Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Vennen min :D hvordan er det med deg?♡ Tusen takk søta for at du heier :) vi får se når jeg tester igjen. Ikke bestemt meg ennå :p

All good her:)

Så lei meg for at det ikke gikk denne gangen heller, søta:( Ordentlig urettferdig:( Håper virkelig at dobbel pergo gjør susen i neste pp<3<3<3 Krysser alt jeg har og tenker mye på dere<3
 
All good her:)

Så lei meg for at det ikke gikk denne gangen heller, søta:( Ordentlig urettferdig:( Håper virkelig at dobbel pergo gjør susen i neste pp<3<3<3 Krysser alt jeg har og tenker mye på dere<3
Æsj, dritt å være syk:depressed: God bedring til dere begge:)
Tusen takk søteste ♡♡
Det håper virkelig jeg også altså :) vi får nå se. Starter EL testingen om 5 dager :D
 
Ja spesielt om man er prøver :p men mannen her legger seg inne ned å auer seg når han er syk. Han går inn I totalt fornektelse og fortsetter slik han pleier. Så I dag måtte jeg true med å låse han ikke på soverommet bare for at han skulle ta det litt med ro og få tid til å bli frisk :p han har jo vært ute å kjøpt ny oppvaskmaskin, installert den og kvittet seg med den gamle så jeg skulle slippe å vaske opp siden jeg også ligger rett ut. Han er ikke helt riktig???
Han her legger seg under dynen og føler det som at han skal dø tror jeg

Var selv like syk tidlig i uka og da var jeg alene med jenta og måtte fungere likevel, men det forsvares med at jeg kunne da umulig ha vært like syk som han. Sukk...
 
Han her legger seg under dynen og føler det som at han skal dø tror jeg

Var selv like syk tidlig i uka og da var jeg alene med jenta og måtte fungere likevel, men det forsvares med at jeg kunne da umulig ha vært like syk som han. Sukk...
Nei det er ikke rettferdig altså :o Disse mannfolka vet å syns synd på seg selv altså :P syns nå han kunne hjelpa deg når du var syk.
 
Pp 42, CD 6

Influensaen er bedre, mest dette utslitt etter sykdom som sitter igjen I kroppen nå.

Uf har begynt å ta seg opp allerede. Begynner el testingen til fredag.

Nå er det 2 ukers ferie fra jobb så nå skal det bare bli fyd og gammen fremover :D
 
Om jeg får El enten 4 eller 5 august har jeg fortsatt en sjanse til å rekke en april spire :) jeg har en august spire og har lenge kunne tenke med å få en mars eller april spire :) men jeg tar jo selvsagt det jeg får når den tid kommer :D
 
CD 6 forts...

Etter å ha oppdaget en skikkelig UF bombe I trusingsen I kveld så ble jeg fristet til å teste etter el og jaggu ble den klar og fin. Altså ikke positiv, men ganske sterk til å være en uke fra antatt el. Skal legge ut bilde etter jeg har fått ladet tlf litt :)
 
Gårsdagens el test. Nå er den jo selvsagt tørket og I den tilstanden gir den ikke akkurat det sterke inntrykk den gjorde I går, men anyway :P fortsatt syns nå jeg den er veldig klar til å være en uke fra El. Tanken slo meg også at det kan være pergoen som forårsaker en liten lure test så det er ikke nødvendig å få opp forhåpningene alt for mye :P
 

Vedlegg

  • 1438063346708.jpg
    1438063346708.jpg
    23,5 KB · Visninger: 68
Gårsdagens el test. Nå er den jo selvsagt tørket og I den tilstanden gir den ikke akkurat det sterke inntrykk den gjorde I går, men anyway :P fortsatt syns nå jeg den er veldig klar til å være en uke fra El. Tanken slo meg også at det kan være pergoen som forårsaker en liten lure test så det er ikke nødvendig å få opp forhåpningene alt for mye :P
Her skjer det ting ;)
 
Pp 42, CD 7

Ja jeg må vel prøve å teste engang til I dag ved neste toalett besøk bare for forskningensskyld. Har ikke mange el testene igjen og fått bestilt noen nye, men aner jo ikke helt når de kommer så greit å ha et par ekstra I tilfelle rottefelle..

Ellers er det som sagt allerede en god del mer UF enn hva jeg har lagt merke til de siste pp ene så det er jo et godt tegn. Skal hive innpå med litt solvipect bare for å gjøre det til en skikkelig motorvei.
 
Pp 42, CD 8

Den siste pillen med dobbel pergo er tatt I dag og nå venter jeg bare spent på el og dpo dager. Har opplevd en del UF de siste dagene og noe stikk og strekninger I det hellige området.

Både jeg og mannen er friske igjen så nå skal det humpes med kløkt:D

Har en god følelse I magen for denne pp'en akkurat nå, men det har en tendens til å gå veldig opp og ned I løpet av syklusen :P
 
Pp42, CD 9

I går kveld hadde jeg en liten stund med noe som kunne minne om el smerter. Forskjellen var at det varte ikke like lenge og "smertene" var ikke så sterke som de bruker å være. Ellers var alt helt likt.

Dobbel pergo kan vel kanskje endre noe på varigheten og styrken av el symptomene den ene og den andre veien antar jeg. Så om ikke disse vanlige klassiske el symptomene dukker opp I løpet av den neste uka så er det mye mulig at dette er el dagen.
 
Det skjer helt klart ting I babysafen. Det drar, stikker, murrer, klyper, iler osv. Håper kroppen jobber hardt med gullegget vårt ♡♡
 
Back
Topp