Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk det gjør virkelig jeg ogsåKrysser fingrene for i morgen!
Jaaa det gjør jeg ogsåHåper så at det kommer en strek der i morgen
Jaaa det gjør jeg også
Takk snuppa hvordan gikk det med strekene dine??
CD 25, 9 dpo
Jeg måtte bare teste I dag etter noen litt mer uvanlige symptomer I går I tillegg til er rar tapp
Den ble jo så klart negativ slik jeg forventet
CD 26, 10 dpo
Negativ I dag. Ny test på søndag
Endelig ferie og på vei til ullared wuhu
Ingen symptomer denne gangen heller. Litt oppblåst kanskje og noen kraftige stikk fra tid til annen, men det er alt. Så det finnes ikke noe spenning I det hele tatt ???
Ikke testet I dag må finne tester et sted på Ullared kanskje blir det I morgen symptomene er fraværende bortsett fra en noe rar mage
Det var helt sykt med folk :O ikke sånn som på tv, men likevel mye jeg kunne ikke finne tester noe sted så da blåste jeg I det, men kjekt å vite nå er det ikke lenge til vi er hjemme igjen og jeg kan si meg forsynt for shopping for de neste 48 timene haha xDIkke kjøp tester på ullared. Ikke de billige. De viste kjempe positivt på meg men det stemte ikke. Ikke en skyggestrek men en ordentlig ganske sterk strek.
Ellers hvordan er det på ullared nå? Mye folk?
Heei det går bra, men ikke testet ennå skal nok ta en I kveld når vi har kommet til ro hjemmeMornings! Er innom og sjekker på deg vettu, håper jo så veldig å se deg inne på mars (sjekka der først ;-) )
Ser du skal teste i dag? Håper du har blitt skikkelig kvalm i løpet av helgen hvordan gikk testen i dag?
Joo hadde virkelig håpet den kunne sitte nå altså. Det føles så tungt å måtte gå igang med nok en ppNeeei
Joo hadde virkelig håpet den kunne sitte nå altså. Det føles så tungt å måtte gå igang med nok en pp
Og håpet falt med en negativ ettermiddagstest
Ja jeg burde jo egentlig det og prøver å si det til meg selv men di vet hvordan denne psyken fungerer :/Uff så kjedelig, men du burde vel strengt tatt ventet til i morgen med å si helt sikkert..
Selv med hjelp er det jo vanskelig å bli gravid, men jeg har stor tro på en 2016 baby til dere otrivelle eller IVF - på ett eller annet vis