Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

CD 28, 13 dpo

Det er morgen 13 dpo og jeg har akkurat testet. Det ser veldig dårlig ut :( brystene er fortsatt ømme og tunge. Føles også noe større. Det murret veldig når jeg våknet I dag så kanskje dette bare er noen Dumme forvirrende dpo symptomer.

Æsj altså... Ja jeg tar til sorgene nå. Tenker jo som så at testen burde I det minste ha en svak liten strek nå så langt inn I dpo, men nope.

Jeg tror nok jeg skal prøve å forberede meg på tanta gitt.
 
Dagens før tørket
 

Vedlegg

  • 1437369687192.jpg
    1437369687192.jpg
    36,2 KB · Visninger: 91
Da har jeg ringt legen og spurt etter dobbelt pergo kur så nå bare venter jeg på at hun skal ringe meg opp igjen. Da kommer jeg nok til å ha en pergo fri pp mellom hver kur.
 
Screenshot_2015-07-20-11-54-33.png

Det er dine tester, jeg tok meg friheten til å zoome og screenshotte. Jeg synes jeg ser noe, det kan være begge deler da. Både skygge og hcg, men det er ihvertfall noe der :) når er ikm? Jeg krysser fingra!! :D
 
Vis vedlegget 127000
Det er dine tester, jeg tok meg friheten til å zoome og screenshotte. Jeg synes jeg ser noe, det kan være begge deler da. Både skygge og hcg, men det er ihvertfall noe der :) når er ikm? Jeg krysser fingra!! :D
Du er jo bare nydelig da :D ikm er I morgen kanskje onsdag. Ja jeg syns liksom jeg kanskje kunne se noe hjemme I dag, men jeg vet ikke om det er noe der (enten skygge eller hcg) eller om det bare er min fantasi som vil ha det til å være noe der :P pga jobb har jeg ikke fått tid til å studere så nøye eller se på de etter tørk så jeg får kikke igjen når jeg kommer hjem og eventuelt legge ut nytt bilde :)
 
Du er jo bare nydelig da :D ikm er I morgen kanskje onsdag. Ja jeg syns liksom jeg kanskje kunne se noe hjemme I dag, men jeg vet ikke om det er noe der (enten skygge eller hcg) eller om det bare er min fantasi som vil ha det til å være noe der :p pga jobb har jeg ikke fått tid til å studere så nøye eller se på de etter tørk så jeg får kikke igjen når jeg kommer hjem og eventuelt legge ut nytt bilde :)

Da satser vi på at tanta holder seg LANGT unna i morgen også at du får tatt en ny test som vi kan studere ihjel ;)
Det er kjempe vanskelig å skjønne noen ting når det er så svakt, men det er jo fantastisk spennende også!
Pleier du å ha en sånn ca tid på når tanta kommer når hu først er så frekk og dukker opp? Eller er det randome når som helst på dagen?
Uansett så håper jeg du har en fin dag på jobben :D
 
Det er altså no på den nederste asså!
 
Da satser vi på at tanta holder seg LANGT unna i morgen også at du får tatt en ny test som vi kan studere ihjel ;)
Det er kjempe vanskelig å skjønne noen ting når det er så svakt, men det er jo fantastisk spennende også!
Pleier du å ha en sånn ca tid på når tanta kommer når hu først er så frekk og dukker opp? Eller er det randome når som helst på dagen?
Uansett så håper jeg du har en fin dag på jobben :D
Nei det er helt random når hu dukker opp, men jeg har lært meg å kjenne de bitte små tegne som dukker opp før det braker løs:P ja jeg håper jo dette er starten på noe og at kanskje egget eventuelt bare har festet seg veldig sent.

Jeg har ikke helt bestemt meg ennå for å teste I morgen. Jeg får se når jeg kommer hjem å har kikket på den tørkede testen :) er mulig jeg drøyer til til onsdag om TR ikke har dukket opp da :)


Tusen takk for at su heier skjønne zu♡♡
 
Nei det er helt random når hu dukker opp, men jeg har lært meg å kjenne de bitte små tegne som dukker opp før det braker løs:p ja jeg håper jo dette er starten på noe og at kanskje egget eventuelt bare har festet seg veldig sent.

Jeg har ikke helt bestemt meg ennå for å teste I morgen. Jeg får se når jeg kommer hjem å har kikket på den tørkede testen :) er mulig jeg drøyer til til onsdag om TR ikke har dukket opp da :)


Tusen takk for at su heier skjønne zu♡♡

Det skjønner jeg at du har lyst til å vente med :) Og klarer du det så skal du få stjerne i boka. Jeg er blitt så testetøs de siste to pp`ne. Det FLYTER av brukte tester ved ca 8 dpo *ler* :D
Er jo veldig greit å kjenne forskjell på tr og dpo/preggers symptomer. Jeg skulle ønske jeg kunne si det samme :)
Forøverig så er det jo en test spart og svar får man jo uansett ;) Men så rasjonelt klarer altså ikke jeg å tenke når jeg sitter i det sjæl.
 
Det skjønner jeg at du har lyst til å vente med :) Og klarer du det så skal du få stjerne i boka. Jeg er blitt så testetøs de siste to pp`ne. Det FLYTER av brukte tester ved ca 8 dpo *ler* :D
Er jo veldig greit å kjenne forskjell på tr og dpo/preggers symptomer. Jeg skulle ønske jeg kunne si det samme :)
Forøverig så er det jo en test spart og svar får man jo uansett ;) Men så rasjonelt klarer altså ikke jeg å tenke når jeg sitter i det sjæl.
Hehe ja jeg er egentlig veldig testetøs selv frem til sånn 12/23 dpo og det ikke har skjedd noe mer:P og hver gang prøver jeg å tenke det samme at en test spart og svaret kommer jo uannsett :P men dem logikken forsvinner raskt gitt :D
 
Hehe ja jeg er egentlig veldig testetøs selv frem til sånn 12/23 dpo og det ikke har skjedd noe mer:p og hver gang prøver jeg å tenke det samme at en test spart og svaret kommer jo uannsett :p men dem logikken forsvinner raskt gitt :D
Ha ha! Er for spennende!
 
13 dpo etter tørket. Jeg tror liksom jeg ser noe veldig svakt på begge to jeg nå. Men om dette er skygge eller begynnelsen på en stigning vet jeg jo ikke. Kanskje jeg skal sammenligne fra I går.
 

Vedlegg

  • 1437402272136.jpg
    1437402272136.jpg
    42,2 KB · Visninger: 93
  • 1437402283906.jpg
    1437402283906.jpg
    54,9 KB · Visninger: 90
13 dpo oppsummert

Kjenner puppene er ømme nå, men jeg har opplevd de værre engang for 3 år siden da jeg var en uke over ikm. Vil gjerne våkne I morgen til slike vonde pupper igjen. Da er det nok til å vite at jeg er gravid.

Akkurat nå kjenner jeg også murringer akkurat som om tanta skal Gjøre seg klar for et besøk løpet av natten eller I morgen tidlig. Jeg har kjøpt inn ob i tilfelle.

Jeg har ikke vært så voldsomt oppblåst I dag og ikke har jeg vært plaget med noe kvalme eller halsbrann lignende symptomer heller.
Magen er heller ikke så hard lenger, så kanskje alt dette bare har vært innbilning.

Skal, skal ikke teste I morgen? Jeg får ikke bestemt meg. Jeg får vel bare ta det som det kommer I morgen tidlig, men føler vel kanskje det er bortkasta. Vi får se.
 
Jepp puppene er definitivt ømmere og tyngre enn hva de var I går. Hvordan er de I morgen om ikke tr dukker opp mon tro?
 
Jeg ser noe på tørka test. Krysser fingrene og bena for deg ❤<3
 
Jeg ser noe på dagens test :) Både før og etter tørket, men det synes hakket bedre tørket. Og symptomene er såååå spennende! Håper virkelig for deg nå :Heartred Tanta har bare med å holde seg borte i laaaang tid ;)
 
Back
Topp