Mirell's lille dagbok.

Uke 20+6
Denne uka har gått saaaaaakte. Men sånt skjer.
I morgen begynner familie å strømme inn i huset. 5 medlemer av svigerfamilien. Det blir veldig koselig men samtidig slitsomt. Jeg vet at jeg vil få mye hjelp. Men det kommer til å bli slitsomt med så mye folk. Å da feire bursdagen til mannen på toppen av dette kommer til å tære på. Så da får vi se hvordan det ligger an med formen på mandag kveld når alle har reist igjen :)

Foreløpig går der bra på jobben. Litt slitsomt å stå hele tiden. Men jeg får satt meg ned nå og da. Pluss at jeg må sove litt hjemme før seinvaktene. Lille prinsen spretter rundt å har fest i magen jevnlig og daglig. Det er veldig betryggende å kjenne liv så ofte.
Fått ny UL time på SiV 28. mars. Så da er det bare å vente. Har både JM og lege time i mellom nå og UL.

Håper alle får en flott februar mnd.
Spennende å følge med!;)

Uke 21+4.

Jada vi lever. Etter en helg med fullt hus og selskap. Er kjøleskapet fullt av rester og huset begynner å tømmes for folk. Synes det er trist at det blir så stille her. Å vesla snakket alt om at hun savner tanter og onkler. Nå er vi klare for ei ny uke. Å i morgen reiser svigers. Men huset er renere enn før svigermor gjorde inntog. Å klesvasken er bort av en eller annen grunn. En spennende utvikling er at det blir mer familieøkelse dette året ;)

Men nå skal jeg og sommerprinsen sove uten forstyrrelser igjennom natten.

Men først:
Gratulerer med morsdagen som var over for 4 minutter siden. :)

Last edited:
Uke 21+4.

Jada vi lever. Etter en helg med fullt hus og selskap. Er kjøleskapet fullt av rester og huset begynner å tømmes for folk. Synes det er trist at det blir så stille her. Å vesla snakket alt om at hun savner tanter og onkler. Nå er vi klare for ei ny uke. Å i morgen reiser svigers. Men huset er renere enn før svigermor gjorde inntog. Å klesvasken er bort av en eller annen grunn. En spennende utvikling er at det blir mer familieøkelse dette året ;)

Men nå skal jeg og sommerprinsen sove uten forstyrrelser igjennom natten.

Men først:
Gratulerer med morsdagen som var over for 4 minutter siden. :)
Gratulerer med morsdagen ja ❤️

Uke 22...
Hva skal man si.. tiden går saaaakte... :P
Venter på JM time om ikke lenge... Men tiden går saaaaaakte...

Men det har skjedd litt. Gubben har hatt bursdag og halve svigerfamilien har hvert her.
Sambo til svogeren min fortalte at de skulle ha en liten en til :D
Venninna mi som tror hun er 12 uker på mandag har antagelig bomma helt vilt på termin sin :hilarious::hilarious:
Bena har holdt meg oppe siden onsdag forrige uke...
Måtte begynne å bruke ammeBHer.. siden jeg ikke klarer de andre lenger.. 80D er en fin str :confused:
Å sommerprinsen har discofest i magen hver kveld.....:cool05

Alt i alt.. alt er som det skal være.. :D

Uke 22+3

Så trøtt.. Så sliten...
Noen dager er bare mer slitsomme en andre.. Å i dag er en slik dag..
Så på dager som dette er det veldig deilig med sofaen.

Gleder meg til å få litt mer energi til å gjøre ting...

Uke 22+3

Så trøtt.. Så sliten...
Noen dager er bare mer slitsomme en andre.. Å i dag er en slik dag..
Så på dager som dette er det veldig deilig med sofaen.

Gleder meg til å få litt mer energi til å gjøre ting...
Synes du er flink jeg! Du jobber og står på, og har ei lita ei å ta deg av i tillegg til lille i magen...syntes du har fortjent litt tid på sofaen :-) det er ikke så lett å finne overskuddsenergien når man er gravid!

Synes du er flink jeg! Du jobber og står på, og har ei lita ei å ta deg av i tillegg til lille i magen...syntes du har fortjent litt tid på sofaen :-) det er ikke så lett å finne overskuddsenergien når man er gravid!
Takk Vimle. :)

Uke 22+6

Er så lei av å ikke få sove en hel natt igjennom!!! Jeg blir så trøtt og sliten. Men. Jobber 2 dager til så har jeg 2 dager fri. Å da skal jeg jaggu meg sove!!!!

Back
Topp