Ja det hadde virkelig verdt noe ♡♡Aaaaaw så søt hun her da!
Håper at siste pergo kuren gjør nytten sin nå, og at det blir noen mnd med kvalme og ubehag før det blir kos og så resulterer i en liten bebis nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det hadde virkelig verdt noe ♡♡Aaaaaw så søt hun her da!
Håper at siste pergo kuren gjør nytten sin nå, og at det blir noen mnd med kvalme og ubehag før det blir kos og så resulterer i en liten bebis nå
Det håper jeg neste test blir til fredagEnda tidlig ja Håper det dukker opp en strek til om et par dager
Det håper jeg neste test blir til fredag
Takk søte trenger detDa krysser jeg alt jeg kan på fredag
Tusen takk kjære deg ♡♡Krysser fingrene for deg
Tusen takk kjære deg Ja håper det er noe I de daLiker symptomene dine. Krysser fingrene for fredagstesten
Symptomene dine høres lovende ut nå flytter vi til mars sammen Hope
Livmora mi er også sånn. ubehagelig, for det stopper ikke hos meg. når sitkkingen gir seg så begynner murringen
Tusen takk om jeg we gravid så blir termin den 2 april mener jeg å huskeGleder meg til å se håper du kommer til mars!
April er en super måned. Men da kan du jo "henge" litt i mars også daTusen takk om jeg we gravid så blir termin den 2 april mener jeg å huske
Ja må jo nesten det værtfall for en liten stund til april blir fylt opp hvis ikke blir det litt ensomt en periode hahaApril er en super måned. Men da kan du jo "henge" litt i mars også da