Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

7 dpo oppsummert

Okei så det er vel den tiden igjen der det kan være greit å oppsummere dpo Dagene litt til senere om det skulle bli nødvendig :)

UF har begynt smått å komme I dag
Jeg har vært en anelse mer tissatrengt enn ellers til tross for at væske inntaket ikke har vært så veldig bra, finner det litt underlig ja
Har også kjent tidvis små murringer og stikk samt strekninger, men dette er jo ikke så uvanlig akkurat.

Tenkte også det var greit å starte med babyklister I dag så da er det gjort. De ømme puppene dukker vel kanskje opp som et resultatet av det om et par dager tenker jeg

Krysser nå bare fingerne for tlf fra fertilitetsklinikken I morgen og en tommel opp for IVF.

Hadde passet veldig bra å kunne ringe inn mens allerde I begynnelsen av neste uke :D
 
Pp 42, CD 22, dpo 8

Fortsatt ikke testet og det er helt greit. Ligger på sofaen og føler meg så trøtt. Fortsatt veldig tissatrengt.

Ikke hørt noe fra porsgrunn ennå. Regne med at ikke det blir å høre noe fra de I dag da de ennå ikke har ringt. Kanskje I morgen!

Ellers så falt jeg for fristelsen av å kikke på barnevogner I dag og spm jeg forelsket meg I en på tilbud og fristelsen for å kjøpe var jo stor da :P herregud jeg burde låses inne og nektes adgang til alt :P haha
 
8 dpo oppsummert.

Kanskje litt tidlig på kvelden enda til å oppsummere, men shit au!

Har hatt noen voldsomme tak I magen I dag som I korte drag kunne minne om el ??? Har også opplevd en del UF I dag så det fortsetter jo.

Trøtt har jeg vært og sulten er jeg også.

Ikke hørt noe fra porsgrunn I dag så håper jo I morgen da. Jeg skal klare å vente til mandag før jeg ringer. Skjønner de har mye å gjøre etter ferien osv :)

I dag fant jeg ut at enda ei jeg kjenner skal ha baby så nå vil jeg virkelig bli gravid selv også.
 
CD 23, 9 dpo

Okei så gikk jeg på en test I dag.

Den er jo negativ dom forventet. Jeg har værtfall fått dempet testetrangen litt med denne testen så nå kan jeg kanskje klare holde meg til mandag :)
 

Vedlegg

  • 1439442874868.jpg
    1439442874868.jpg
    23,8 KB · Visninger: 78
Så kjedelig med negativ test. Liker ikke.
Men på mandag da skal det lyse to perfekte streker på testen :)
Det har jeg bestemt.
 
CD 23, 9 dpo

Okei så gikk jeg på en test I dag.

Den er jo negativ dom forventet. Jeg har værtfall fått dempet testetrangen litt med denne testen så nå kan jeg kanskje klare holde meg til mandag :)
Jeg ser nå antydning til skygge på den der da ;) Men vanskelig å si om det er noe mer enn bare skygge. Du er flink hvis du klarer å vente til mandag. Hvis det er noe der skal du kunne se det tydelig på testen da. Krysser fingre og tær for at du snart får positiv test, det er din tur nå :)
 
Så kjedelig med negativ test. Liker ikke.
Men på mandag da skal det lyse to perfekte streker på testen :)
Det har jeg bestemt.
Ja det er kjedelig :) men helt å forvente så tidlig :P jammen siden du har bestemt det så sier vi det så :D haha
 
Jeg ser nå antydning til skygge på den der da ;) Men vanskelig å si om det er noe mer enn bare skygge. Du er flink hvis du klarer å vente til mandag. Hvis det er noe der skal du kunne se det tydelig på testen da. Krysser fingre og tær for at du snart får positiv test, det er din tur nå :)
Ja det er nok bare en skygge enn så lenge :D mandag burde definitivt gi et sikkert svar ja :D må prøve å holde meg til da :P
 
Håper på at på mandag lyser testen opp med 2 streker :D ❤️
 
Herregud i dag er kroppen ute å kjøre altså! Tror hele kroppen bortsett fra hodet er stup drita.

Det begynte med det som kan minne om skikkelige el smerter I dag formiddag. Og jeg tenkte med meg selv som så at kanskje jeg ikke har hatt el enda likevel, men så bestemte jeg meg for å ta det som det kommer.

Så I ettermiddag kom det noen vakne mens murringer og jeg har flydd på do I ett sett fra16 til kl 18 med den overbevisning om at NÅ kom tr, men den gang ei.

Også nå ved 18 tiden så begynte korsryggen å verke og det stråler ned I beina og det kjennes ut som jeg har skikkelige vokse smerter I leggene.

Hva er det som skjer???
 
Back
Topp