Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

CD 25, 10 dpo

Dagens test var klart negativ uannsett hvor hardt jeg ønsker at det skal være noe der.

Ingen symptomer annet enn det samme med livmor område som er rart og jeg kommer ikke på do what so ever! :confused::confused:

Jeg er også veldig oppblåst.
 
10 dpo
 

Vedlegg

  • 1437115038906.jpg
    1437115038906.jpg
    42,3 KB · Visninger: 106
10 dpo så langt

Varm EKSTREMT varm av nesten ingenting. Svetter som en sil bare av å dra over med støvsugeren.

Sliten
Oppblåst
Hard og oppblåst mage
Fortsatt en blanding mellom stikk og murringer I livmor området.

Edit: Tørster
 
Last edited:
10 dpo så langt

Varm EKSTREMT varm av nesten ingenting. Svetter som en sil bare av å dra over med støvsugeren.

Sliten
Oppblåst
Hard og oppblåst mage
Fortsatt en blanding mellom stikk og murringer I livmor området.
Dette begynner å bli interessant. Jeg blir også veldig varm og tørst i begynnelsen:)
 
Var det for meg, jeg drikker ikke så mye vann til vanlig, men det går igjen. Må ha kaldt vann og mye:)
Jeg drikker ikke annet enn vann omtrent :) men nå så kjenner jeg at jeg tørster hele tiden som om jeg har vært ute på en skikkelig svett joggetur:P
 
CD 26, 11 dpo

Testen er like negativ og kjedelig I dag.

Symptomene er de samme.

Oppblåst
Blanding av murringer/stikk/strekk I livmor område
Tørst
Plutselig sliten
Hard/treg mage
 
Æsj, så kjedelig :( Du har jo så fine symptomer! Håper du får positiv test snart. Det er jo faktisk ikke alle som tester positivt så tidlig, noe som er litt lett å glemme her inne på forumet :)
 
Æsj, så kjedelig :( Du har jo så fine symptomer! Håper du får positiv test snart. Det er jo faktisk ikke alle som tester positivt så tidlig, noe som er litt lett å glemme her inne på forumet :)
Ja jeg prøver å minne meg selv på at testen I fjor 12 og 13 dpo var veldig svak. Så får avvente til I morgen og mandag :)
 
Back
Topp