Venessiela
Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
syklusdag 123 her Men snaaaart gyn nå.Takk hvordan går det med deg? Med krigen og prøving?
Går bra på krigen, men savner deg der!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
syklusdag 123 her Men snaaaart gyn nå.Takk hvordan går det med deg? Med krigen og prøving?
Så bra :-D fortsett den gode jobben!syklusdag 123 her Men snaaaart gyn nå.
Går bra på krigen, men savner deg der!
Jeg er spent og nervøs. Veldig redd for å få samme beskjed som hos offentlig da. At de bare skal skylde på vekten min..Så bra :-D fortsett den gode jobben!
Jeg gleder meg til du har vært hos gyno! Noe må skje snart!
Det skjønner jeg at du er...Håper de Gjør en grundig undersøkelse og at de finner ut grunnen. Om det da er overvekt så er du jo i gang med trimming og omlegging av kostholdet. Så da er man i gang ihvertfallJeg er spent og nervøs. Veldig redd for å få samme beskjed som hos offentlig da. At de bare skal skylde på vekten min..
25. februar er timen minDet skjønner jeg at du er...Håper de Gjør en grundig undersøkelse og at de finner ut grunnen. Om det da er overvekt så er du jo i gang med trimming og omlegging av kostholdet. Så da er man i gang ihvertfall
når skal du dit?
Nå vet ikke jeg helt hvorfor, men jeg har vært VELDIG lite her inne...og jeg skjønner ikke hvorfor.
Men men...det er kanskje greit og ta noen pauser av og til
EL er rett rundt hjørnet og aksje( 1) er lagt inn. Det håper jeg holder for mer har jeg ikke mulighet til denne pp. Sånn er det bare
Takk :-D nå er vel du straks i gang? ;-)Lykke til denne pp´en, krysser fingrer
Takk :-D nå er vel du straks i gang? ;-)
Nå vet ikke jeg helt hvorfor, men jeg har vært VELDIG lite her inne...og jeg skjønner ikke hvorfor.
Men men...det er kanskje greit og ta noen pauser av og til
EL er rett rundt hjørnet og aksje( 1) er lagt inn. Det håper jeg holder for mer har jeg ikke mulighet til denne pp. Sånn er det bare
Jeg har brukt el tester nå og fikk så og si positiv el test og nå er det synlig i trusa at el foregår<--details details...=P men jeg har stort sett kontroll på det uten testene. Det er å se etter ting i trusa og kjenner det i eggstokkene, ikke alltid at jeg kjenner det. Det er bare veldig greit og bekrefte det slik at jeg kan finne ut om lutealfasen er for kort eller ikke, og Forløpig så har jeg funnet ut at det er veldig nærme grensa til at det er for kort, men akkurat ikke også. Så det blir spennende og se om det går gått veien nå men som sagt så har vi kun fått lagt inn en aksje. Jeg mener at det spiller ingen rolle hvor mange ganger man har seg så lenge det er nærme nok el. Det er nok forskjellige meninger og artikkeler om det, men når man kan bli gravid på onenights så kan jeg og ;-) he he..Tja, ikke helt enda, men det nærmer seg!
Tester du etter el? Eller kjenner du kroppen så godt at du vet når den kommer?
Her går det også i bølger når det gjelder aktivitet . Jeg krysser fingrene for novemberspire på dere (og oss selvfølgelig )
På oss ja! ;-)
hvor er du i syklusen nå?
Men vet du når du har el? Og hvor lang syklus var det du hadde igjen?Er på CD 21.. Usikker på hvor mange dpo. Så nå er det bare å vente i spenning
Jeg har brukt el tester nå og fikk så og si positiv el test og nå er det synlig i trusa at el foregår<--details details...=P men jeg har stort sett kontroll på det uten testene. Det er å se etter ting i trusa og kjenner det i eggstokkene, ikke alltid at jeg kjenner det. Det er bare veldig greit og bekrefte det slik at jeg kan finne ut om lutealfasen er for kort eller ikke, og Forløpig så har jeg funnet ut at det er veldig nærme grensa til at det er for kort, men akkurat ikke også. Så det blir spennende og se om det går gått veien nå men som sagt så har vi kun fått lagt inn en aksje. Jeg mener at det spiller ingen rolle hvor mange ganger man har seg så lenge det er nærme nok el. Det er nok forskjellige meninger og artikkeler om det, men når man kan bli gravid på onenights så kan jeg og ;-) he he..
Krysser fingre for at det blir fultreffer denne mndJeg har brukt el tester nå og fikk så og si positiv el test og nå er det synlig i trusa at el foregår<--details details...=P men jeg har stort sett kontroll på det uten testene. Det er å se etter ting i trusa og kjenner det i eggstokkene, ikke alltid at jeg kjenner det. Det er bare veldig greit og bekrefte det slik at jeg kan finne ut om lutealfasen er for kort eller ikke, og Forløpig så har jeg funnet ut at det er veldig nærme grensa til at det er for kort, men akkurat ikke også. Så det blir spennende og se om det går gått veien nå men som sagt så har vi kun fått lagt inn en aksje. Jeg mener at det spiller ingen rolle hvor mange ganger man har seg så lenge det er nærme nok el. Det er nok forskjellige meninger og artikkeler om det, men når man kan bli gravid på onenights så kan jeg og ;-) he he..
Så enig så enig ;-)Sålenge dere har truffet el spiller det vel ingen rolle om det er en eller fem aksjer vel? Bedre med en aksje på el, enn fem aksjer uten el
Takk! :-D Hvordan ligger det ann med deg?Krysser fingre for at det blir fultreffer denne mnd
Men vet du når du har el? Og hvor lang syklus var det du hadde igjen?