Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

4 dpo
Siste nattevakt. Herregud jeg er trøtt :eek: har aldri gleda meg så til å treffe senga før haha :p

Har allerede opplevd litt murringer, men skjønner jo det er litt tidlig ennå da :)

Får vente noen dager til får jeg kan la forhåpningene gå til hodet på meg :p prøver å la være, men går I samme fella hver gang :p
Lykke til. Håper det blir to streker denne måneden.
 
NÅ må det være deres tur!! Det bare må det ❤
 
CD 20, 5 dpo

Søndag morgen og jeg sitter I skrivende stund ute på trappa og nyyyter morgen sola :D Jeg har en fri dag til bare egenpleie og det skal bli godt altså :)

Anyways..

Da jeg stod opp I dag hadde jeg skikkelig murringer. Jeg kan ikke huske å ha hatt det så tidlig, kjennes ut som om TR er på besøk liksom. Har også noe uf. Fristet til å teste, men det er jo for tidlig ennå. Jeg må klare å holde meg til onsdag morgen. Jeg klarer det må bare komme igjennom mandag og tirsdag først :P ikke så lenge det :):P
 
Ja er nok lurt å vente til onsdag, men ikke lett å holde testetøsa i sjakk. :) ingen som får antydning til positiv før 8dpo

Sitter selv her og både gruer og gleder meg til å begynne med testing igjen. Var veldig glad for å være ferdig med det, og har en vanvittig motlyst mot gtester og eltester men må vel snart handle for å ha dem i hus når vi kommer hjem fra ferie :-/

Ha en fin søndag og send sola hit når du ikke bruker den!
 
Ja er nok lurt å vente til onsdag, men ikke lett å holde testetøsa i sjakk. :) ingen som får antydning til positiv før 8dpo

Sitter selv her og både gruer og gleder meg til å begynne med testing igjen. Var veldig glad for å være ferdig med det, og har en vanvittig motlyst mot gtester og eltester men må vel snart handle for å ha dem i hus når vi kommer hjem fra ferie :-/

Ha en fin søndag og send sola hit når du ikke bruker den!
Nei hu er ikke lett å holde styr på spesielt når enkelte symptomer dukker opp så tidlig liksom :P

Det er vondt å høre at det ikke gikk deres vei :( sender deg mange klemmer og håper du kommer tilbake sterkere ♡
 
CD 21, 6 dpo

Det får fremover. Bare 2 dager til testing :)

Våknet igjen I dag med helt syke mensmurringer. Kan ikke huske å ha opplevd det så voldsomt før så lenge før TR.

Spent, men eier ingen forhåpninger. Krysser bare fingerne for at det skal ha skjedd et lite mirakel :)
 
CD 21, 6 dpo

Det får fremover. Bare 2 dager til testing :)

Våknet igjen I dag med helt syke mensmurringer. Kan ikke huske å ha opplevd det så voldsomt før så lenge før TR.

Spent, men eier ingen forhåpninger. Krysser bare fingerne for at det skal ha skjedd et lite mirakel :)
Så spennende :) andre sympt?
 
Så spennende :) andre sympt?
Nei ikke som jeg legger merke til :) Er jo fysen på diverse da og litt trøtt :P men det er jeg jo hele tiden ellers også haha xD

Jo jeg kjenner jo at det liksom stikker og strekker litt fra tid til annen også klør det voldsomt på brystene innimellom :) veldig dårlig ånde har jeg fått også :/
 
Nei ikke som jeg legger merke til :) Er jo fysen på diverse da og litt trøtt :p men det er jeg jo hele tiden ellers også haha xD

Jo jeg kjenner jo at det liksom stikker og strekker litt fra tid til annen også klør det voldsomt på brystene innimellom :) veldig dårlig ånde har jeg fått også :/
Virker spennende dette:)
 
6 dpo kort oppsummert

Noe uf
Varm
Kraftige murringer
Stikkinger og krampe lignende små plager I livmor område.
Tissatrengt.
 
CD 22, 7 dpo

1 dag igjen til jeg kan brenne av den første testen.
Jeg har ingen tro egentlig, men jeg håper jo. Jeg opplever ikke noen sånne veldig klare symptomer. Puppene er ikke ømme denne pp'en heller. Rart at de symptomet bare skal dukke opp for noen pp'er også forsvinne igjen??? Jaja..

Jeg håper jo virkelig det har klaffet denne pp'en med siste pergo kur. Jeg er så klar for baby og graviditet nå. Jeg vil ha kule mage i jula og gå høygravid. Er det en ting jeg virkelig savner så er det det å gå gravid. Jeg hadde et så fint svangerskap og en fin fødsel med lille tulla at jeg så gjerne vi oppleve det igjen.

Jeg har så lyst til å se hvordan ansiktet til datteren vår lyser opp den dagen hun blir fortalt at hun skal bli store søster, følge henne på skolen med en baby I vogna og se hvor stolt hun viser frem sin lille skatt til alle.
Andre barn leker mamma med dukkene dine, hun leker storesøster og når jeg spør hvorfor ikke hun er mamma så svarer hun at hun må øve på å bli storesøster. Vi har alltid prøvd å ikke snakke så mye om det, men svare forståelig på ting hun spør om. Det er bli storesøster er et ønske som hun selv har satt I seg og som vokser seg større for hver dag. Jeg ser hvordan hun passer på de aller minste I bhg og hun er så flink.

Nå krysser jeg bare fingerne for at denne pp'en blir vår siste på en lang stund! Jeg er klar for baby nr 2!
 
Aaaaaw så søt hun her da! :D ❤️

Håper at siste pergo kuren gjør nytten sin nå, og at det blir noen mnd med kvalme og ubehag før det blir kos og så resulterer i en liten bebis nå :)
 
Back
Topp