Tusen takk søte du ♡♡♡Krysser alt jeg har
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk søte du ♡♡♡Krysser alt jeg har
Ja det ble det men den var blank vi får se I morgen tidligBle det noe kveldstest??
*tar tydebrillene på*
Det blir 29 april om det har gått nå og jeg håper håper virkelig altså vil så gjerne ha en april baby siden jeg mistet tvillingene for 4 år siden. Den gangen også med termin I aprilHåper for deg jeg. Syns jeg ser noe tynt?. Klarer du å holde deg til tirsdag er du sterk, jeg hadde testet i morgen. Nå håper jeg du kommer til april? Eller blir det mai?
Uff, så trist. Ja, det skjønner jeg da. Sender babystøv din veiDet blir 29 april om det har gått nå og jeg håper håper virkelig altså vil så gjerne ha en april baby siden jeg mistet tvillingene for 4 år siden. Den gangen også med termin I april
Vi får ta det som det kommer I morgen
Det tar jeg I mot med åpne armer, bein, ører og nese ♡♡♡Uff, så trist. Ja, det skjønner jeg da. Sender babystøv din vei
Ja den er grå den jeg så var værtfall grålig og det var den I fjor da jeg var gravid og testet 12 dpo også. Ble ikke rosa før ettermiddagen 23 dpoJeg ser streken i hvertfall, men den ser litt grå ut....
Er nok lurt å vente til tirsdag så får du klarere strek om du er gravid, men jeg hadde aaaaaldri klart å vente
Så bra det ikke bare er meg som tror jeg ser noe kjempe spent selv også ♡♡♡Jeg ser også en svak strek Spent på den neste testen din♡
Håper virkelig du har rettSer en svak strek der altså
Ååå dette blir bare mer spennende nei tror ikke jeg klarer det nå må nok stå opp tidligere I morgen å teste hahaSer også en svak strek spennende ... hadde ikke klart å vente til tirsdag jeg da.
Åå så godt å høre håper virkelig jeg kan dilte etter I løpet av de nærmeste dagene Tusen takk ♡♡Du er iallefall hjertelig velkommen på april ! Måtte testene dine bli sterke og rosa
Åå så godt å høre håper virkelig jeg kan dilte etter I løpet av de nærmeste dagene Tusen takk ♡♡