Blir ikke no klokere på denne rariteten nedi magen. Også blir jeg og sitte og kjenne på det heeeele tiden siden det aaaaldri går bort. Er det en strekking/stikking jeg kjenner? Er det noe mer ved den ene eggstokken der? Hvorfor kjenner jeg det heeele tiden. Spesielt når jeg sitter/halvveis ligger på sofaen/stolen/bilen!
Kall det øm, oppblåst, tung i livmora. Ikke gjør det vondt, men det er faen så irriterende når ingen tester blir positive og det ikke er vondt slik at jeg kan dra til legen...nå skal jeg uansett til legen i januar.
Trøtt er jeg også, men hva det kommer av veit jeg ikke. Om det er mye jul som er tingen eller hva som helst? I dont know.
Og jeg har lest på alt jeg kan komme over på nett ang øm, hard, oppblåst under navlen del/livmor. Blir ikke no klokere av det. For det er ikke vondt eller feber eller oppkast jeg har i tillegg og det er ikke ømme bryster eller hodepine (jo kanskje litt, men det føler jeg har en naturlig grunn, typ stress!), kvalme (tjaaaa...julematen gir en uggen følelse, naturlig) og fire negative tester PLUSS fem dagers mensen<--ikke normalt hos meg.
Uansett så koser vi oss i jula og ser frem mot en koselig nyttårsfeiring med venner
Og vi fortsetter som prøvere og hopper i høyet. Samtidig venter jeg på mensen og legetime slik at jeg kan få svar på hva det her er for noe.
Hva man skal tenke på når man prøver
Og hvor hysterisk man blir! Eller..kanskje ikke hysterisk, men veldig lurende og om mulig noe forvirra..
Any huuu så er mannen fantastisk da
Han er så klar for barn uansett når på året eller hvor vi er. Aaaaah...elsker han asså <3 Han vil gjerne snekre en seng eller vugge til barnet, så han leter en del på nett etter tips og råd om hvordan det gjøres. Det hadde vært gøy om han fikk til det!