Det gjør den nokDet gjør seg nok med en pause ja Og plutselig så sitter den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør den nokDet gjør seg nok med en pause ja Og plutselig så sitter den
Du er vel verdens søteste ♡♡Kan du ikke bare bli gravid snart!! Har så lyst til å juble deg frem til fødestuen!
Du er vel verdens søteste ♡♡
Jeg håper jeg kan bli gravid snart og ligge med rier I 24 timer, uannsett hva det kreves for en liten brøster til min lille tulle ♡♡
Usj er det pergoen som gjør tanta forbanna?
Ja det er det nok garantert tenker jegHadde vært så stas om vi kom på samme TF, men jeg SKAL jo inn på mai nå med gulleggløsning flere dager før ruten så da krysser jeg fingra for at pergoen har skremt tanta vekk for din del og at spiren får ro til å vokse og gro til juni
Tusen takk kjære deg ♡♡ og samme til dere ♡♡Uff da. Håper neste mnd blir deres mnd
Takk for detTusen takk kjære deg ♡♡ og samme til dere ♡♡
Tusen takk kjære deg ♡heier og heier på dere jeg nå snuppa !
Om alt går etter planen så rekker vi mai akkurat så krysser fingerne ♡Åh hadde håpet å få med deg inn i mai
Du skal vite at jeg heier masse på dere! Nå blir det junibaby
Håper og krysser fingrene emOm alt går etter planen så rekker vi mai akkurat så krysser fingerne ♡
Tusen takk ♡Håper og krysser fingrene em
Jeg kan bare ikke skjønne at de ikke har ville sette igang noe før. Selv om dere har klart å bli gravid selv, prøver dere fortsatt etter 3,5 år. Andre ville vel fått hjelp før det går så lang tid? Nei, håper virkelig de kommer med et fornuftig svar i løpet av få dager. Og med fornuftig så mener jeg at de skal hjelpe dere NÅ! Men aller mest håper jeg på pergopause-spire, så du kommer deg inn på maiCD 3
Sendte mail til Porsgrunn I dag. SA rett ut ar nå ønsker I vi hjelp da dette begynner og bli tungt etter å ha prøvd siden feb 2012 og på toppen av det hele ikke opplevd noe svangerskap de siste 15 mnd.
Håper de ringer meg I morgen.
Håper på hjelpe så fort som mulig jeg ogsåJeg kan bare ikke skjønne at de ikke har ville sette igang noe før. Selv om dere har klart å bli gravid selv, prøver dere fortsatt etter 3,5 år. Andre ville vel fått hjelp før det går så lang tid? Nei, håper virkelig de kommer med et fornuftig svar i løpet av få dager. Og med fornuftig så mener jeg at de skal hjelpe dere NÅ! Men aller mest håper jeg på pergopause-spire, så du kommer deg inn på mai