Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Heier så masse på deg Hope! Er det noen som fortjener dette nå, så er det deg!:) vil ha deg med inn i mai ❤️
Tusen takk for det søte deg ♡♡♡ Håper virkelig jeg kan være så heldig å følge med deg til mai altså :D♡♡ Er fremdeles en sjanse :D
 
Tusen takk for det søte deg ♡♡♡ Håper virkelig jeg kan være så heldig å følge med deg til mai altså :D♡♡ Er fremdeles en sjanse :D
Jeg håper!!! Hadde vært så fantastisk!:D ❤️
 
Jeg bare lurer på hvorfor ikke Porsgrunn tar dere inn? Jeg skal jo dit selv til uka og blir litt engstelig for at de ikke vil starte noe. Det er jo en grunn for at du er henvis dit liksom. Så skjønner ikke hvorfor de ikke vet hva som skjer videre?
 
Jeg bare lurer på hvorfor ikke Porsgrunn tar dere inn? Jeg skal jo dit selv til uka og blir litt engstelig for at de ikke vil starte noe. Det er jo en grunn for at du er henvis dit liksom. Så skjønner ikke hvorfor de ikke vet hva som skjer videre?
De mente det ikke var nødvendig å starte noe prosess (I april) på bakgrunn av at vi hadde klart å bli gravide såpass mange ganger selv så de ville at vi skulle prøve å bli gravide igjen engang til selv. Vi ble henvist dit med håp om at de kunne hjelpe oss med at vi ikke skulle mute igjen.

Men nå er det snart 15 mnd siden siste svangerskap og derfor begynner jeg nå å purre på de og rett å slett kreve at de gjør litt mer enn å ta prøver av mannen og se på meg liksom. Så har sendt mail nå I dag og håper de kommer med et fornuftig svar til meg til uka.
 
Kvalm igjen I kveld og veldig trøtt. Nå skal jeg sløve på sofaen og zappe igjennom alle tv kanalene til jeg finner noe å sovne til :P
 
Pp43, CD 1

Da var el forsinket, men ikke med veldig mange dagene for her har tr nettopp dukket opp :D selv om det er litt kjipt så er det også godt å endelig vite hvor jeg er i syklusen min:)

Nå er det pause fra pergo også får jeg krysse fingerne for at porsgrunn ringer oss I begynnelsen av kommende uke :D
 
Pp43, CD 1

Da var el forsinket, men ikke med veldig mange dagene for her har tr nettopp dukket opp :D selv om det er litt kjipt så er det også godt å endelig vite hvor jeg er i syklusen min:)

Nå er det pause fra pergo også får jeg krysse fingerne for at porsgrunn ringer oss I begynnelsen av kommende uke :D

Åå dritt ! Men husk, pergopausemnd ;)
 
Back
Topp