Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

CD 26, 12 dpo

12 dpo og jeg tok en test nå. Så gikk jeg å kikket på den nå når den hadde tørket og da syns jeg så tydelig at jeg så en skygge på den. Altså en såpass tydelig skygge at jeg ble helt fra meg gira.

Så la jeg den I stuevinduet for å få et best mulig bilde av streken. Måtte bare bare før jeg fikk tatt bilde og når jeg da sku ta bilde så var streken som jeg så borte :O??? Altså den var ikke sterk sånn til å begynne med men jeg så den. Jaja her er den værtfall

Så nå gjenstår spørsmålet da. Skal jeg ta en ny I morgen eller vente til tirsdag?
 

Vedlegg

  • 1439703425478.jpg
    1439703425478.jpg
    19,4 KB · Visninger: 105
Håper for deg jeg:). Syns jeg ser noe tynt?:). Klarer du å holde deg til tirsdag er du sterk, jeg hadde testet i morgen:p. Nå håper jeg du kommer til april? Eller blir det mai?
 
Håper for deg jeg:). Syns jeg ser noe tynt?:). Klarer du å holde deg til tirsdag er du sterk, jeg hadde testet i morgen:p. Nå håper jeg du kommer til april? Eller blir det mai?
Det blir 29 april om det har gått nå :) og jeg håper håper virkelig altså :) vil så gjerne ha en april baby siden jeg mistet tvillingene for 4 år siden. Den gangen også med termin I april

Vi får ta det som det kommer I morgen :)
 
Det blir 29 april om det har gått nå :) og jeg håper håper virkelig altså :) vil så gjerne ha en april baby siden jeg mistet tvillingene for 4 år siden. Den gangen også med termin I april

Vi får ta det som det kommer I morgen :)
Uff, så trist:(. Ja, det skjønner jeg da❤️. Sender babystøv din vei❤️
 
Jeg ser streken i hvertfall, men den ser litt grå ut....

Er nok lurt å vente til tirsdag så får du klarere strek om du er gravid, men jeg hadde aaaaaldri klart å vente :-)
 
Jeg ser streken i hvertfall, men den ser litt grå ut....

Er nok lurt å vente til tirsdag så får du klarere strek om du er gravid, men jeg hadde aaaaaldri klart å vente :-)
Ja den er grå :P den jeg så var værtfall grålig og det var den I fjor da jeg var gravid og testet 12 dpo også. Ble ikke rosa før ettermiddagen 23 dpo :)

Helt klart lurest å vente til tirsdag, men jeg klarer sikkert ikke det nå haha :P
 
Du er iallefall hjertelig velkommen på april ! Måtte testene dine bli sterke og rosa ❤️
 
Ikke direkte kvalm, men uggen helt klart. Ikke direkte svimmel, men ør helt klart. Ikke direkte trøtt, men doven helt klart.

Behagelig å synke ned I sofaen med litt BV etter å ha ryddet og vasket :D
 
Back
Topp