Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Pp 43, cd 10

Ikke tatt noen el test I dag og ikke kjent noen el smerter I dag heller. Tror kanskje ikke det har vært el enda. Kanskje søndag. Jeg har 2 el tester igjen og sparer de til smertene dukker opp bare for å få bekreftet at det faktisk er el.

Fortsatt små syk og litt hovne mandler og en god del tørr hoste. Er helt forferdelig at det ikke kan slippe taket altså. Håper virkelig ikke det har noe å si for klaff eller ikke. Åååh blir gal av dette!!
 
Pp 43, cd 10

Ikke tatt noen el test I dag og ikke kjent noen el smerter I dag heller. Tror kanskje ikke det har vært el enda. Kanskje søndag. Jeg har 2 el tester igjen og sparer de til smertene dukker opp bare for å få bekreftet at det faktisk er el.

Fortsatt små syk og litt hovne mandler og en god del tørr hoste. Er helt forferdelig at det ikke kan slippe taket altså. Håper virkelig ikke det har noe å si for klaff eller ikke. Åååh blir gal av dette!!
Prøvd melk/honning og ingefær? :) kokes opp og nytes!
 
Pp 43, cd 10

Ikke tatt noen el test I dag og ikke kjent noen el smerter I dag heller. Tror kanskje ikke det har vært el enda. Kanskje søndag. Jeg har 2 el tester igjen og sparer de til smertene dukker opp bare for å få bekreftet at det faktisk er el.

Fortsatt små syk og litt hovne mandler og en god del tørr hoste. Er helt forferdelig at det ikke kan slippe taket altså. Håper virkelig ikke det har noe å si for klaff eller ikke. Åååh blir gal av dette!!

Uff, er så kjedelig med sykdom:( Beste trikset mitt mot vond hals er kokt melk med honning og en liten dæsj pepper i, bestemoren min som lærte meg det:) God bedring:)
 
Uff, er så kjedelig med sykdom:( Beste trikset mitt mot vond hals er kokt melk med honning og en liten dæsj pepper i, bestemoren min som lærte meg det:) God bedring:)
Ja det er fryktelig kjedelig :( heldigvis er halsen mye bedre I dag :D bare noen skikkelig Hoste kuler til tider :P også en rygg som er vond. Lurer på om det er en nyre betennelse :o
 
Pp 42, CD 11

Jeg er klar for el. Kropper kommer til stadighet med sånne lure symptomer som "NÅ ER VI IGANG HER!!!" Også forsvinner det like fort igjen -.- ghaa
Men det er fortsatt tidlig og den kan jo komme alt fra I morgen til tirsdag så det er bare å veeente litt til :P syns disse dagene går så tregt for tia altsa
 
Dobbelt kurer kjente jeg veldig godt da jeg gikk på pergo, de enkle også, flere dager før EL.
Trodde nesten det var på gang fra cd 6 osv, fordi det murret så veldig. (tok kur fra cd 4-8 stort sett)
Men klarte altså å få EL på etter dag 30+++++ siste doble runden , selv om jeg var
veldig overbevist om dag 11 den pp'n. Det var femte kur.
Så synes det er bra du ELtester.
Forøvrig kan du kikke i boka mi, hvilke dager jeg fikk EL på i kurer, mener jeg
har skrevet alt samlet i et innlegg husker ikke i hodet, men tidligst var cd 11 og senest etter cd 30
men vet ikke nøyaktig pga kjemisk..

Håper spira snart sitter, har vært her lenge nok vi nå <3 :)
 
Dobbelt kurer kjente jeg veldig godt da jeg gikk på pergo, de enkle også, flere dager før EL.
Trodde nesten det var på gang fra cd 6 osv, fordi det murret så veldig. (tok kur fra cd 4-8 stort sett)
Men klarte altså å få EL på etter dag 30+++++ siste doble runden , selv om jeg var
veldig overbevist om dag 11 den pp'n. Det var femte kur.
Så synes det er bra du ELtester.
Forøvrig kan du kikke i boka mi, hvilke dager jeg fikk EL på i kurer, mener jeg
har skrevet alt samlet i et innlegg husker ikke i hodet, men tidligst var cd 11 og senest etter cd 30
men vet ikke nøyaktig pga kjemisk..

Håper spira snart sitter, har vært her lenge nok vi nå <3 :)
Jeg kommer nok bare til å prøve denne tunden med dobbel pergo også ta kontakt med ferilitetsklininken hvis ikke det skjer noe. Nå er jeg lei av å vente :( og vil værtfall ikke vente 100år på el :o
 
Ja det er fryktelig kjedelig :( heldigvis er halsen mye bedre I dag :D bare noen skikkelig Hoste kuler til tider :P også en rygg som er vond. Lurer på om det er en nyre betennelse :o

Uffa,har du urin strips hjemme, så du får sjekka det? Nyrebekkenbetennelse er så vondt:( håper du ikke har det:) godt å høre halsen er blitt bedre igjen:) ikke lenge til EL nå, vennen♡ håper på gullegget♡ Er 2 dpo og er spent har en god følelse:):) krysser fingrene for aprilbabyer på oss:D
 
Uffa,har du urin strips hjemme, så du får sjekka det? Nyrebekkenbetennelse er så vondt:( håper du ikke har det:) godt å høre halsen er blitt bedre igjen:) ikke lenge til EL nå, vennen♡ håper på gullegget♡ Er 2 dpo og er spent har en god følelse:):) krysser fingrene for aprilbabyer på oss:D
Uff ja har hatt det engang tidligere og det var forferdelig :( Nei har ikke det, men kan ta meg en tur på jobb I kveld om ikke det gir seg og tyvlåne en derfra :)

Nei nå er det ikke lenge til :D venter det et sted mellom I dag og tirsdag :D

Krysser fingerne for oss snupp ♡♡ Vil så gjerne I et terminforum med deg :D♡♡
 
Pp 42, CD 12

Nå er det ikke lenge til EL og jeg håper det kan dukke opp enten I dag eller tirsdag :) uannsett så blir timingen perfekt da vi har bombom dag I igjen :p tahaha
 
Uff ja har hatt det engang tidligere og det var forferdelig :( Nei har ikke det, men kan ta meg en tur på jobb I kveld om ikke det gir seg og tyvlåne en derfra :)

Nei nå er det ikke lenge til :D venter det et sted mellom I dag og tirsdag :D

Krysser fingerne for oss snupp ♡♡ Vil så gjerne I et terminforum med deg :D♡♡

Nyrebekkenbetennelse er helt forferdelig vondt:( Oppdater oss om du tar en uvi-strips. Håper virkelig du ikke har det. Kan det være EL smerter? Har det noen gang i både mage og rygg... weeee, snart i dpo-land du også:D Det hadde seriøst vært drømmen, søta♡ Krysser all i got:)
 
Nyrebekkenbetennelse er helt forferdelig vondt:( Oppdater oss om du tar en uvi-strips. Håper virkelig du ikke har det. Kan det være EL smerter? Har det noen gang i både mage og rygg... weeee, snart i dpo-land du også:D Det hadde seriøst vært drømmen, søta♡ Krysser all i got:)
Tror nok ikke det er det :) formen er blitt bedre utover dagen så det er nok bare ryggen som har vært kranglete :P

Håper det altså har ikke opplevd noen klare og sterke el symptomer ennå, men håper de dukker opp snart :)
 
Back
Topp