På oss ja! ;-)
hvor er du i syklusen nå?
 
Er på CD 21.. Usikker på hvor mange dpo. Så nå er det bare å vente i spenning :)
Men vet du når du har el? Og hvor lang syklus var det du hadde igjen?
 
Jeg har brukt el tester nå og fikk så og si positiv el test :) og nå er det synlig i trusa at el foregår<--details details...=P men jeg har stort sett kontroll på det uten testene. Det er å se etter ting i trusa og kjenner det i eggstokkene, ikke alltid at jeg kjenner det. Det er bare veldig greit og bekrefte det slik at jeg kan finne ut om lutealfasen er for kort eller ikke, og Forløpig så har jeg funnet ut at det er veldig nærme grensa til at det er for kort, men akkurat ikke også. Så det blir spennende og se om det går gått veien nå :) men som sagt så har vi kun fått lagt inn en aksje. Jeg mener at det spiller ingen rolle hvor mange ganger man har seg så lenge det er nærme nok el. Det er nok forskjellige meninger og artikkeler om det, men når man kan bli gravid på onenights så kan jeg og ;-) he he..

Sålenge dere har truffet el spiller det vel ingen rolle om det er en eller fem aksjer vel? Bedre med en aksje på el, enn fem aksjer uten el ;)
 
Jeg har brukt el tester nå og fikk så og si positiv el test :) og nå er det synlig i trusa at el foregår<--details details...=P men jeg har stort sett kontroll på det uten testene. Det er å se etter ting i trusa og kjenner det i eggstokkene, ikke alltid at jeg kjenner det. Det er bare veldig greit og bekrefte det slik at jeg kan finne ut om lutealfasen er for kort eller ikke, og Forløpig så har jeg funnet ut at det er veldig nærme grensa til at det er for kort, men akkurat ikke også. Så det blir spennende og se om det går gått veien nå :) men som sagt så har vi kun fått lagt inn en aksje. Jeg mener at det spiller ingen rolle hvor mange ganger man har seg så lenge det er nærme nok el. Det er nok forskjellige meninger og artikkeler om det, men når man kan bli gravid på onenights så kan jeg og ;-) he he..
Krysser fingre for at det blir fultreffer denne mnd:)
 
Sålenge dere har truffet el spiller det vel ingen rolle om det er en eller fem aksjer vel? Bedre med en aksje på el, enn fem aksjer uten el ;)
Så enig så enig ;-)
 
Men vet du når du har el? Og hvor lang syklus var det du hadde igjen?

Vet ingenting lengre. Syklusen har vært 35, men var 28 forrige gang. Så ikm er enten om 1 eller 2 uker :)
Vet heller ikke sikker når jeg hadde el, da jeg hadde 2 positive tester denne mnd. Merker det heller ikke på kroppen :-(
 
Back
Topp