Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Nå er det deres tur søte du :) ❤️
 
Pp 42, CD 16, dpo 2

Så var jeg 2 dpo da og det er fremdeles 11 dager til testing :) Håper den tiden går fort. Det vil den kanskje også med alt som er planlagt de siste dagene av ferien og det at hverdagen starter med et brak igjen fra mandag :)

Jeg gleder meg til hverdagen igjen. Denne ferien har vært døll. Ligge syk I 2 uker :( jaja ferien kan jeg få ta igjen og vi skal jo enda en tur til Ullared da :D er gleder jeg meg til for denne gangen vet jeg hva jeg kan forvente osv :)
 
Heier på gullegget :D
 
Pp 42, CD 16, dpo 2

Så var jeg 2 dpo da og det er fremdeles 11 dager til testing :) Håper den tiden går fort. Det vil den kanskje også med alt som er planlagt de siste dagene av ferien og det at hverdagen starter med et brak igjen fra mandag :)

Jeg gleder meg til hverdagen igjen. Denne ferien har vært døll. Ligge syk I 2 uker :( jaja ferien kan jeg få ta igjen og vi skal jo enda en tur til Ullared da :D er gleder jeg meg til for denne gangen vet jeg hva jeg kan forvente osv :)
Hurra for 2 dpo, håper spira sitter denne gangen :)
God tur til Ullared, her har og ferien vært helt rumpe, men har noen dager på hytta
å se frem imot, før jobb igjen til helgen!
 
Hurra for 2 dpo, håper spira sitter denne gangen :)
God tur til Ullared, her har og ferien vært helt rumpe, men har noen dager på hytta
å se frem imot, før jobb igjen til helgen!
Tusen takk :D det skal bli stas jeg ser frem til å få kjøpt inn litt dilldall til hjemmet :D

Kos deg masse på hytta :D
 
Heia heia!!! ❤️
 
Hurra for dpo! Nå har spira å sitte :D
 
Pp 42, CD 17, dpo 3

En helg dag I dyreparken er over og jeg er utslitt. Det skjer mye rart nedi der, men jeg stoler IKKE på kroppen lenger :P
 
Pp 42, CD 18, dpo 4

4 dpo allerede og dagen er fullt igang :) snart blir det kafébesøk men før det må jeg få med 5 minutter på ryggen for jeg er SÅ trøtt :o
Det har tørket bra opp down under så dpo er jeg garantert I selv om jeg faktisk fremdeles er usikker på antall dagene, men det ser vi når tr dukker opp :)
 
Takk kjære deg :D håper virkelig det nå altså, men jeg har mine tvil pga lite senge aktivitet :/ men det har jo skjedd for andre før så hvorfor ikke meg? :)

Med guttungen så hadde vi sex bare en gang i el tiden, og da satt han så ikke tenk på lite senge aktivitet ;)
 
Nå håper jeg og ber for dere ❤️
 
Back
Topp