Mitt hjerte <3

Åhhh! Vanskelig å se på bildet. Krysser fingrene for deg . Min var negativ i dag, så hvis ikke tr kommer, så tar jeg kanskje en ny i morgen .

Jeg skal teste på søndag tenker jeg. Da har det gått en dag i mellom :) Så håper jeg det har skjedd en stigning i hcg niv om jeg har noen :p

Er ikke lett og se noen strek nei..Jeg må flippe pc skjermen, og på ultra zoom ganger 1000 så ser det ut som en strek, men om det er den som er der fra før som skal være sterkere eller om det er hcg fra urinen min...I dont know :p
Men jeg er klar for oktober om ikke den sitter nå :D
 
Jeg skal teste på søndag tenker jeg. Da har det gått en dag i mellom :) Så håper jeg det har skjedd en stigning i hcg niv om jeg har noen :p

Er ikke lett og se noen strek nei..Jeg må flippe pc skjermen, og på ultra zoom ganger 1000 så ser det ut som en strek, men om det er den som er der fra før som skal være sterkere eller om det er hcg fra urinen min...I dont know :p
Men jeg er klar for oktober om ikke den sitter nå :D

Hihi :D.
Det der med testene er jammen meg ikke enkelt. Forrige testen måtte jeg vri og vende på i forskjellige lyssettinger for å være sikker på at jeg ikke ser streker :p
 
Hihi :D.
Det der med testene er jammen meg ikke enkelt. Forrige testen måtte jeg vri og vende på i forskjellige lyssettinger for å være sikker på at jeg ikke ser streker :p

Ja, det ble så usikkert når jeg trodde jeg så en strek =P har sett på bilde og testet kanskje 100 ganger. Nå har jeg kasta testen. Blir helt tullerusk :-D he he
 
Ja, det ble så usikkert når jeg trodde jeg så en strek =P har sett på bilde og testet kanskje 100 ganger. Nå har jeg kasta testen. Blir helt tullerusk :-D he he

Ikke testet, men sjekka! Herremann..jeg er ikke milionær og kjøper så mange tester :p
 
Hvordan går det med deg? Testa noe mer? Symptomer? :smiley-bounce012

Skal ta ny test når jeg kommer hjem i dag/morgen. Vært kvalm I dag. Pleier ikke og være kvalm, så jeg syns jeg har vært drittkvalm =P he he...
 
Blir ikke no klokere på denne rariteten nedi magen. Også blir jeg og sitte og kjenne på det heeeele tiden siden det aaaaldri går bort. Er det en strekking/stikking jeg kjenner? Er det noe mer ved den ene eggstokken der? Hvorfor kjenner jeg det heeele tiden. Spesielt når jeg sitter/halvveis ligger på sofaen/stolen/bilen!
Kall det øm, oppblåst, tung i livmora. Ikke gjør det vondt, men det er faen så irriterende når ingen tester blir positive og det ikke er vondt slik at jeg kan dra til legen...nå skal jeg uansett til legen i januar.
Trøtt er jeg også, men hva det kommer av veit jeg ikke. Om det er mye jul som er tingen eller hva som helst? I dont know.
Og jeg har lest på alt jeg kan komme over på nett ang øm, hard, oppblåst under navlen del/livmor. Blir ikke no klokere av det. For det er ikke vondt eller feber eller oppkast jeg har i tillegg og det er ikke ømme bryster eller hodepine (jo kanskje litt, men det føler jeg har en naturlig grunn, typ stress!), kvalme (tjaaaa...julematen gir en uggen følelse, naturlig) og fire negative tester PLUSS fem dagers mensen<--ikke normalt hos meg.

Uansett så koser vi oss i jula og ser frem mot en koselig nyttårsfeiring med venner :) Og vi fortsetter som prøvere og hopper i høyet. Samtidig venter jeg på mensen og legetime slik at jeg kan få svar på hva det her er for noe.

Hva man skal tenke på når man prøver :p Og hvor hysterisk man blir! Eller..kanskje ikke hysterisk, men veldig lurende og om mulig noe forvirra..


Any huuu så er mannen fantastisk da :D Han er så klar for barn uansett når på året eller hvor vi er. Aaaaah...elsker han asså <3
 
Last edited:
Blir ikke no klokere på denne rariteten nedi magen. Også blir jeg og sitte og kjenne på det heeeele tiden siden det aaaaldri går bort. Er det en strekking/stikking jeg kjenner? Er det noe mer ved den ene eggstokken der? Hvorfor kjenner jeg det heeele tiden. Spesielt når jeg sitter/halvveis ligger på sofaen/stolen/bilen!
Kall det øm, oppblåst, tung i livmora. Ikke gjør det vondt, men det er faen så irriterende når ingen tester blir positive og det ikke er vondt slik at jeg kan dra til legen...nå skal jeg uansett til legen i januar.
Trøtt er jeg også, men hva det kommer av veit jeg ikke. Om det er mye jul som er tingen eller hva som helst? I dont know.
Og jeg har lest på alt jeg kan komme over på nett ang øm, hard, oppblåst under navlen del/livmor. Blir ikke no klokere av det. For det er ikke vondt eller feber eller oppkast jeg har i tillegg og det er ikke ømme bryster eller hodepine (jo kanskje litt, men det føler jeg har en naturlig grunn, typ stress!), kvalme (tjaaaa...julematen gir en uggen følelse, naturlig) og fire negative tester PLUSS fem dagers mensen<--ikke normalt hos meg.

Uansett så koser vi oss i jula og ser frem mot en koselig nyttårsfeiring med venner :) Og vi fortsetter som prøvere og hopper i høyet. Samtidig venter jeg på mensen og legetime slik at jeg kan få svar på hva det her er for noe.

Hva man skal tenke på når man prøver :p Og hvor hysterisk man blir! Eller..kanskje ikke hysterisk, men veldig lurende og om mulig noe forvirra..


Any huuu så er mannen fantastisk da :D Han er så klar for barn uansett når på året eller hvor vi er. Aaaaah...elsker han asså <3 Han vil gjerne snekre en seng eller vugge til barnet, så han leter en del på nett etter tips og råd om hvordan det gjøres. Det hadde vært gøy om han fikk til det!

Huff, d var mange plaget du hadde. Ufattelig slitsomt å kjenne symptomer og deretter få negativ test på test :(. Får håpe det er en liten en der, eller at du får besøk av t snartr, slik at novembermåneden blir vår :).
Utrolig søt og snill mann du har. Du MÅ dele bilde av det ferdige resultatet (vogga):).
 
Blir ikke no klokere på denne rariteten nedi magen. Også blir jeg og sitte og kjenne på det heeeele tiden siden det aaaaldri går bort. Er det en strekking/stikking jeg kjenner? Er det noe mer ved den ene eggstokken der? Hvorfor kjenner jeg det heeele tiden. Spesielt når jeg sitter/halvveis ligger på sofaen/stolen/bilen!
Kall det øm, oppblåst, tung i livmora. Ikke gjør det vondt, men det er faen så irriterende når ingen tester blir positive og det ikke er vondt slik at jeg kan dra til legen...nå skal jeg uansett til legen i januar.
Trøtt er jeg også, men hva det kommer av veit jeg ikke. Om det er mye jul som er tingen eller hva som helst? I dont know.
Og jeg har lest på alt jeg kan komme over på nett ang øm, hard, oppblåst under navlen del/livmor. Blir ikke no klokere av det. For det er ikke vondt eller feber eller oppkast jeg har i tillegg og det er ikke ømme bryster eller hodepine (jo kanskje litt, men det føler jeg har en naturlig grunn, typ stress!), kvalme (tjaaaa...julematen gir en uggen følelse, naturlig) og fire negative tester PLUSS fem dagers mensen<--ikke normalt hos meg.

Uansett så koser vi oss i jula og ser frem mot en koselig nyttårsfeiring med venner :) Og vi fortsetter som prøvere og hopper i høyet. Samtidig venter jeg på mensen og legetime slik at jeg kan få svar på hva det her er for noe.

Hva man skal tenke på når man prøver :p Og hvor hysterisk man blir! Eller..kanskje ikke hysterisk, men veldig lurende og om mulig noe forvirra..


Any huuu så er mannen fantastisk da :D Han er så klar for barn uansett når på året eller hvor vi er. Aaaaah...elsker han asså <3 Han vil gjerne snekre en seng eller vugge til barnet, så han leter en del på nett etter tips og råd om hvordan det gjøres. Det hadde vært gøy om han fikk til det!

Mente oktober :p. Snooork:sleep011, er sengetid der jeg er nå .
 
Huff, d var mange plaget du hadde. Ufattelig slitsomt å kjenne symptomer og deretter få negativ test på test :(. Får håpe det er en liten en der, eller at du får besøk av t snartr, slik at novembermåneden blir vår :).
Utrolig søt og snill mann du har. Du MÅ dele bilde av det ferdige resultatet (vogga):).

Ja, blir litt syting her =P
Så bra du har track på tr nå da! Bare og vente til alt er ferdig og kjøre på :-D
Skal legge ut bilde når gangar laget det han får til :) Han er ganske fantastisk!
Håper du har det fint nedi der og at dagen i morgen blir en super dag og avslutte året med :-D
 
Jeg syns det er forvirrende og morsomt og kjenne etter hva som skjer med kroppen. For når man kjenner etter så er det faen meg sjukt mye rart man kjenner. Er det rart man blir hypokonder :p Neida, men det er veldig spesielt. Jeg tror ingen andre enn oss som prøver blir mer kjent med kroppen enn noen andre. For vi må jo finne ut av når og hvor og hvordan ting skjer/skal skje.
Jeg har kjent mye rart i romjula og til nå. Om det er fordi jeg kjenner etter eller hva det er for noe, det vet jeg ikke...Har gått en periode uten prevensjon før, men da uten at jeg var i et forhold eller hadde meg med noen andre. Aldri helt klart det der...Any hu så kan jeg ikke si jeg har kjent det som det er nå. Og jeg tar det med en gang som symptomer på graviditet. Men det er jo fordi jeg så innmari vil bli gravid. Helst med en gang. Og når tester er negative så funderer jeg på alt mulig rart annet. Men det er ingenting som stemmer. Så da går dagene og det får gå som det går til jeg finner ut av det eller at det går over.

Nyttårsaften så var jeg kvalm nok til at jeg måtte drikke iskaldt vann fra morgen til midnatt, påfølgende med en million turer på do! Naturlig nok. Det hjalp veldig! Jeg tror mye av symptomene er ekstremt fet mat ift vanlig. Men jeg blir aldri kvalm. Ikke en gang når jeg er fyllesyk. Med mindre jeg har drikki meg snydens på boblevin, da blir jeg dårlig mens festen er i gang og senga er et faktum. Men dagen derpå er jeg kun fyllesyk og holderfast i sofaen, men ikke kvalm.
Den derre ømheten i fra navlen og ned til det jeg tror kalles symfysen har gått over til type stølhet isj. Forskjellen nå er at det er i lysken, begge sider hvor eggstokkene ligger, men kjennes ut som at det ligger et snev mer mot midten, også helt ut mot hoftekammen. Eggløsning? Og akkurat nå er det sånn stikk i sidene på begge puppa...
Og den stølheten går nedover lysken til innsiden av lårene.

Så det er notert og lagra så får jeg ihvertfall en grei oversikt over hva jeg kjenner på kroppen ila hver syklus.
Er jo ekstremt spent på hva slags symptomer jeg har når jeg faktisk er gravid!
Gidder ikke teste noe før jeg får mensen igjen.
MEN har bestilt min første lot med graviditetstester for KUN 14 kr på ebay! 20 stk for under 20 kr er helt innafor!

Og en annen fantastisk ting som jeg bare eeeelsker, det er når mannen kommer med sine ideer eller nevner de tingene vi må ha når ungen kommer. Blir forelska helt på nytt igjen :love7
 
Ja, også så trøtt da...jeeesus...sovner hver dag på sofaen. Går og er litt små trøtt i øya hele dagen også bare pæng trøtt snork! Ikke når det har vært selskap da.
 
Og sure oppstøt! Glemmer litt helt til jeg kjenner det...og dæven og drit det er...men det kan også være et resultat av mye feit mat. Meeeen..you never know!
 
Lykke til med prøvingen! Husker første måneder etter vi kasta pillen. Kroppen var helt rar. Første syklusen hadde jeg vondt over alt hele tiden, men det ga seg rett før jeg ble gravid. Så håper å falle tilbake i den syklusen når jeg er ferdig med MA og systemet er stabilisert seg igjen:)
 
Lykke til med prøvingen! Husker første måneder etter vi kasta pillen. Kroppen var helt rar. Første syklusen hadde jeg vondt over alt hele tiden, men det ga seg rett før jeg ble gravid. Så håper å falle tilbake i den syklusen når jeg er ferdig med MA og systemet er stabilisert seg igjen:)

Takk for det :) ja, det er mye rart som skjer når man prøver. Prøver du på din første eller?
 
Så spennende :D Du må ha masse lykke til! Hvor er du i syklusen nå?
Jeg skal til gyn på fredag for UL. Sjekke om tablettene hjalp. Evt utskrapning om det må til. Så begynner vel ny syklus mandag om det blir utskrapning.
 
Jeg skal til gyn på fredag for UL. Sjekke om tablettene hjalp. Evt utskrapning om det må til. Så begynner vel ny syklus mandag om det blir utskrapning.
Uff...Lykke til!
 
For en bra uke dette har vært!
Tilbake på jobb etter jul er helt greit! Uka har gått veldig fort med veldig mya bra innhold :D Møtt mange jeg kjenner på tlf live og fått knyttet gode relasjoner med flere som jeg kan samarbeide med. Og veldig mye positivitet! Det er så herlig! Og det er sånn jeg vil ha det helst hver eneste uke! Stort sett så er det bra uker, men noen ganger kan det bli mye stress og da er det veldig slitsomt. Det bekymrer meg litt ift prøving på og lage et barn. Men jeg fokuserer på at jeg ikke skal stresse. Prøver ihvertfall :) Det er heldigvis positivt stress for det meste. Noen ganger finnes det ledere som er så egenrådig og firkanta at jeg har lyst til og riste fornuft i dem, men det ordner seg. Lar sjefen ta den biten også freser jeg bare litt i mellomtiden :p

Denne uka har jeg heller ikke vært kvalm! Og som jeg skrev ute på FS så har jeg tenkt på at det kan være pga omega 3 tablettene og folaten..men jeg tror det er mest omega 3 for når jeg kjøpte meg en slik en boks tidligere så husker jeg at jeg ble litt småkvalm av det da og..vel..jeg er dårlig på og ta vitaminer fordi jeg ikke har følt behovet for det, men nå som jeg er prøver er jeg flinkere til det. Men at jeg ikke har brukt og ta det tidligere så glemte jeg jo den boksen med omega og kom på det igjen etter best før datoen og tok det da ca tre fire dager og skjønte faen ikke hvorfor jeg var kvalm. Tok seff en preggerstest, men den var negativ. Så sjekka jeg datoen og kasta boksen :p
Så jeg er ikke overraska over at jeg glemte vitaminene mine hjemme denne uka da jeg dro på jobb (var og jobba et helt annet sted enn jeg pleier). Og jeg kan ikke huske at jeg var spesielt kvalm som jeg har vært når jeg er hjemme. Bortsett fra på torsdag etter middagen jeg spiste. Den var så godt at jeg trøkka trynet hardt og brutalt. En dag hvor man nesten ikke har tid til og spise også få servert digg mat....det går ned kjapt og gæli ;)

En annen ting som jeg syns er litt "spennende", men som også høres ekkelt ut og dele (hva gjør man ikke her inne...), Det er at når jeg er på do så sjekker jeg om tr er her. Hun skal komme på torsdag, men plutselig så er hun er tidligere. Jeg ble overraska forrige mnd, men er forstått med at den kan komme når den vil/skal.
Jeg håper jo at jeg kan gå over forventet mens også få enda mer spenning i hverdagen :D

Herre mann...skriver mye når jeg først setter i gang :p

Heldigvis har det begynt og roe seg greit nedi hula! Jeg kjenner fortsatt at jeg har innvoller...om det er livmor eller blære er jeg ikke sikker på lenger...og jeg kjenner at jeg driter litt i det så lenge jeg ikke har vondt eller at det kommer rare greier ut forran eller bak :p Jeg kjenner på det som noe positivt. For da kan jeg ihvertfall håpe på at det er en form for forandring som resulterer i et barn :D Må jo være optimist her :D

Mannen og jeg prater om mine rariterer som skjer i kroppen og han sa i går kveld at han håper at det er et barn i magen. For han vil at den skal komme nå! :D *smeeeeeeeeeeeeeelt* Det er jo så deilig at han vil dette like mye som meg :D Ikke at han saumfarer nettet og leser seg opp på alt om gravidotet og slikt. Det trenger han ikke for jeg informerer han om det han trenger og vite. Resten tar jeg meg av siden jeg er over middels interessert i graviditet og hvordan alt foregår. Nesten ned til hver minste detalj.


:Heartbigred
 
Last edited:
Back
Topp