Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser alt jeg kan for fin fin positiv test i morgen tidlig
Krysser alt jeg kan for fin fin positiv test i morgen tidlig
What she said
God morgen?
Ja, jeg venter!
Ja det ble test I dag, men zen var negativfikk du tatt test på morran i dag Hope?
vi venter i spenning her
Ja det ble test I dag, men zen var negativ
Så da kommer vel tr I løpet av dagen eller morgen dagen regner jeg med. Bare å forberede seg på ny pp og pause fra pergo.
Jaja porsgrunn ringte I går, men så var det et eller annet med prøvene til mannen så han må kanskje ta de igjen så de sku ringe opp igjen. Ikke hørt noe enda I dag så kanskje I morgen
Det skal jeg huske på ♡♡♡Ååh dritt ! Håper du bare tester sent positivt Holder fortsatt av plass til deg Og om ikke, så husk at det gikk for oss i pergopausemnd
Tusen takk håper virkelig det snart jeg også ♡Nå håper jeg det snart er deres tur
Tusen takk ♡Sender deg en god klem <3
Håper du får pos test i morgen
Tusen takk søtinger ♡♡ Fingers crossed XXXKrysser alt jeg har for at det har vært for tidlig testing og at det gjemmer seg en liten spire i magen♡
Ja det må kanskje være lov hahakrysser fingrene altså jeg testet jo idag, men så viste deg seg at jeg var jo bare 7 dpo haha, litt tidlig ja! kan jeg skylde på kommende ammetåke?
I dag har jeg vært kvalm, ekstremt humør syk og SLITEN. Jeg blir alltid så frustrert når jeg ikke aner hva som skjer I syklusen min, MEN den gode nyheten er at porsgrunn ringte og vi skal inn I morgen for en ny prøve av mannen og kanskje bare kanskje kan de komme med noe mer tilbud om hjelp til oss!