Tusen takk for det søte deg ♡♡♡ Håper virkelig jeg kan være så heldig å følge med deg til mai altså ♡♡ Er fremdeles en sjanseHeier så masse på deg Hope! Er det noen som fortjener dette nå, så er det deg! vil ha deg med inn i mai
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for det søte deg ♡♡♡ Håper virkelig jeg kan være så heldig å følge med deg til mai altså ♡♡ Er fremdeles en sjanseHeier så masse på deg Hope! Er det noen som fortjener dette nå, så er det deg! vil ha deg med inn i mai
Jeg håper!!! Hadde vært så fantastisk!Tusen takk for det søte deg ♡♡♡ Håper virkelig jeg kan være så heldig å følge med deg til mai altså ♡♡ Er fremdeles en sjanse
Jeg vil I mai gjengen du og jeg snuppelure ♡♡Håper vi begge kan bli med i mai gjengen Krysser alt jeg har for at de kjappe svømmerne har/treffer mål<3
Det hadde det virkelig vært altsåJeg håper!!! Hadde vært så fantastisk!
Jeg vil I mai gjengen du og jeg snuppelure ♡♡
Ja du også ♡♡♡Jeg vil også være med!
De mente det ikke var nødvendig å starte noe prosess (I april) på bakgrunn av at vi hadde klart å bli gravide såpass mange ganger selv så de ville at vi skulle prøve å bli gravide igjen engang til selv. Vi ble henvist dit med håp om at de kunne hjelpe oss med at vi ikke skulle mute igjen.Jeg bare lurer på hvorfor ikke Porsgrunn tar dere inn? Jeg skal jo dit selv til uka og blir litt engstelig for at de ikke vil starte noe. Det er jo en grunn for at du er henvis dit liksom. Så skjønner ikke hvorfor de ikke vet hva som skjer videre?
Ja det syns faktisk vi også fordi vi tenker jo som så at det må jo være lettere for de å hjelpe oss å beholde hvis de har vært med 100% fra starten avDet er bra du purrer på de. Jeg syntes nesten det er litt dårlig av de altså!
Tusen takk det håper jeg også Jeg hadde tenkt å prøve igjen på mandag morgenHåper du får pos test nå. Når tester du igjen?
Pp43, CD 1
Da var el forsinket, men ikke med veldig mange dagene for her har tr nettopp dukket opp selv om det er litt kjipt så er det også godt å endelig vite hvor jeg er i syklusen min
Nå er det pause fra pergo også får jeg krysse fingerne for at porsgrunn ringer oss I begynnelsen av kommende uke
Ja kjipe greier men menÅå dritt ! Men husk, pergopausemnd
Ja kjipe greier men men
Det skal jeg huske er greit med en liten pause fra det nå tror jeg ja