Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaa ♡ ♡Aaaaaw, så koselig
Takk skjønne♡♡ Ja han er nå fantastisk da og har satt hver dag at nå gleder han seg til jeg blir gravid igjen og han tror at denne gangen skal det gå bra osv Så jeg håper jo virkelig nå at han når vi drar på ferie 19 juni kan få god nyheten om bebi♡♡Heier på dere, søta Så søt mannen din er<3
El slimet er igang og bygger seg opp for hver dag nå
Onsdag I morgen, en dag nærmere el nå
JaaaaOoooh, nå skal gullegget komme
Ja håper detJeg begynte med det på pergo. Så El er forhåpentligvis rett rundt hjørne
Takk skjønne♡♡ Ja han er nå fantastisk da og har satt hver dag at nå gleder han seg til jeg blir gravid igjen og han tror at denne gangen skal det gå bra osv Så jeg håper jo virkelig nå at han når vi drar på ferie 19 juni kan få god nyheten om bebi♡♡
Han skal også være den som får vite kjønnet først og fortelle dette til meg ved en anledning han planlegger og det gleder han seg også til
I dag har jeg vært takvis veldig kvalm. Hadde det ikke vært for den noe lange grusomme TR så hadde jeg kanskje smelt på en test haha lenge leve galskapen!
Men jeg hører jo om andre som er kvalme rett før EL så kanskje dette begynner å bli tilfelle for meg også Krysser fingrene ♡