Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Kan du ikke bare bli gravid snart!! Har så lyst til å juble deg frem til fødestuen!
Du er vel verdens søteste ♡♡

Jeg håper jeg kan bli gravid snart og ligge med rier I 24 timer, uannsett hva det kreves for en liten brøster til min lille tulle :)♡♡
 
Tr er virkelig hissig denne gangen altså :( fytti så vondt kan jeg ikke huske å ha hatt siden jeg var 16 :o
 
Du er vel verdens søteste ♡♡

Jeg håper jeg kan bli gravid snart og ligge med rier I 24 timer, uannsett hva det kreves for en liten brøster til min lille tulle :)♡♡

Hadde vært så stas om vi kom på samme TF, men jeg SKAL jo inn på mai nå med gulleggløsning flere dager før ruten så da krysser jeg fingra for at pergoen har skremt tanta vekk for din del og at spiren får ro til å vokse og gro til juni
 
Usj er det pergoen som gjør tanta forbanna?
Hadde vært så stas om vi kom på samme TF, men jeg SKAL jo inn på mai nå med gulleggløsning flere dager før ruten så da krysser jeg fingra for at pergoen har skremt tanta vekk for din del og at spiren får ro til å vokse og gro til juni
Ja det er det nok garantert tenker jeg :)
Får håpe en pause pp fra pergo gjør susen :)

Går alt etter normalen så rekker jeg akkurat mai om det klaffer :D så krysser fingerne for gullegget nå :D
 
heier og heier på dere jeg nå snuppa ! :Heartred
 
Åh hadde håpet å få med deg inn i mai :(
Du skal vite at jeg heier masse på dere! Nå blir det junibaby ☺️❤️
 
CD 3

Sendte mail til Porsgrunn I dag. SA rett ut ar nå ønsker I vi hjelp da dette begynner og bli tungt etter å ha prøvd siden feb 2012 og på toppen av det hele ikke opplevd noe svangerskap de siste 15 mnd.

Håper de ringer meg I morgen.
 
CD 3

Sendte mail til Porsgrunn I dag. SA rett ut ar nå ønsker I vi hjelp da dette begynner og bli tungt etter å ha prøvd siden feb 2012 og på toppen av det hele ikke opplevd noe svangerskap de siste 15 mnd.

Håper de ringer meg I morgen.
Jeg kan bare ikke skjønne at de ikke har ville sette igang noe før. Selv om dere har klart å bli gravid selv, prøver dere fortsatt etter 3,5 år. Andre ville vel fått hjelp før det går så lang tid? Nei, håper virkelig de kommer med et fornuftig svar i løpet av få dager. Og med fornuftig så mener jeg at de skal hjelpe dere NÅ! Men aller mest håper jeg på pergopause-spire, så du kommer deg inn på mai ;)
 
Jeg kan bare ikke skjønne at de ikke har ville sette igang noe før. Selv om dere har klart å bli gravid selv, prøver dere fortsatt etter 3,5 år. Andre ville vel fått hjelp før det går så lang tid? Nei, håper virkelig de kommer med et fornuftig svar i løpet av få dager. Og med fornuftig så mener jeg at de skal hjelpe dere NÅ! Men aller mest håper jeg på pergopause-spire, så du kommer deg inn på mai ;)
Håper på hjelpe så fort som mulig jeg også :)
 
Porsgrunn update

Legen ringte I ettermiddag men jeg fikk akkurat ikke tatt den da jeg henta jentungen i bhg :/

Prøvde å ringe opp igjen men da kom jeg selvfølgelig bare til svarer :( jeg skal ringe opp igjen med engang kl slår 12 I morgen siden de har tlf tid mellom 12 og 14 :) så nå krysser jeg fingerne nervøst for at legen vil hjelpe oss og da med ivf og ikke noe annet tull!

Jeg er veldig klar for spire og hver dag uten føles nå som en evig kamp etter over 3 1/2 år :'(
 
CD 4

Porsgrunn ringte for litt under en time siden med beskjed om at vi skulle komme inn på time igjen kommende tirsdag kl 0930 :)

Kjenner jeg grugleder meg til dette, men håper virkelig legen har noe godt å komme med! Gjerne ivg start fra slutten av september.

Mitt jule og bursdagsønske I år er å kunne gå inn I julen gravid med en voksende liten spire ♡♡
 
Back
Topp