Tusen takk ❤❤❤Krysser fingrene for en liten mai-spire
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk ❤❤❤Krysser fingrene for en liten mai-spire
Veldig veldig spennende, krysser fingrene for deg!Vært veldig trøtt I dag, men det har sine naturlige forklaringer og jeg er spent på resultatet
Tusen takk søteste ♡♡♡Veldig veldig spennende, krysser fingrene for deg!
Ja det er spennendeSpent
Håper også på en liten spire nå er så spent på test dagen neste uke altsåÅå, så spennende! Håper det er en liten spire ❤ Forøvrig tror jeg dyr kjenner ting tidlig. Vår pus nekta å forlate meg når jeg var gravid første gangen. Han var som lim og det var ikke mange dagene etter eggløsningen ❤
Jeg har tenkt å vente til torsdag neste uke, men vurderer også en til mandag tidligst beste er jo å klare å holde seg til ikmNår tar du første test?
Spennende. Du er 1 Dpo mer enn megJeg har tenkt å vente til torsdag neste uke, men vurderer også en til mandag tidligst beste er jo å klare å holde seg til ikm
Wuhu da kan vi reise til mai sammenSpennende. Du er 1 Dpo mer enn meg
Jeg heier masse på køspire nå ♡♡ når ryker første test?I dag 6 dpo, har det begynt å stikke noe voldsomt. Jeg er svimmel og det murrer fælt til tider. Jeg kjenner det stikker I livmor og ikke eggstokkene.
Det er det postive med skikkelige el smerter. Man lærere å kjenne hvor eggstokkene ligger I forhold til resten Jeg er så spent. Er optimistisk på kø spire når jeg vet at ul viste at babyhulen hadde perfekte forhold for baby, og mannen sin prøve var I ytterste klasse I tilegg til at vi garantert har truffet el dagen
Tusen takk for at du heier ❤❤ nei det aner jeg ikke har planer om å holde meg værtfall en uke tilJeg heier masse på køspire nå ♡♡ når ryker første test?
Oj så flink du er!! Imponerende! Jeg har ikke viljestyrke til detTusen takk for at du heier ❤❤ nei det aner jeg ikke har planer om å holde meg værtfall en uke til
Har aldri hatt det selv eller med mindre jeg har hatt manko på tester OG penger hahaOj så flink du er!! Imponerende! Jeg har ikke viljestyrke til det
Godt å høre det ikke bare er megHar aldri hatt det selv eller med mindre jeg har hatt manko på tester OG penger haha