Akkurat nå skulle ønske at jeg var gravid. Sånn akkurat nå! Jeg kjenner at det jeg har gledet meg til så mye i mange mange år og lengtet etter er så nære nå, siden vi nå er prøvere. Jeg har en ro over det hele med prøvingen, men jeg kjenner på det at nå kunne jeg gjerne hatt en spire i magen som hilser på en gang i oktober. Det hadde vært så fint og fantastisk. Jeg savner faktisk barnet jeg aldri har hatt
Det er helt rart...men sånn er det når man er veldig glad i barn og er spent på hvordan det er og være mamma på alle mulige måter.
Også tenker jeg på ordet mamma. Det ordet som har vært så trygt og godt i hele mitt liv. En tittel jeg gleder meg til og få! Men klarer jeg og bli så trygg og god som min mamma, det vet jeg ikke. Men jeg skal ihvertfall gjøre mitt beste
Den følelsen man sitter med som mor må jo være enorm! Helt overmektig og sitte med ansvar for et barn som man har lagd med sin kjære. Og se det vokse opp og bli sin helt egen versjon av seg selv. En som ingen andre kan bli.
Det er helt sinnsykt, vanvittig, fascinerende og fantastisk. Det er rett og slett alt på en gang!
Jeg gleder meg
Veldig!