14 dpo kort oppsummert
Jeg har funnet ut at det er kjekt å oppsummere dagene etter symptomer osv
Lettere å holde oversikten til eventuelle senere anledninger om det skulle bli en pp til (noe jeg selvsagt ikke håper) om jeg skulle være uheldig igjen (noe som ikke skal skje) og hvis vi noen gang kommer til å være så heldige at vi skal få prøve på nr 3
Vel tilbake til symptomene!
Brystene kan jeg ikke si er så veldig mye ømme lenger. De føles kanskje litt såre, men har roet seg betraktelig.
Noe særlig kvalm har jeg heller ikke vært I dag som jeg kan huske å ha registrert. Men et kvalmende ubehag I magen har jeg jo kjent uten at det betyr at jeg har vært kvalm. Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det forståelig jeg
MEN oppblåst og luft ja jaggu det har jeg hatt og jeg har ikke vært løs I magen slik jeg bruker å være rett før TR, men heller ikke noe spesielt hard. Vanlig rett å slett sett bort fra fjøs gass
haha
Trøtt er jeg jo da.
Svimmel har jeg vært fryktelig I dag og jeg holdt nesten på å besvime på kjøkken gulvet etter jobb da det ble helt svart og jeg kjente jeg ikke hørte hva svigermor sa da hun snakket til meg. Var nesten som om noen skrudde av volumet. Det var egentlig veldig ekkelt :/ Men det gikk bra da
tihi
Jeg er veldig tørst om dagen det er vel kanskje noe jeg ikke har nevnt. Altså jeg drikker ikke store menger, akkurat som jeg alltid bruker å gjøre. Men kjenner fort til tørsten. Så jeg går jo selvsagt på do deretter, men drikker jo heller ikke noe mer enn vanlig. Så toalett besøkene kan jo være en kombi av ekstra drikke og hormoner kanskje? ???
Humøret er så som så. Jeg blir fort fornærmet og kan raskt gi litt faen. Så det kan for all del bli bedre.
Jeg har heller ikke tatt noe babyklister I dag som kan gi noen utsalg om det er mulig. Har jo tenkt som så med negative tester I fleng at det er jo ikke nødvendig og jeg mener det samme for morgen dagen. Hatt det dermed ikke skjedd noe nytt før mandag morgen så får jeg starte opp med det igjen.
Teste har jeg heller ikke tenkt til å gjøre I morgen og drøyer dette til eventuelt mandag eller tirsdag morgen. Vi får se av humøret og teste trangen.
Ellers har vi mistet en nær ven I drukningsulykke ulykke I dag og det er fryktelig trist
Så.det blir vel nok en begravelse I nærmeste fremtid. Tankene mine de Neste dagene kommer til å gå ut til hennes nærmeste familie. Der iblant mannen hennes var en god venn av min familie. Uff det er så trist med slike brå dødsfall altså.
For å avslutte med noe relevant som jeg har glemt å ta med så har jeg hatt bølge lengder med murringer I dag og ilinger I hofter og nedover beina. Noe som også har brukt å være et klassisk gravid symptom og som kun har dukket opp ved graviditet. Jaja vi får nå se hva morgen dagen bringer og ta en dag av gangen derifra