Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Så spennnnde! Hååååper på strek!

Har fulgt ekstra med deg, vi ble jo gravide samtidig i fjor.... Og her sitter jeg med ei stor tulle på snart 10 kg(!).....
Får nesten litt klump i halsen.
 
Oioioi så spennende!!:D
 
Så spennnnde! Hååååper på strek!

Har fulgt ekstra med deg, vi ble jo gravide samtidig i fjor.... Og her sitter jeg med ei stor tulle på snart 10 kg(!).....
Får nesten litt klump i halsen.
Ååå lille tulla begynner å bli stor :D

Håper virkelig det blitt strek jeg også :D også så koselig å høre at du følger med ♡♡♡
 
Oi, så spennende :D
 
Ahhh så det var så mange nye poster her at jeg tenkte du hadde smelt på en kveldstest

*snytt*

*tusler videre og sjekker igjen i morgen*
 
Det blir 29 april om det har gått nå :) og jeg håper håper virkelig altså :) vil så gjerne ha en april baby siden jeg mistet tvillingene for 4 år siden. Den gangen også med termin I april

Vi får ta det som det kommer I morgen :)
Sender alt jeg kan av babystøv og krysser fingrene mine for dere ! ❤️❤️
 
13 dpo

Jeg måtte selvfølgelig opp å tisse I natt og da gadd jeg ikke ta noen morgen test I dag. Så det får drøye til morgen :)
 
13 dpo

Jeg måtte selvfølgelig opp å tisse I natt og da gadd jeg ikke ta noen morgen test I dag. Så det får drøye til morgen :)
Hva? Klarer du å drøye til i morgen? Imponert! :D
 
13 dpo

Jeg måtte selvfølgelig opp å tisse I natt og da gadd jeg ikke ta noen morgen test I dag. Så det får drøye til morgen :)
Opp og tisse midt på natta? Våkna du av det? Symtomjegeren biter vel på den?

Håper så veldig for deg nå altså! Er så fortjent at dere skal få et nytt nurk etter alt for lang ventetid!
 
Opp og tisse midt på natta? Våkna du av det? Symtomjegeren biter vel på den?

Håper så veldig for deg nå altså! Er så fortjent at dere skal få et nytt nurk etter alt for lang ventetid!
Neei ikke nå lenger :P når jeg er så dum å drikker et stort glass vann rett før man går I seng så må den lille blæra mi tømmes I løpet av natta da :P men det skal jeg ikke gjøre I dag :D ikke drukket noe siden kl 20 så nå burde urinen være godt konsentrert I morgen og gi meg det svaret jeg så gjerne vil ha:D
 
Back
Topp