Mirell's lille dagbok.

Helt utrolig at du er halvveis allerede:) om 4 uker er jeg der jeg og♡
Så bra dere har der bra begge to selv om energien er opp og ned :)

Helt utrolig at du er halvveis allerede:) om 4 uker er jeg der jeg og♡
Så bra dere har der bra begge to selv om energien er opp og ned :)
Det er helt utrolig!! Kan ikke fatte det selv!! Det er veldig deilig å ikke være så veldig dårlig. I 2010 var det mye greier. :-/ håper på ett knirkefritt svangerskap denne gangen :-)

Det er helt utrolig!! Kan ikke fatte det selv!! Det er veldig deilig å ikke være så veldig dårlig. I 2010 var det mye greier. :-/ håper på ett knirkefritt svangerskap denne gangen :-)

Bra du orker mer nå da:)
Krysser fingrene for knirkefritt svangerskap for oss begge ;)

Uke 20+1
Etter å ha lagt meg våknet jeg av aktivitet i magen. Lille har full fest inni der. Magen ser ut som den koker fra utsiden. Fortet meg å få mannens oppmerksomhet. Å jammen fikk han hilse på prinsen. Med hånden på magen min fikk han for første gang kjenne prinsens begravelse i magen.
Nok en milepæl er nådd.
141 dager bak meg og 141 dager forran meg. Posen med klær som ligger på jobben blir stadig tyngere. Må snart kjøpe en kasse til alle tingene :)
Men nå er dansegallaen over i magen. Så da faller jeg tilbake til ro og prøver å sove litt igjen. God helg jenter!!

Last edited:
Uke 20+1
Etter å ha lagt meg våknet jeg av aktivitet i magen. Lille har full fest inni der. Magen ser ut som den koker fra utsiden. Fortet meg å få mannens oppmerksomhet. Å jammen fikk han hilse på prinsen. Med hånden på magen min fikk han for første gang kjenne prinsens begravelse i magen.
Nok en milepæl er nådd.
141 dager bak meg og 141 dager forran meg. Posen med klær som ligger på jobben blir stadig tyngere. Må snart kjøpe en kasse til alle tingene :)
Men nå er dansegallaen over i magen. Så da faller jeg tilbake til ro og prøver å sove litt igjen. God helg jenter!!
Så hærlig :) tante vil også kjenne på lille prinsegullet ❤️❤️

Uke 20+3

Lørdag morgen å all energi er borte.
Kvalmen ligger å ulmer i magen. Ikke en god start på dagen. Håper formen blir bedre snart. Har mest lyst til å legge meg under dyna og sove videre :-P

Back
Topp