Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

CD 23, 8 dpo

Dagens test. Helt klart negativ og er jo tidlig ennå :) men ingen forhåpninger, bare håp :P

Kjenner absolutt ingen symptomer verken opp eller ned nå. Ikke noe murringer heller. Så får ta det som det kommer :)
 

Vedlegg

  • 1436935419114.jpg
    1436935419114.jpg
    42 KB · Visninger: 83
Krysser fingrene for deg :):)
 
Merker fremdeles ikke noe til disse klassiske "du er gravid" symptomene. Men har jo I dag bitt meg merke I at jeg er veldig treg I magen og luft.

Men det som får meg til å stusse mest er vel det at livmor området føles veldig rart. Vet ikke åssen jeg skal beskrive det med den er vel en blanding av murring, kramper, stikk, draing og stølhet. En fin miks av alle de haha :D :P jaja

Blir test igjen til fredag :) da er jeg 10 dpo. Krysser fingerne.
 
Symptomene dine høres lovende ut :D nå flytter vi til mars sammen Hope :D
Livmora mi er også sånn. ubehagelig, for det stopper ikke hos meg. når sitkkingen gir seg så begynner murringen :P
 
Symptomene dine høres lovende ut :D nå flytter vi til mars sammen Hope :D
Livmora mi er også sånn. ubehagelig, for det stopper ikke hos meg. når sitkkingen gir seg så begynner murringen :P

Jeg er veldig klar for Mars sammen med deg frøken snupp :D Denne livmora/nedre mage delen er skikkelig rar altså :P
Håper ikke det forstoppelse som gjør det. Men om det er en spire som propper meg igjen om dagen er det helt greit :P:D JEG KOMMER IKKE PÅ DO :eek::eek::eek:haha xD
 
Opplevd en rar spreng I brystene I dag som kom plutselig kraftig og som forsvant like fort igjen :P klar for å teste igjen I morgen
 
Back
Topp