Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Pp 42, CD 19, dpo 5

Hallo oppblåste mega mage:o:p de klassiske symptomene er på plass, men jeg tørr rett å slett ikke stole på noen av dem altså.

Ferien er over og fra I morgen er det tilbake til hverdagen igjen :) det gleder jeg meg til :P er et rutine menneske som lever for hverdagen :D

Jeg vurderer også å ta kontakt med fertilitetsklinikken igjen I morgen. Det har ikke skjedd noe på over et år og de kan vel ikke mene fortsatt at vi bare skal fortsette??? Jeg er så sliten nå, men vil heller ikke gi meg ♡
 
Pp 42, CD 19, dpo 5

Hallo oppblåste mega mage:o:p de klassiske symptomene er på plass, men jeg tørr rett å slett ikke stole på noen av dem altså.

Ferien er over og fra I morgen er det tilbake til hverdagen igjen :) det gleder jeg meg til :P er et rutine menneske som lever for hverdagen :D

Jeg vurderer også å ta kontakt med fertilitetsklinikken igjen I morgen. Det har ikke skjedd noe på over et år og de kan vel ikke mene fortsatt at vi bare skal fortsette??? Jeg er så sliten nå, men vil heller ikke gi meg ♡
Spennende ! :) heier på deg ❤️❤️ hvorfor måtte dere prøve selv først? :O du er tøff og har ett pågangsmot uten like ❤️❤️ skjønner godt at du er sliten :(
 
Spennende ! :) heier på deg ❤️❤️ hvorfor måtte dere prøve selv først? :O du er tøff og har ett pågangsmot uten like ❤️❤️ skjønner godt at du er sliten :(
Tusen takk ❤ fordi vi hadde blitt gravide såpass mange ganger selv at vi måtte prøve engang til. Men jeg skjønner ikke hvordan de kan si det når jeg også har mista så mange ganger :/
 
Ta kontakt med dem i morgen du! :) Når du dessverre mister spiren gang på gang, så er det jo tydelig at du trenger mere hjelp, den type hjelp som dem skal gi deg :) Masse lykke til, kjære deg, jeg heier på dere❤️
 
Tusen takk ❤ fordi vi hadde blitt gravide såpass mange ganger selv at vi måtte prøve engang til. Men jeg skjønner ikke hvordan de kan si det når jeg også har mista så mange ganger :/
Det synes jeg var urettferdig :( håper at spiren sitter snart og blir der. Og at dere får hjelpen dere har krav på nå!! ❤️ stor klem til deg søte du ❤️❤️
 
Det synes jeg var urettferdig :( håper at spiren sitter snart og blir der. Og at dere får hjelpen dere har krav på nå!! ❤️ stor klem til deg søte du ❤️❤️
Ja det er kjempe urettferdig og som sommer har gått hat irritasjonen vokst så jeg må få satt legen på plass :P takker trenger klemmen ♡
 
Ta kontakt med dem i morgen du! :) Når du dessverre mister spiren gang på gang, så er det jo tydelig at du trenger mere hjelp, den type hjelp som dem skal gi deg :) Masse lykke til, kjære deg, jeg heier på dere❤️
Ja det er jo det så skal absolutt gjøre det :) tusen takk for at du heier ♡
 
Ja det er kjempe urettferdig og som sommer har gått hat irritasjonen vokst så jeg må få satt legen på plass :P takker trenger klemmen ♡
Sett den legen plass du :) heier alt jeg kan på dere nå ! ❤️❤️
 
Pp 42, CD 20, dpo 6

6 dpo da og dagene har så langt gått fort. Fremdeles usikker på eksakt el dato, men det er nå tørt nå da så da har det vært I alle fall :) har vært det I et par dager :)

"Symptomer" er det få av, men har opplevd sure oppstøt og den del stikkinger de siste par dagene. Det er jo fremdeles tidlig så vi får se.

Jeg opplever heller ikke noe behov for å teste ennå og det er deilig :D troe tøsa har tatt seg ferie :P
 
Jeg har ikke lyktes å få tak I fertilitetsklinikken I dag, jeg får prøve igjen I morgen.

Første arbeidsdag tilbake etter ferien og så utrolig sakte minuttene har gått idag. Jeg er trøtt og vil hjem å legge meg.
 
Pp 42, CD 21, dpo 7

7 dpo allerede og fortsatt ingen testetrang. Det er vel ved en sjelden anledninger jeg har kunnet påstå at jeg virkelig ikke tror det har klaffet denne gangen. Dette er da ikke basert på et fravær av symptomer, men heller en erfaring med 0 Lykke de siste 14 månedene nå. Det har gått lang tid siden sist det klaffet og jeg er lei ventinga.

Likevel må jeg vente til kl 12 o dag før telefonene er åpne hos fertilitetsklinikken, kanskje jeg bare skulle prøve engang før det.
 
Da kom jeg ENDELIG igjennom på tlf etter å ha byttet på å ringe annahvert nummer I 20 minutter.

Nå er der bare å vente på tlf fra lege om hva vi skal Gjøre videre. Ikke sikkert den kommer I dag, men jeg krysser fingerne.
 
Håper de ringer snart :) heier på deg kjære ❤️
 
Back
Topp