Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Jeg ser noe på dagens test :) Både før og etter tørket, men det synes hakket bedre tørket. Og symptomene er såååå spennende! Håper virkelig for deg nå :Heartred Tanta har bare med å holde seg borte i laaaang tid ;)
Jeg ser noe på tørka test. Krysser fingrene og bena for deg ❤<3
Krysser for deg❤️.
Å herregud så spennende :D
Dere er bare best altså ♡♡♡♡
 
CD 29, 14 dpo, ikm dag

Da har Jeg kommet til oo store ikm dag. TR har ikke dukket opp enda og testen er også negativ. Så symptomene er bare slike teite ubrukelige dpo symptomer I en ellers så forvirret kropp. Æsj altså.

Nå håper jeg legen ringer I dag med beskjed om at resept åå dobbel pergo er klar.
 
Testen da
 

Vedlegg

  • 1437459238013.jpg
    1437459238013.jpg
    22,3 KB · Visninger: 90
Jeg ser noe på den øverste, men det er vel kanskje bare skygge det da :(
 
Jaja en god nyhet på en ellers så grå dag er at jeg værtfall skal få prøve en syklus med dobbel pergo også ha en syklus med pause. Går det ikke denne ene syklusen på dobbel så skal jeg ta kontakt med fertilitetsklinikken. Nå er jeg luta lei ventinga, testinga osv.
 
Faen ser svak strek på bildet. *Roter I søpla etter testen*
Nei fortsatt blank som tåre våte øyne
 
14 dpo kort oppsummert

Fortsatt ingen TR oh brystene er forsatt ømme. Ingenting mer spennende egentlig. Håper tr kan dukke opp I morgen så jeg kan starte på dobbel pergo så fort som mulig!
 
Pp 42, CD 1

Da kom TR. Hun lot værtfall ikke vente på seg så det er godt det. På lørdag starter jeg med dobbel pergo og håper det gjør susen. Jeg er lei, men jeg gir meg ikke!

Får se det fra den lyse siden. Bedre tid til å perfeksjonere strikkeferdigheten til jeg blir gravid så jeg kan strikke en haug med søtt baby tøy :)
 
Pp 42, CD 1

Da kom TR. Hun lot værtfall ikke vente på seg så det er godt det. På lørdag starter jeg med dobbel pergo og håper det gjør susen. Jeg er lei, men jeg gir meg ikke!

Får se det fra den lyse siden. Bedre tid til å perfeksjonere strikkeferdigheten til jeg blir gravid så jeg kan strikke en haug med søtt baby tøy :)
Kjedelig.. :( Men godt du slapp å vente ekstra lenge da.
Hehe, bra det er noe positivt som kommer ut av det. :p
Masse, masse lykke til. Denne gang går det! ;)
 
Kjedelig.. :( Men godt du slapp å vente ekstra lenge da.
Hehe, bra det er noe positivt som kommer ut av det. :p
Masse, masse lykke til. Denne gang går det! ;)
Ja der er værtfall greit å slippe å vente :) så får man kommet igang med en ny runde så fort som mulig :)

Tusen takk ♡♡
 
Back
Topp