Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Vært veldig trøtt I dag, men det har sine naturlige forklaringer og jeg er spent på resultatet :D
 
Åå, så spennende! Håper det er en liten spire ❤ Forøvrig tror jeg dyr kjenner ting tidlig. Vår pus nekta å forlate meg når jeg var gravid første gangen. Han var som lim og det var ikke mange dagene etter eggløsningen ❤
 
Åå, så spennende! Håper det er en liten spire ❤ Forøvrig tror jeg dyr kjenner ting tidlig. Vår pus nekta å forlate meg når jeg var gravid første gangen. Han var som lim og det var ikke mange dagene etter eggløsningen ❤
Håper også på en liten spire nå :D er så spent på test dagen neste uke altså :P

Det tror jeg også de kan :) bikkja var på samme måte når jeg gikk med lille mor og har vært sånn alle de andre gangene også :D♡♡
 
CD 19, 6 dpo

12 dager ♡

Okei det er helt utrolig at jeg hver dag nå klarer å glemme hvilken cd dag jeg er på :P haha

6 dpo og dagene de sniker seg avgårde. I dag er det arbeids dag og da går tia litt fortere :D
 
I dag 6 dpo, har det begynt å stikke noe voldsomt. Jeg er svimmel og det murrer fælt til tider. Jeg kjenner det stikker I livmor og ikke eggstokkene.

Det er det postive med skikkelige el smerter. Man lærere å kjenne hvor eggstokkene ligger I forhold til resten :) Jeg er så spent. Er optimistisk på kø spire når jeg vet at ul viste at babyhulen hadde perfekte forhold for baby, og mannen sin prøve var I ytterste klasse I tilegg til at vi garantert har truffet el dagen :)
 
I dag 6 dpo, har det begynt å stikke noe voldsomt. Jeg er svimmel og det murrer fælt til tider. Jeg kjenner det stikker I livmor og ikke eggstokkene.

Det er det postive med skikkelige el smerter. Man lærere å kjenne hvor eggstokkene ligger I forhold til resten :) Jeg er så spent. Er optimistisk på kø spire når jeg vet at ul viste at babyhulen hadde perfekte forhold for baby, og mannen sin prøve var I ytterste klasse I tilegg til at vi garantert har truffet el dagen :)
Jeg heier masse på køspire nå ♡♡ når ryker første test? :)
 
6 dpo kort oppsummert

Ja er vel den tiden igjen da :) Blir vel kanskje siste gang jeg kan oppsummere dpo Dagene slik før IVF om det kommer til det stykke :)

Jeg har vært på kvalm, trøtt og svimmel I dag. Jeg er på do sånn annahvert minutt og I dag starte det å stikke på akkurat rette plassen, det liker jeg!

De neste dagene er fylt med jobb så nå Bør tiden gå litt raskere :D
 
Back
Topp