Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
CD 18, 2 dpo
I dag driver jeg å krangler med meg selv eller kanskje ikke direkte krangling, men heller mer en diskusjon samme er det vel hver pp ang NÅR skal jeg begynne å teste?
Jeg er jo 10 dpo fredag 19/6 og da er det nok muligens for tidlig å begynne å teste eller hverdag få se noen strek om det er blitt noen spire nå. For ikke å glemme så reiser vi jo på ferie frem t o m mandag kveld. Og jeg har ikke veldig mye privatliv til å teste slik jeg gjerne vil ha de første dagene før IKM om jeg skal teste Ikke har jeg mye tid til å tyde osv de dagene heller.
Så greia er jo egentlig skal jeg ta med tester eller skal jeg rett å slett vente til tirsdag? Da er jeg 14 dpo og det er en mulig IKM dag.
Nei jeg ser jo dette når jeg skriver det at jeg kan like gjerne vente og er det noen krise skal jeg alltids finne et apotek de selger vel kanskje tester på Ullared haha
Supert da må jeg jo få med meg noenDe selger tester på Ullared
Jaaa vi er allerede inne hos Porsgrunn, men fikk beskjed om å.prøve værtfall å få det til engang til selv og ender det også I en SA setter jeg igang med medisiner så å si med engang muligensHvordan går det med deg og ivf prosessen ? Søkt enda?
Krysser fingre for at dere slipper unna og klarer en hjemmelaget
Takk snuppa hvordan gikk det med strekene dine??Krysser alt jeg har for 2 streker og marsbaby i magen♡
Tappen er en stein hard ulikt slik den noen gang har vært. Den R også lukket godt igjen. Nesten limt seg igjen ??? Spennende. Kanskje teste I morgen?
Ooh kanskje det hjelper å kreve det ja det krever jeg åJeg er så spent jeg nå Jeg krever at du skal hoppe inn i terminforum!
Ooh kanskje det hjelper å kreve det ja det krever jeg å
Beste ideen jeg har hørt på lenge hihiJa må jo prøve noe nytt nå Så da fant jeg at ut at jeg krever det Heheh