Tusen takk for at du heier vennen ♡ Håper virkelig jeg også altsåHåper de ringer snart heier på deg kjære
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for at du heier vennen ♡ Håper virkelig jeg også altsåHåper de ringer snart heier på deg kjære
Jeg ser nå antydning til skygge på den der da Men vanskelig å si om det er noe mer enn bare skygge. Du er flink hvis du klarer å vente til mandag. Hvis det er noe der skal du kunne se det tydelig på testen da. Krysser fingre og tær for at du snart får positiv test, det er din tur nåCD 23, 9 dpo
Okei så gikk jeg på en test I dag.
Den er jo negativ dom forventet. Jeg har værtfall fått dempet testetrangen litt med denne testen så nå kan jeg kanskje klare holde meg til mandag
Ja det er kjedelig men helt å forvente så tidlig jammen siden du har bestemt det så sier vi det så hahaSå kjedelig med negativ test. Liker ikke.
Men på mandag da skal det lyse to perfekte streker på testen
Det har jeg bestemt.
Tusen takk det håper virkelig jeg ogsåHåper du får to streker på mandag Lykke til!
Ja det er nok bare en skygge enn så lenge mandag burde definitivt gi et sikkert svar ja må prøve å holde meg til daJeg ser nå antydning til skygge på den der da Men vanskelig å si om det er noe mer enn bare skygge. Du er flink hvis du klarer å vente til mandag. Hvis det er noe der skal du kunne se det tydelig på testen da. Krysser fingre og tær for at du snart får positiv test, det er din tur nå
Ja det håper jeg også ♡♡Håper på at på mandag lyser testen opp med 2 streker
CD 24, 10 dpo
Jeg brant av en test I dag igjen kanskje jeg ser noe kanskje jeg innbilte meg noe. Det gjenstår å se når jeg kommer hjem fra jobb
Ja spennende jeg vil på aprilÅååå spennende
Ja spennende jeg vil på april
Er forløpig og symptomfri I dag