Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er helt utrolig!! Kan ikke fatte det selv!! Det er veldig deilig å ikke være så veldig dårlig. I 2010 var det mye greier. :-/ håper på ett knirkefritt svangerskap denne gangenHelt utrolig at du er halvveis alleredeom 4 uker er jeg der jeg og♡
Så bra dere har der bra begge to selv om energien er opp og ned![]()
Det er helt utrolig!! Kan ikke fatte det selv!! Det er veldig deilig å ikke være så veldig dårlig. I 2010 var det mye greier. :-/ håper på ett knirkefritt svangerskap denne gangen![]()
Stemmer for den jaBra du orker mer nå da
Krysser fingrene for knirkefritt svangerskap for oss begge![]()
Huff. Tiden går alt for fort!!!!!Tiden flyr <3 men det er veldig gøy8 uker igjen til 3 trimester :O
Så hærligUke 20+1
Etter å ha lagt meg våknet jeg av aktivitet i magen. Lille har full fest inni der. Magen ser ut som den koker fra utsiden. Fortet meg å få mannens oppmerksomhet. Å jammen fikk han hilse på prinsen. Med hånden på magen min fikk han for første gang kjenne prinsens begravelse i magen.
Nok en milepæl er nådd.
141 dager bak meg og 141 dager forran meg. Posen med klær som ligger på jobben blir stadig tyngere. Må snart kjøpe en kasse til alle tingene
Men nå er dansegallaen over i magen. Så da faller jeg tilbake til ro og prøver å sove litt igjen. God helg jenter!!
Kanskje du får hilse på ham i kveld hvis dere kommer en tur.Så hærligtante vil også kjenne på lille prinsegullet
![]()
JaKanskje du får hilse på ham i kveld hvis dere kommer en tur.![]()
Hva spiser vi i kveld.. Prøve noe annet enn Taco til en forandring?Jahadde vært morro !
Jepp skal tenke litt, må finne kokkenHva spiser vi i kveld.. Prøve noe annet enn Taco til en forandring?![]()
hahahaha! Det er greit! Hadde hvert digg med biff.. hvis jeg bare kunne spist mediumstektJepp skal tenke litt, må finne kokken![]()
Mhm ! Kunne laga burgerehahahaha! Det er greit! Hadde hvert digg med biff.. hvis jeg bare kunne spist mediumstekt![]()
Hahha burgere med sånn ost til??Mhm ! Kunne laga burgeremed sånn ost til burger, hvis du skjønner hva jeg mener
![]()
Ja det er jo godtHahha burgere med sånn ost til??
lasagne kanskje? det er lenge siden jeg har spistJa det er jo godteller lasagne, eller kylling gryte
eller pizza
Da er det en date!Okeidet er namme !