Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Ja nå er det vår tur altså :D

Åå tøff? Vel håper det er bedre nå snupp :) og krysser fingerne for at dere skal slippe å prøve så lenge ♡♡

Ja, lille gull hadde kolikk, typ veldig mye, og sov veldig veldig lite de første 6 månedene. Men barseltiden, permisjonstiden og det å være mamma er uansett det beste i verden. Så jeg klager ikke :)


Siste prosjektet til en fremtidig baby :)

Oi, så nydelig den var! Du er skikkelig flink! ♡♡ Og nå er du DPO, håper tiden går fort frem til IKM og positiv test ♡♡♡
 
Ja, lille gull hadde kolikk, typ veldig mye, og sov veldig veldig lite de første 6 månedene. Men barseltiden, permisjonstiden og det å være mamma er uansett det beste i verden. Så jeg klager ikke :)




Oi, så nydelig den var! Du er skikkelig flink! ♡♡ Og nå er du DPO, håper tiden går fort frem til IKM og positiv test ♡♡♡
Oii ja da skjønner jeg du har hatt ditt å holde på med. Men du slipper nok unna med neste mann :) Mamma rollen er helt klart den beste som finnes :D

Tusen Takk ♡♡

Det håper virkelig jeg også :D tiden har gått fort I det siste så jeg krysser fingerne altså :D
 
CD 15, 2 dpo

Murringene har startet allerde :O:p jaja dette skal bli spennende. Ellers opplever jeg å være kvalm til tider.

Men det er jo alt for tidlig å fastslå noe som helst.

Mannen skal jobbe frem til kl 0400 I natt så I dag skal jeg benytte anledningen til å nyte stillheten og egen tiden med Skal vi danse og GodKveld Norge :D ikke ofte jeg kan det :P haha
 
CD 16, 3 dpo

Det Føles som om tiden går fort, men når jeg ser det bare er 3 dpo I dag så vil liksom hjernen ha det til å være lengre ut I dpo :P haha det hjelper kanskje når mandagen kommer :D

Opplever en del UF denne gangen, sammen med løs mage og trøtthet :) fortsatt tidlig så vi får bare se videre :)
 
Åååå herremin hatt!! Her er det ikke fred å få. Bikkja har hengt på meg som en skygge om dagen og skal kose konstant hele tiden. Hun sjekker opp om mor si en haug med ganger om natta og kan også fint gjerne sitte på fanget til hu mor når hu sitter på do. Det er om å gjøre å grave fjeset sitt nedi magen på mamma og skal jeg legge meg 5 minutter ppå sofaen kan jeg garantere at den middels store hårballen er hakk I hæl. Da gjerne under teppe I armkroken:P sist hu var sånn var rett før jeg ble gravid med lille mor :P akkurat som om hun benytter sjansen mens hu enda har den :P

Kan disse dyra føle slik så tidlig tro?:)
 
Åååå herremin hatt!! Her er det ikke fred å få. Bikkja har hengt på meg som en skygge om dagen og skal kose konstant hele tiden. Hun sjekker opp om mor si en haug med ganger om natta og kan også fint gjerne sitte på fanget til hu mor når hu sitter på do. Det er om å gjøre å grave fjeset sitt nedi magen på mamma og skal jeg legge meg 5 minutter ppå sofaen kan jeg garantere at den middels store hårballen er hakk I hæl. Da gjerne under teppe I armkroken:p sist hu var sånn var rett før jeg ble gravid med lille mor :p akkurat som om hun benytter sjansen mens hu enda har den :p

Kan disse dyra føle slik så tidlig tro?:)
He he, kanskje det kanskje, hadde jo vært veldig supert om det stemte :)
 
Krysser fingrene for en liten mai-spire❤️❤️
 
Back
Topp