Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

CD 4

Porsgrunn ringte for litt under en time siden med beskjed om at vi skulle komme inn på time igjen kommende tirsdag kl 0930 :)

Kjenner jeg grugleder meg til dette, men håper virkelig legen har noe godt å komme med! Gjerne ivg start fra slutten av september.

Mitt jule og bursdagsønske I år er å kunne gå inn I julen gravid med en voksende liten spire ♡♡

Åå, krysser fingrene for at det blir gode nyheter! :-)
 
CD 4

Porsgrunn ringte for litt under en time siden med beskjed om at vi skulle komme inn på time igjen kommende tirsdag kl 0930 :)

Kjenner jeg grugleder meg til dette, men håper virkelig legen har noe godt å komme med! Gjerne ivg start fra slutten av september.

Mitt jule og bursdagsønske I år er å kunne gå inn I julen gravid med en voksende liten spire ♡♡
Krysser fingrene for at dette er gode nyheter :) og at ønsket dit blir oppfylt ❤️❤️
 
Så bra :D Nå må de komme med gode nyheter ja, det fortjener dere ❤️
 
Skjønner ikke hvorfor de skal drøye det så lenge. De må bare se å få ut fingeren. Så håper dere er i gang med ivf fort :)
 
Skjønner ikke hvorfor de skal drøye det så lenge. De må bare se å få ut fingeren. Så håper dere er i gang med ivf fort :)
Prøver å sende positive tanker og ord mot tirsdag og tenker som så at de ville vel ikke kalt oss inn til en lege time hvis ikke de mente det var på tide å gi ivf et forsøk. Hvis de mente vi sku fortsette så hadde jeg vel bare fått beskjed om det :)
 
CD 6

TR har jaggu vært til stede lenge denne gangen og viser ikke tegn til å ville reise riktig ennå. Vel besøke hennes har passert over sin velkomst tid og nå vil jeg bare bli ferdig med den!

Ellers går dsgene raskt mot tirsdag :D spenningen øker noe vakent altså :P
 
CD 8

Tirsdag 1 september nærmer seg. Snart søndag. Gleder meg til å komme hjem å legge meg for kvelden altså og våkne opp til en ny arbeidsdag I morgen :)

Jeg begynner å glede meg til tirsdag og jeg prøver å være positiv til at det skal gå vår vei nå :) om det er klar signal for ivf til tirsdag må jeg gå til innkjøp av dagbok så jeg kan skrive ned hver eneste følelse og opplevelse for det fremtidige resultatet og selvfølge for de andre barna I fremtiden :)
 
CD 9


I morgen på denne tiden har vi vel et mer sikkert svar på hva vi kan forvente oss fremover.

Timen er satt til kl 0915 og vi er spente og positive. Kjenner EL er rett rundt hjørnet noe som kanskje passer fint hvis det blir en undersøkelse I morgen så har vi faktisk en sjanse til å se hvordan det ligger an med el og tegne oss et bilde av hvordan den faktisk er sånn I det store og det hele.

Denne dagen får gå fort
 
CD 9


I morgen på denne tiden har vi vel et mer sikkert svar på hva vi kan forvente oss fremover.

Timen er satt til kl 0915 og vi er spente og positive. Kjenner EL er rett rundt hjørnet noe som kanskje passer fint hvis det blir en undersøkelse I morgen så har vi faktisk en sjanse til å se hvordan det ligger an med el og tegne oss et bilde av hvordan den faktisk er sånn I det store og det hele.

Denne dagen får gå fort
Håper dere får gode nyheter og ønsker dere masse lykke til :) ❤️
 
Back
Topp