Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er veldig godt å vite at alt blir dobbelt sjekket så da gjør ekstra vente tid ingenting ♡♡♡Ååh, så bra at dere nå får hjelp!! ENDELIG ❤ Hurra for gode leger. Dumt med lenger ventetid, men det kan være ålreit kanskje å få alt sjekket og dobbeltsjekket? Nå blir det snart baby :-D
Det gjør det helt klart ♡♡♡Dette var gode nyheter Litt ekstra ventetid, men det venter noe godt i enden av ventetiden
Det er så sant så santGodt å høre Nå venter dere ikke lenger på hvis og om, nå ventet dere på når
Det vil nok ta værtfall 8 eller 10 uker belage jeg meg påHåper dere kommer igang raskt
Håper du får kø spire daDet vil nok ta værtfall 8 eller 10 uker belage jeg meg på
Det hadde jo vært det beste men all testing og all mega innsats for prøving blir lagt på hylla nå og vi kan faktisk nyte hverandre uten å føle at vi må ♡Håper du får kø spire da
Ja, det er deilig detDet hadde jo vært det beste men all testing og all mega innsats for prøving blir lagt på hylla nå og vi kan faktisk nyte hverandre uten å føle at vi må ♡
Jaaa endelig litt mer venting nå gjør ingenting ♡♡♡Å endelig litt ventetid, men greit å få det dobbelsjekket da nå blir det snart baby på dere
- gammelbruker babymirakel
Så absolutt!♡Ja, det er deilig det
Ja kjempe lettet for at denne samtalen var litt bedre enn den forrigeSå bra dere har vært på samtale og er i gang på veien mot IVF Håper det ikke drøyer for lenge med prøvene!
Helt klart Tusen takk ♡♡♡Deilig å vite at hjelpen er nær! Masse lykke til videre.
Heier på deg vennenCD 12
El nærmer seg med storm skritt kjenner det på hele kroppen og jeg krysser fingerne for kø spire