Ja veldig glad vi fikk time så fort slipper å vente på det I evigheter ogsåSå bra da krysser fingrene!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja veldig glad vi fikk time så fort slipper å vente på det I evigheter ogsåSå bra da krysser fingrene!!!
CD 29 oppsummert
Slitt med en gnagende kvalme og det som kjennes ut som en halsbrann som er I ferd med å slå til når som helst I hele dag. Det har forsvunnet så fort jeg har fått I meg litt mat, men kommet raskt tilbake igjen bare et par timer etterpå.
Kjenner kvalmen og den begynnende halsbrannen herjer igjen her nå hvor jeg ligger I sengen og har bestemt meg for å ta tidlig kvelden da jeg er trøtt som en bjørn vinterstid.
Gadd ikke spise noe nå I kveld rett å slett for å teste ut om kvalmen er der I morgen tidlig. Og hvis, hvilken "grad" den er I. Det I seg selv er litt spennende.
Det blir test I morgen og jeg krysser jo fingerne, men tror ikke det dukker opp noe. Neste test igjen blir vel da ikke før til mandag tidligst om ikke tr har dukket opp innen da.
Vi får se.
Høres jo lovende ut da ;-) lykke til med test! Gleder meg til å lese om resultatet
Tusen takk dagens test var nok negativ den også så el har kanskje vært en uke forsinket eller så har den ikke vært ennå nå skal jeg vente en uke og se hva som skjerSpennende. Krysser for deg
Det har jeg og den var negativSpent ! Har du testa ?
Tusen takk dagens test var nok negativ den også så el har kanskje vært en uke forsinket eller så har den ikke vært ennå nå skal jeg vente en uke og se hva som skjer
Ja det er det helt klart bare å krysse fingerne videre Tusen takk ♡håpet er der for deg fortsatt jeg krysser fingrene for deg
Det har jeg og den var negativ
Ja det håper jeg virkelig ja det er kjempe braFår håpe den snart blir positiv ! Og så bra med svømmerne ! Det lover jo godt
Håper virkelig det de svømte som bare detGode nyheter om mannens svømmere da
Kanskje har en av dem truffet egget denne runden, eller treffer alt
ettersom er jo enda håp
Tusen takk kjære deg ♡♡ Håper virkelig det selv altså hadde blitt hoppende glad da værtfallHåper sånn for deg nå, Hope. Håper du har hatt sen el og testet alt for tidlig. Krysser fingrene for positiv test de nærmeste dagene Og med sånne gode raske svømmere er det jo ikke utenkelig at en av dem har truffet blink Jeg liker hvertfall symptomene dine
Tror mange her inne hadde hoppet med deg daTusen takk kjære deg ♡♡ Håper virkelig det selv altså hadde blitt hoppende glad da værtfall
Jeg hadde i hvertfall hoppet!Tror mange her inne hadde hoppet med deg da
Jeg hadde i hvertfall hoppet!
Dere er verdens søteste ♡♡♡ Digger dere :*Tror mange her inne hadde hoppet med deg da