Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

CD 6

TR har dratt og hun tok med seg migrenen :D

Dag 3 med pergo og jeg er klar for denne pp'en med mer mot og ja større forhåpninger så jeg vil virkelig ikke bli skuffet nå altså :(:P
 
I dag før mannen dro på ettermiddagsskift så sa han at nå følte han seg virkelig klar for en baby til. Ikke at ikke han har vært klar før, men ham hadde visst lagt merke til veldig masse barnevogner, babyer og gravide overalt den siste tiden som har gjort at dette ønsket bare har vokst ennå større og han vil virkelig at vi skal få en til nå. Jeg ble så glad for å høre og faktisk få bekreftet at han nå har like høye forventninger til denne pp'en og sommeren generelt til det å bli gravid og ha en vellykket svangerskap :)

20 dager til testing og jeg krysser fingerne :)
 
CD 7

De første aksjene ble lagt inn I går som betyr at I dag er det pause dag :P ikke noe knirk knirk her I gården I kveld nei :o:P
EL utfloden har så vidt startet opp forsiktig I dag og forventer EL I løpet av kommende helg, altså om en uke :)

1 uke av denne pp'en er overstått bare 3 igjen haha :P
 
Pp40, CD 8

Da er siste pergo tablett inntatt for denne gangen og etter det har jeg kun en enkelt kur igjen så jeg håper virkelig det klaffer nå :D Forventer EL til Søndag så nå gjenstår det egentlig bare å vente :)
 
Heier på dere, søta:) Så søt mannen din er<3
Takk skjønne♡♡ Ja han er nå fantastisk da og har satt hver dag at nå gleder han seg til jeg blir gravid igjen og han tror at denne gangen skal det gå bra osv :) Så jeg håper jo virkelig nå at han når vi drar på ferie 19 juni kan få god nyheten om bebi:D♡♡

Han skal også være den som får vite kjønnet først og fortelle dette til meg ved en anledning han planlegger og det gleder han seg også til :D
 
CD 9
Trening I dag, siste dagen med hard beinøkt nå :) Vil ikke risikere å utsette EL igjen pga for hard trening :P har gjort det flere ganger før og det er frustrerende.

Kjente også det strakk noe sykt I livmora etter dagens økt så kroppen har smått begynt å forberede seg på kommende el :)

Kjører samme strategi denne pp'en med annahver dag og jeg kjører på med litt solvipect også :)

Søndag søndag kom fort pliiiis!!!
 
CD 11
Det går fort nå! Søndag straks og jeg fyller dagene mine med mange gode aktiviteter og tar meg selv I å dagdrømme om stor mage og baby fra tid til annen :)

Bare 3 dager igjen til EL sånn ca :D vi har ikke akkurat holdt oss til annenhver dag da haha :P men I dag blir det null kos så han har noen ekstra sterke soldater til fredag :P

Slår meg at kanskje jeg skal kjenne litt på tappen også for å fastsette når døra er åpen :P haha
 
I dag har jeg vært takvis veldig kvalm. Hadde det ikke vært for den noe lange grusomme TR så hadde jeg kanskje smelt på en test :P haha lenge leve galskapen!

Men jeg hører jo om andre som er kvalme rett før EL så kanskje dette begynner å bli tilfelle for meg også :) Krysser fingrene ♡
 
Tappen er ikke klar for EL ennå :P den er bakover vendt og halveis lukket :) Jaja er jo bare CD 11 :)
 
CD 12

Drømte jeg var gravid I natt med en test som hadde 2 sterke streker :D håper virkelig det er tilfelle om 2 uker :)

Det er endelig fredag og snart helg :D Bare denne arbeids dagen igjen.
 
Takk skjønne♡♡ Ja han er nå fantastisk da og har satt hver dag at nå gleder han seg til jeg blir gravid igjen og han tror at denne gangen skal det gå bra osv :) Så jeg håper jo virkelig nå at han når vi drar på ferie 19 juni kan få god nyheten om bebi:D♡♡

Han skal også være den som får vite kjønnet først og fortelle dette til meg ved en anledning han planlegger og det gleder han seg også til :D

Det SKAL gå bra denne gangen, søta, så DET så♡ Herre min, så god mannen din er:rolleyes: Weee, så spennende:D
 
I dag har jeg vært takvis veldig kvalm. Hadde det ikke vært for den noe lange grusomme TR så hadde jeg kanskje smelt på en test :P haha lenge leve galskapen!

Men jeg hører jo om andre som er kvalme rett før EL så kanskje dette begynner å bli tilfelle for meg også :) Krysser fingrene ♡

Har det likedan hver EL, kvalm som bare pokker!:confused: Ikke lenge til EL nå:D Heia, heia gullegget♡:D
 
Back
Topp