Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Krysser alt jeg kan for fin fin positiv test i morgen tidlig :D
What she said :D
God morgen?

Ja, jeg venter!
fikk du tatt test på morran i dag Hope?
vi venter i spenning her ;)
Ja det ble test I dag, men zen var negativ :(

Så da kommer vel tr I løpet av dagen eller morgen dagen regner jeg med. Bare å forberede seg på ny pp og pause fra pergo.

Jaja :) porsgrunn ringte I går, men så var det et eller annet med prøvene til mannen så han må kanskje ta de igjen så de sku ringe opp igjen. Ikke hørt noe enda I dag så kanskje I morgen :)
 
Ja det ble test I dag, men zen var negativ :(

Så da kommer vel tr I løpet av dagen eller morgen dagen regner jeg med. Bare å forberede seg på ny pp og pause fra pergo.

Jaja :) porsgrunn ringte I går, men så var det et eller annet med prøvene til mannen så han må kanskje ta de igjen så de sku ringe opp igjen. Ikke hørt noe enda I dag så kanskje I morgen :)

Ååh dritt ! Håper du bare tester sent positivt :) Holder fortsatt av plass til deg ;) Og om ikke, så husk at det gikk for oss i pergopausemnd :D
 
Nå håper jeg det snart er deres tur ❤️
 
Sender deg en god klem <3
 
CD 29, dpo = tatt feil!

Okei ingen tr å se ennå. Det jeg har sett på som el dagen stemmer jo da heller ikke, slik jeg har tenkt kunne være en mulighet.

Så kommer ikke tr I løpet av dagen blir det ny test igjen I morgen :)

"Symptomer" er:
Løs mage
Luft
Litt uggen nå på morgen kvisten
 
krysser fingrene altså :D jeg testet jo idag, men så viste deg seg at jeg var jo bare 7 dpo :P haha, litt tidlig ja! kan jeg skylde på kommende ammetåke? :p
 
I dag har jeg vært kvalm, ekstremt humør syk og SLITEN. Jeg blir alltid så frustrert når jeg ikke aner hva som skjer I syklusen min, MEN den gode nyheten er at porsgrunn ringte og vi skal inn I morgen for en ny prøve av mannen og kanskje bare kanskje kan de komme med noe mer tilbud om hjelp til oss!
 
I dag har jeg vært kvalm, ekstremt humør syk og SLITEN. Jeg blir alltid så frustrert når jeg ikke aner hva som skjer I syklusen min, MEN den gode nyheten er at porsgrunn ringte og vi skal inn I morgen for en ny prøve av mannen og kanskje bare kanskje kan de komme med noe mer tilbud om hjelp til oss!

Så bra da :-) krysser fingrene!!!
 
Back
Topp