Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

CD 20, 4 dpo

Det går fremover og ikke mye igjen av denne dagen henne føles det som når ettermiddag og kveld er fylt med jobb :P

I dag har vel kanskje de første symptomene dukket opp så smått :) ilinger over skambeinet og I magen pluss noe som kjentes ut som slike krasse nålestikk I livmor området :) vi krysser fingerne og ønsker 5 dpo Velkommen :D
 
CD 18, 2 dpo

I dag driver jeg å krangler med meg selv eller kanskje ikke direkte krangling, men heller mer en diskusjon :P samme er det vel hver pp ang NÅR skal jeg begynne å teste?:P

Jeg er jo 10 dpo fredag 19/6 og da er det nok muligens for tidlig å begynne å teste eller hverdag få se noen strek om det er blitt noen spire nå. For ikke å glemme så reiser vi jo på ferie frem t o m mandag kveld. Og jeg har ikke veldig mye privatliv til å teste slik jeg gjerne vil ha de første dagene før IKM om jeg skal teste :) Ikke har jeg mye tid til å tyde osv de dagene heller.

Så greia er jo egentlig skal jeg ta med tester eller skal jeg rett å slett vente til tirsdag? Da er jeg 14 dpo og det er en mulig IKM dag.

Nei jeg ser jo dette når jeg skriver det at jeg kan like gjerne vente og er det noen krise skal jeg alltids finne et apotek :P de selger vel kanskje tester på Ullared :D haha

De selger tester på Ullared :D
 
CD 21, 5 dpo

Murringer på morgenkvisten, kan bare være morra magen når det fortsatt er så tidlig :P

Må minne meg selv på ikke å la meg rive med denne pp'en heller med tanke på forrige måned sine lure symptomer :(:P

Skal prøve å holde meg med testing til den 23 :D
 
CD 22, 6 dpo

I dag har jeg opplevd noe som kan minne om murringer og stikk.

Mannen har alltid vært for å teste etter IKM, men I dag ville han selvsagt at jeg sku teste til fredag før ferien. Så siden han spurte pent blir dette første gang vi tester sammen :) da er jeg 10 dpo og håper jo selvsagt det kan vise noe :P
 
CD 23, 7 dpo
Ekstreme drømmer om natten. Egentlig de klassiske trekkene som alltid dukker opp I drømmene mine kun når jeg er gravid så håper jo dette kan antas som et salgs symptom :P jeg har fortsatt ikke ømme pupper, litt rart I grunn. Har jo hatt dette fra 5 dpo de siste månedene nå. Men kanskje det betyr noe det også :D jaja tiden vil vise og jeg er litt spent på første testen på fredag morgen :)
 
Hvordan går det med deg og ivf prosessen ? Søkt enda?
Krysser fingre for at dere slipper unna og klarer en hjemmelaget :)
 
Hvordan går det med deg og ivf prosessen ? Søkt enda?
Krysser fingre for at dere slipper unna og klarer en hjemmelaget :)
Jaaa vi er allerede inne hos Porsgrunn, men fikk beskjed om å.prøve værtfall å få det til engang til selv og ender det også I en SA setter jeg igang med medisiner så å si med engang muligens :)
 
CD 24, 8dpo

Det river og det stikker voldsomt til tider. Det murrer og det gasser. Jada jeg er nøyaktig I min beskrivelse haha for egen del om det blir flere pp'er eller til en senere anledning om nr 3 skulle være en realitet en dag :D
I går kveld hadde jeg veldig influensa lignende symptomer. Jeg følte meg på grensa til å bli syk samtidig som jeg ikke følte meg syk. Jeg frøs på beina, men var knall varm I toppen.

Ømme bryster er fortsatt noe som ikke eksisterer I det hele tatt. Og på denne tiden I de siste pp'ene opp mot denne har de vært merkbart ømme, men ikke nå.

Frister å snik teste I morgen selv om jeg vet at den blir negativ :P jeg tar det som det kommer.
 
Tappen er en stein hard ulikt slik den noen gang har vært. Den R også lukket godt igjen. Nesten limt seg igjen :o ??? :P Spennende. Kanskje teste I morgen?:D
 
Tappen er en stein hard ulikt slik den noen gang har vært. Den R også lukket godt igjen. Nesten limt seg igjen :o ??? :P Spennende. Kanskje teste I morgen?:D

Jeg er så spent jeg nå :D Jeg krever at du skal hoppe inn i terminforum! :P
 
CD 25, 9 dpo

Jeg måtte bare teste I dag etter noen litt mer uvanlige symptomer I går I tillegg til er rar tapp :P

Den ble jo så klart negativ slik jeg forventet :)
 

Vedlegg

  • 1434603337640.jpg
    1434603337640.jpg
    29 KB · Visninger: 79
Krysser fingrene for i morgen!:)
 
Back
Topp