Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

CD 9

Siste tab med pergo er tatt I dag og har opplevd en del CF siden I går. Tok en EL test I dag og den er strek til å være på cd 9 men for all del det er noen dager igjen.
 
Krysser stadig fingrene for deg! Idiotdama i Porsgrunn har kanskje ferievikar? Vurdert å ringe?
 
Krysser stadig fingrene for deg! Idiotdama i Porsgrunn har kanskje ferievikar? Vurdert å ringe?
Takk skjønne du ♡

De holder stengt hele juli så derfor må jeg vente :) Men er jo godt igang I siste syklus og venter EL nå om et par dager så da skal jeg klare det :D
 
CD 11

El nærmer seg. Har hatt vage tegn til EL, men manglende CF I dag. Tester etter El de er sånn midt på treet sterke, men ikke positive riktig ennå.

Spent på morgen dagens test :)
 
CD 14
Ikke noe EL enda selv omveg hadde noe som kunne minne om murringer I går.
Tok en EL test I går også og den var ganske svak så her er det bare å se an dagen I dag :)
 
El I dag akkurat som jeg trudde :) la inn godt med aksjer I går kg sniker til oss noen flere I dag bare for sikkerhets skyld :)
 

Vedlegg

  • 1436202852070.jpg
    1436202852070.jpg
    47,5 KB · Visninger: 85
Kos dere :D
 
CD 15

EL smertene har ikke gitt seg så tok en test nå nettopp og den er også super positiv så her er det fortsatt action :) Håper kroppen jobber med gullegget nå♡
 

Vedlegg

  • 1436264183406.jpg
    1436264183406.jpg
    43,8 KB · Visninger: 77
CD 16, 1 dpo

Okei denne gangen vet jeg at vi traff EL. Godt å bruke el tester igjen og få bekreftet at smertene som oppstår rundt disse cd dagene faktisk ER el :)

I dag er det null smerter og testen er negativ igjen så at vi kan gjøre nå er å krysse fingerne for befruktning og festing.

Har hatt 2 dager med voldsomme el smerter denne gangen, men I går var den absolutt verste da det kjentes som om det skjedde noe på begge sider. Men det er vel kanskje bare et resultat av pergoen. Dette har også vært siste kuren så jeg håper jo selvsagt at det skal gå nå! Jeg skal vel ta første testen neste onsdag morgen. Da er jeg 8 dpo og har ikke noe forhåpninger til at det vil dukke opp noe da, men er verdt et forsøk.

Skal også starte opp med babyklister igjen fra I morgen av :)
 

Vedlegg

  • 1436342247237.jpg
    1436342247237.jpg
    54,5 KB · Visninger: 72
CD 16, 1 dpo

Okei denne gangen vet jeg at vi traff EL. Godt å bruke el tester igjen og få bekreftet at smertene som oppstår rundt disse cd dagene faktisk ER el :)

I dag er det null smerter og testen er negativ igjen så at vi kan gjøre nå er å krysse fingerne for befruktning og festing.

Har hatt 2 dager med voldsomme el smerter denne gangen, men I går var den absolutt verste da det kjentes som om det skjedde noe på begge sider. Men det er vel kanskje bare et resultat av pergoen. Dette har også vært siste kuren så jeg håper jo selvsagt at det skal gå nå! Jeg skal vel ta første testen neste onsdag morgen. Da er jeg 8 dpo og har ikke noe forhåpninger til at det vil dukke opp noe da, men er verdt et forsøk.

Skal også starte opp med babyklister igjen fra I morgen av :)
Krysser alt jeg har for at det var et skikkelig gullegg :)
 
Masse lykke til frem mot testing <3 :)
 
3 dpo

40 min til jeg er ferdig på jobb og kan hjem å legge meg for natta jeg mener dagen :P :D
 
4 dpo
Siste nattevakt. Herregud jeg er trøtt :o har aldri gleda meg så til å treffe senga før haha :P

Har allerede opplevd litt murringer, men skjønner jo det er litt tidlig ennå da :)

Får vente noen dager til får jeg kan la forhåpningene gå til hodet på meg :P prøver å la være, men går I samme fella hver gang :P
 
Back
Topp