Mitt hjerte <3

Akkurat nå skulle ønske at jeg var gravid. Sånn akkurat nå! Jeg kjenner at det jeg har gledet meg til så mye i mange mange år og lengtet etter er så nære nå, siden vi nå er prøvere. Jeg har en ro over det hele med prøvingen, men jeg kjenner på det at nå kunne jeg gjerne hatt en spire i magen som hilser på en gang i oktober. Det hadde vært så fint og fantastisk. Jeg savner faktisk barnet jeg aldri har hatt :) Det er helt rart...men sånn er det når man er veldig glad i barn og er spent på hvordan det er og være mamma på alle mulige måter.
Også tenker jeg på ordet mamma. Det ordet som har vært så trygt og godt i hele mitt liv. En tittel jeg gleder meg til og få! Men klarer jeg og bli så trygg og god som min mamma, det vet jeg ikke. Men jeg skal ihvertfall gjøre mitt beste :)
Den følelsen man sitter med som mor må jo være enorm! Helt overmektig og sitte med ansvar for et barn som man har lagd med sin kjære. Og se det vokse opp og bli sin helt egen versjon av seg selv. En som ingen andre kan bli.
Det er helt sinnsykt, vanvittig, fascinerende og fantastisk. Det er rett og slett alt på en gang!

Jeg gleder meg :) Veldig!
Bra skrevet :)
 
Du burde så absolutt glede deg:D for følelsen er akkurat slik du beskriver den så.pent bare en billion ganger bedre :D håper du sitter med en liten spire snart <3
 
Du burde så absolutt glede deg:D for følelsen er akkurat slik du beskriver den så.pent bare en billion ganger bedre :D håper du sitter med en liten spire snart <3

Ja, jeg tror det kommer til og bli enormt :D
 
I dag er det en bra dag :) Vært sammens med mannen i to år og jeg er mer forelska nå enn jeg noen gang har vært! Tror forelskelse har flere stadier asså, og det blir bare bedre og bedre!
To dager til IKM, men jeg aner at tanta er på vei. Ikke at jeg blir så overraska. Hadde vi hatt litt mer tid rundt EL sammen og ikke jobbreiser så hadde jeg vært litt mer spent. Men aksjer ble det :)
Etter jobb i dag så blir det en romlemantisk aften hjemme med god biff og kald brus ;) Skal bli godt og ha en skikkelig kosekveld :D
 
Grattis med 2 års jubileum! kos deg masse ikveld:)
krysser alt som krysses kan for at tr IKKE kommer!!! ;)
 
Gratulerer med jubileum! :D Kos dere med kjærestetid og brus ikveld, forhåpentligvis uten tantebesøk! Hihi :)
 
I dag er det en bra dag :) Vært sammens med mannen i to år og jeg er mer forelska nå enn jeg noen gang har vært! Tror forelskelse har flere stadier asså, og det blir bare bedre og bedre!
To dager til IKM, men jeg aner at tanta er på vei. Ikke at jeg blir så overraska. Hadde vi hatt litt mer tid rundt EL sammen og ikke jobbreiser så hadde jeg vært litt mer spent. Men aksjer ble det :)
Etter jobb i dag så blir det en romlemantisk aften hjemme med god biff og kald brus ;) Skal bli godt og ha en skikkelig kosekveld :D
Kose dere masse!
 
Kose dere masse!
Takk :) Vi spiste middag også sovna jeg så inni hundremeterskogen på sofaen. Snakk om og sove bort en så fin dag...men det gikk greit for gubben sovna sjæl :p hehe..men vi kosa oss så lenge det varte ;) haha...må le av oss :p
 
Takk :) Vi spiste middag også sovna jeg så inni hundremeterskogen på sofaen. Snakk om og sove bort en så fin dag...men det gikk greit for gubben sovna sjæl :p hehe..men vi kosa oss så lenge det varte ;) haha...må le av oss :p
Hørtes kjent ut :D
 
Takk :) Vi spiste middag også sovna jeg så inni hundremeterskogen på sofaen. Snakk om og sove bort en så fin dag...men det gikk greit for gubben sovna sjæl :p hehe..men vi kosa oss så lenge det varte ;) haha...må le av oss :p
ha ha, høres veldig kjent ut:)
 
I dag kom mensen med en hel hær av terrorister som kjennes ut som at de river ut hele jævla livmora. Fyttifløyta asså...
men nå har jeg ett gjennomsnitt på 24 dager på syklusen, nå begynner jeg og få stålkontroll her. Det er digg! Eneste jeg fortsatt jobber med og få helt på plass er EL. Er faktisk litt bekymra for at jeg har for kort lutealfasen, men det bekymrer jeg meg ikke for riktig enda. Det bli temping fra i morgen pluss el tester i tillegg.
 
I dag kom mensen med en hel hær av terrorister som kjennes ut som at de river ut hele jævla livmora. Fyttifløyta asså...
men nå har jeg ett gjennomsnitt på 24 dager på syklusen, nå begynner jeg og få stålkontroll her. Det er digg! Eneste jeg fortsatt jobber med og få helt på plass er EL. Er faktisk litt bekymra for at jeg har for kort lutealfasen, men det bekymrer jeg meg ikke for riktig enda. Det bli temping fra i morgen pluss el tester i tillegg.
Samme her! Jeg sa det igår at det var da merkelig at jeg ikke har fått menssmerter enda. Idag da jeg våknet; *boom*!! Der fikk jeg for dén;p

Lykke til denne perioden, satser på november er vår måned:)
 
Samme her! Jeg sa det igår at det var da merkelig at jeg ikke har fått menssmerter enda. Idag da jeg våknet; *boom*!! Der fikk jeg for dén;p

Lykke til denne perioden, satser på november er vår måned:)
Det er teit! Ja, vi satser på november :-D
når drar dere på ny tur?
 
Vi reiser ned rundt den 16. Feb. Og denne gangen blir det med fly, heldigvis:)

Spennende!! :) Da har dere hatt tid til og kose dere på valentines day og lada litt opp til babymaking ;)
 
Lykke til i neste PP. Selv er jeg i DPO land og tiden går treeegt:sorry:
 
I dag er det en bra dag :) Vært sammens med mannen i to år og jeg er mer forelska nå enn jeg noen gang har vært! Tror forelskelse har flere stadier asså, og det blir bare bedre og bedre!
To dager til IKM, men jeg aner at tanta er på vei. Ikke at jeg blir så overraska. Hadde vi hatt litt mer tid rundt EL sammen og ikke jobbreiser så hadde jeg vært litt mer spent. Men aksjer ble det :)
Etter jobb i dag så blir det en romlemantisk aften hjemme med god biff og kald brus ;) Skal bli godt og ha en skikkelig kosekveld :D
Gratulerer så mye med 2 år :)

:love7:love7:love7
 
I dag kom mensen med en hel hær av terrorister som kjennes ut som at de river ut hele jævla livmora. Fyttifløyta asså...
men nå har jeg ett gjennomsnitt på 24 dager på syklusen, nå begynner jeg og få stålkontroll her. Det er digg! Eneste jeg fortsatt jobber med og få helt på plass er EL. Er faktisk litt bekymra for at jeg har for kort lutealfasen, men det bekymrer jeg meg ikke for riktig enda. Det bli temping fra i morgen pluss el tester i tillegg.
Lykke til i ny pp! Satser på at det går denne gangen ;)
 
Back
Topp