krystallklart
Elsker forumet
Heia, heia!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heia, heia!
Tusen takk for at dere heier søteste ♡♡♡Nå er det deres tur søte du
Hurra for 2 dpo, håper spira sitter denne gangenPp 42, CD 16, dpo 2
Så var jeg 2 dpo da og det er fremdeles 11 dager til testing Håper den tiden går fort. Det vil den kanskje også med alt som er planlagt de siste dagene av ferien og det at hverdagen starter med et brak igjen fra mandag
Jeg gleder meg til hverdagen igjen. Denne ferien har vært døll. Ligge syk I 2 uker jaja ferien kan jeg få ta igjen og vi skal jo enda en tur til Ullared da er gleder jeg meg til for denne gangen vet jeg hva jeg kan forvente osv
Heier på gullegget
Tusen takk for at dere heier ♡ Dere er flotte altså ♡♡Heier så det suser
Tusen takk det skal bli stas jeg ser frem til å få kjøpt inn litt dilldall til hjemmetHurra for 2 dpo, håper spira sitter denne gangen
God tur til Ullared, her har og ferien vært helt rumpe, men har noen dager på hytta
å se frem imot, før jobb igjen til helgen!
Heia heia!!!
Tusen takk for at dere heier nydeligheter ♡♡♡Hurra for dpo! Nå har spira å sitte
Takk kjære deg håper virkelig det nå altså, men jeg har mine tvil pga lite senge aktivitet :/ men det har jo skjedd for andre før så hvorfor ikke meg?Krysser alt jeg kan for at dette blir siste pp
Takk kjære deg håper virkelig det nå altså, men jeg har mine tvil pga lite senge aktivitet :/ men det har jo skjedd for andre før så hvorfor ikke meg?
Der kan du se da skal jeg ikke tenke så mye på det ♡Med guttungen så hadde vi sex bare en gang i el tiden, og da satt han så ikke tenk på lite senge aktivitet
Tusen takk for at du heier kjære deg ♡Nå håper jeg og ber for dere