Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

CD 26, 10 dpo

Negativ I dag. Ny test på søndag :)

Endelig ferie og på vei til ullared :D wuhu

Ingen symptomer denne gangen heller. Litt oppblåst kanskje og noen kraftige stikk fra tid til annen, men det er alt. Så det finnes ikke noe spenning I det hele tatt ???:o
 
CD 26, 10 dpo

Negativ I dag. Ny test på søndag :)

Endelig ferie og på vei til ullared :D wuhu

Ingen symptomer denne gangen heller. Litt oppblåst kanskje og noen kraftige stikk fra tid til annen, men det er alt. Så det finnes ikke noe spenning I det hele tatt ???:o

Kose deg masse på Ullared :D
 
Mornings! Er innom og sjekker på deg vettu, håper jo så veldig å se deg inne på mars (sjekka der først ;-) )

Ser du skal teste i dag? Håper du har blitt skikkelig kvalm i løpet av helgen ;) hvordan gikk testen i dag?
 
Ikke testet I dag :) må finne tester et sted på Ullared :) kanskje blir det I morgen :D symptomene er fraværende bortsett fra en noe rar mage :P
 
Ikke testet I dag :) må finne tester et sted på Ullared :) kanskje blir det I morgen :D symptomene er fraværende bortsett fra en noe rar mage :P

Ikke kjøp tester på ullared. Ikke de billige. De viste kjempe positivt på meg men det stemte ikke. Ikke en skyggestrek men en ordentlig ganske sterk strek.

Ellers hvordan er det på ullared nå? Mye folk?:)
 
Ikke kjøp tester på ullared. Ikke de billige. De viste kjempe positivt på meg men det stemte ikke. Ikke en skyggestrek men en ordentlig ganske sterk strek.

Ellers hvordan er det på ullared nå? Mye folk?:)
Det var helt sykt med folk :O ikke sånn som på tv, men likevel mye :) jeg kunne ikke finne tester noe sted så da blåste jeg I det, men kjekt å vite :D nå er det ikke lenge til vi er hjemme igjen og jeg kan si meg forsynt for shopping for de neste 48 timene haha xD
 
Mornings! Er innom og sjekker på deg vettu, håper jo så veldig å se deg inne på mars (sjekka der først ;-) )

Ser du skal teste i dag? Håper du har blitt skikkelig kvalm i løpet av helgen ;) hvordan gikk testen i dag?
Heei :D det går bra, men ikke testet ennå :) skal nok ta en I kveld når vi har kommet til ro hjemme :)

Ikke noe særlig symptomer faktisk, men har en veldig rar mage så håper jo det betyr noe :)
 
CD husker ikke, 13 dpo

Jeg får også gi en liten oppdatering for seg selv her for egen del.

Det er fortsatt fraværende symptomer annet enn en rar mage, men det kan komme av mye mat og mye styr. Ellers ingenting.

Jeg har ikke fått testet siden fredag morgen og det blir vel en test ila ettermiddagen. Klarer ikke vente til I morgen tidlig tror jeg :D

Spent på om det viser noe :)
 
Og håpet falt med en negativ ettermiddagstest :(
 

Vedlegg

  • 1434980736629.jpg
    1434980736629.jpg
    22,9 KB · Visninger: 76
Og håpet falt med en negativ ettermiddagstest :(

Uff så kjedelig, men du burde vel strengt tatt ventet til i morgen med å si helt sikkert..

Selv med hjelp er det jo vanskelig å bli gravid, men jeg har stor tro på en 2016 baby til dere :) otrivelle eller IVF - på ett eller annet vis :)
 
Uff så kjedelig, men du burde vel strengt tatt ventet til i morgen med å si helt sikkert..

Selv med hjelp er det jo vanskelig å bli gravid, men jeg har stor tro på en 2016 baby til dere :) otrivelle eller IVF - på ett eller annet vis :)
Ja jeg burde jo egentlig det og prøver å si det til meg selv :P men di vet hvordan denne psyken fungerer :/

Ja jaggu er det vanskelig :(
 
Back
Topp