Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

CD 29 oppsummert

Slitt med en gnagende kvalme og det som kjennes ut som en halsbrann som er I ferd med å slå til når som helst I hele dag. Det har forsvunnet så fort jeg har fått I meg litt mat, men kommet raskt tilbake igjen bare et par timer etterpå.

Kjenner kvalmen og den begynnende halsbrannen herjer igjen her nå hvor jeg ligger I sengen og har bestemt meg for å ta tidlig kvelden da jeg er trøtt som en bjørn vinterstid.

Gadd ikke spise noe nå I kveld rett å slett for å teste ut om kvalmen er der I morgen tidlig. Og hvis, hvilken "grad" den er I. Det I seg selv er litt spennende.

Det blir test I morgen og jeg krysser jo fingerne, men tror ikke det dukker opp noe. Neste test igjen blir vel da ikke før til mandag tidligst om ikke tr har dukket opp innen da.

Vi får se.
 
CD 29 oppsummert

Slitt med en gnagende kvalme og det som kjennes ut som en halsbrann som er I ferd med å slå til når som helst I hele dag. Det har forsvunnet så fort jeg har fått I meg litt mat, men kommet raskt tilbake igjen bare et par timer etterpå.

Kjenner kvalmen og den begynnende halsbrannen herjer igjen her nå hvor jeg ligger I sengen og har bestemt meg for å ta tidlig kvelden da jeg er trøtt som en bjørn vinterstid.

Gadd ikke spise noe nå I kveld rett å slett for å teste ut om kvalmen er der I morgen tidlig. Og hvis, hvilken "grad" den er I. Det I seg selv er litt spennende.

Det blir test I morgen og jeg krysser jo fingerne, men tror ikke det dukker opp noe. Neste test igjen blir vel da ikke før til mandag tidligst om ikke tr har dukket opp innen da.

Vi får se.

Høres jo lovende ut da ;-) lykke til med test! Gleder meg til å lese om resultatet
 
CD 30

Fortsatt ingen TR, men ei noen positiv test. Her er det med andre ord bare å smøre seg med tålmodighet, men jeg klager ikke. Så er det tiden for en lang syklus igjen slik som har skjedd ved 2 anledninger tidligere. Dette betyr vel bare at her er det fortsatt en sjanse for klaff :)

Vi var hos Porsgrunn igjen I dag hvor mannen skulle ta nye soldat prøver og resultatet var gledelig :D han hadde godt over 30 mill raske og sterke svømmere (hvis jeg forstod rett) og vi fikk til og med se skjermen med alle de små soldatene svømme rundt. Hihi :D

De kunne ikke svare på hva som skjer videre så derfor har jeg I kveld sendt en mail. Så håper på svar I løpet av uken :)

Lykkelig over gode svømmer værtfall wuhu :D
 
Håper sånn for deg nå, Hope. Håper du har hatt sen el og testet alt for tidlig. Krysser fingrene for positiv test de nærmeste dagene :) Og med sånne gode raske svømmere er det jo ikke utenkelig at en av dem har truffet blink ;) Jeg liker hvertfall symptomene dine :)
 
Håper sånn for deg nå, Hope. Håper du har hatt sen el og testet alt for tidlig. Krysser fingrene for positiv test de nærmeste dagene :) Og med sånne gode raske svømmere er det jo ikke utenkelig at en av dem har truffet blink ;) Jeg liker hvertfall symptomene dine :)
Tusen takk kjære deg ♡♡ Håper virkelig det selv altså :D hadde blitt hoppende glad da værtfall :D
 
Heier så masse på deg Hope! Er det noen som fortjener dette nå, så er det deg!:) vil ha deg med inn i mai ❤️
 
Back
Topp