Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Ja der skal du se den gjør nå:D Nei dette var spennende altså :D Håper jeg kan være like heldig som deg selv om jeg tviler :P men men din tur nå mim tur neste :D unner deg dette så altså :D
Må få strek du og nå. Kan ikke vente lenger nå. Spørs om det er en ordentlig strek eller en tulle strek da.
 
Hvor blir det av TR??? Det murrer litt, men ikke slik det pleier å gjøre den dagen hun skal komme. Jeg har ilinger nedover hofter og lår. Masse luft I magen og når jeg tenker at nå kommer hu og jeg forter meg på toalettet da kommer det I stedet en skikkelig orkan fis *flau* :P kan jeg ha regnet en dag feil I forhold til EL tro? At jeg har vært en dag for tidlig ute og at jeg kanskje egentlig er bare 13 dpo? Jeg vet værtfall 110% sikkert at EL var for 13/14 dager siden. Så om det ikke er noen spire på gang så er nok TR her I løpet av dagen i morgen. Jeg har jo kun lutealfase på 13 dager :)
 
Må få strek du og nå. Kan ikke vente lenger nå. Spørs om det er en ordentlig strek eller en tulle strek da.
Ja det vil jeg gjerne ha :D Får se om ikke TR dukker opp I morgen får jeg prøve meg på en test mandag morgen :)
 
Jeg har fortsatt troen. Er jo bare merkelig dette her hvis ikke det er noen spire på gang... Holder av en plass til deg, jeg :)
 
Jeg har fortsatt troen. Er jo bare merkelig dette her hvis ikke det er noen spire på gang... Holder av en plass til deg, jeg :)
Ja helt klart merkelig :) Håpet er vel ikke ute før TR har dukket opp er det ikke så?:P

Tusen takk søte du ♡♡
 
Jeg kunne egentlig godt tenkt meg å tatt kvelden nå. Jobb helg og tilbrakt ettermiddagen I sola på en ny nesten ferdig terrasse :D gått at og frem til do fordi jeg trudde tanta hadde dunket opp, men neida. Kan testene ha gått ut på dato tro? Nei herregud som man begynner å spekulere for seg selv når man gjerne vil at det helst skal klaffe. Jeg får vel drøye spekulering til tidligst mandag :P selv om jeg har holdt på I 2 uker nå haha :D
 
Krysser fingrene for deg jeg ! Nå er det jo på tide det blir din tur snart altså :)
 
Krysser fingrene for deg jeg ! Nå er det jo på tide det blir din tur snart altså :)
Tusen takk kjære deg ♡♡

Ja det hadde vært virkelig morro nå :) Det er jo 1 år siden siste SA så jeg hadde satt pris på en liten spire nå.:)
 
14 dpo kort oppsummert

Jeg har funnet ut at det er kjekt å oppsummere dagene etter symptomer osv :) Lettere å holde oversikten til eventuelle senere anledninger om det skulle bli en pp til (noe jeg selvsagt ikke håper) om jeg skulle være uheldig igjen (noe som ikke skal skje) og hvis vi noen gang kommer til å være så heldige at vi skal få prøve på nr 3 :)

Vel tilbake til symptomene!

Brystene kan jeg ikke si er så veldig mye ømme lenger. De føles kanskje litt såre, men har roet seg betraktelig.

Noe særlig kvalm har jeg heller ikke vært I dag som jeg kan huske å ha registrert. Men et kvalmende ubehag I magen har jeg jo kjent uten at det betyr at jeg har vært kvalm. Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det forståelig jeg :P

MEN oppblåst og luft ja jaggu det har jeg hatt og jeg har ikke vært løs I magen slik jeg bruker å være rett før TR, men heller ikke noe spesielt hard. Vanlig rett å slett sett bort fra fjøs gass :P haha

Trøtt er jeg jo da.

Svimmel har jeg vært fryktelig I dag og jeg holdt nesten på å besvime på kjøkken gulvet etter jobb da det ble helt svart og jeg kjente jeg ikke hørte hva svigermor sa da hun snakket til meg. Var nesten som om noen skrudde av volumet. Det var egentlig veldig ekkelt :/ Men det gikk bra da :):p tihi

Jeg er veldig tørst om dagen det er vel kanskje noe jeg ikke har nevnt. Altså jeg drikker ikke store menger, akkurat som jeg alltid bruker å gjøre. Men kjenner fort til tørsten. Så jeg går jo selvsagt på do deretter, men drikker jo heller ikke noe mer enn vanlig. Så toalett besøkene kan jo være en kombi av ekstra drikke og hormoner kanskje? ???

Humøret er så som så. Jeg blir fort fornærmet og kan raskt gi litt faen. Så det kan for all del bli bedre.

Jeg har heller ikke tatt noe babyklister I dag som kan gi noen utsalg om det er mulig. Har jo tenkt som så med negative tester I fleng at det er jo ikke nødvendig og jeg mener det samme for morgen dagen. Hatt det dermed ikke skjedd noe nytt før mandag morgen så får jeg starte opp med det igjen.

Teste har jeg heller ikke tenkt til å gjøre I morgen og drøyer dette til eventuelt mandag eller tirsdag morgen. Vi får se av humøret og teste trangen.

Ellers har vi mistet en nær ven I drukningsulykke ulykke I dag og det er fryktelig trist :( Så.det blir vel nok en begravelse I nærmeste fremtid. Tankene mine de Neste dagene kommer til å gå ut til hennes nærmeste familie. Der iblant mannen hennes var en god venn av min familie. Uff det er så trist med slike brå dødsfall altså.

For å avslutte med noe relevant som jeg har glemt å ta med så har jeg hatt bølge lengder med murringer I dag og ilinger I hofter og nedover beina. Noe som også har brukt å være et klassisk gravid symptom og som kun har dukket opp ved graviditet. Jaja vi får nå se hva morgen dagen bringer og ta en dag av gangen derifra :)
 
Last edited:
CD 28, 15 dpo

Fortsatt ingen TR, men våknet til noe løs mage så da er hu på vei I løpet av dagen tenker jeg.
 
Last edited:
OM TR skulle dukke opp I dag vil EL finne sted 6 juni og IKM vil bli den 19 juni. Og hvis det klaffer da vil termin være 01.03.2016. I fjor da jeg ble gravid I juni var termin den 01.03.2015.

Er det meningen at vi skal få den spiren vi så gjerne trodde vi skulle få I år på samme dato til neste år? Det hadde vært flott det ♡♡ så om TR dukker opp nå etter å ha sett dette er det absolutt helt greit :)♡♡
 
15 (muligens 14) dpo kort oppsummert

Før jeg startet på dette måtte jeg bare sjekke en siste gang at TR ikke har dukket opp og det har hu fortsatt ikke og det er heller ikke tegn til henne.

Hun er jaggu treg denne gangen.

Jeg måtte sove 2 timer etter jobb i dag og kan godt legge meg nå. Det blir vel ikke så lenge til tenker jeg:P

Jeg har vært noe svimmel I ettermiddag og det blir raskt svart når jeg reiser meg for fort.

Har også tørster veldig I dag og vært noe på do da, men det er jo ikke så rart når man hele tiden løper å sjekker om TR har dukket opp.

Har også opplevd litt murring I dag.

Jeg er liksom litt I tvil om jeg skal teste I morgen eller drøya noen dager ekstra. Jeg er jo som sagt sikker på EL +/- en dag og hun burde ha dukket opp I dag altså! Så om ikke det skjer noe I løpet av natten begynner jeg jo å lure på om jeg har vært helt på vidda ang EL :O???

Jaja jeg får ta natta. Har gjespet sikkert 20 ganger allerede av bare å skrive denne teksten :P

Litt spent på om hun dukker opp I løpet av natten kjenner jeg :P
 
Last edited:
CD 29, 16 (15?) Dpo

Okei jeg pleier aldri ha en syklus på 29 dager nå EL dukket opp på dag 14. Hadde EL vært sen hadde jeg forstått det, men jeg skjønner ikke så mye nå.

Jeg testet I dag, men den er jo ikke positiv og jeg satt lenge å diskuterte på om jeg skulle ta den digitale, men jeg falt på at "Nei, det gidder jeg ikke!" Det er jo nesten mer skuffende å se "ikke gravid" på en cbd enn bare en strek :P haha

Så jeg venter med den til jeg VET at den slår ut. Kanskje jeg får kjøpt meg noen A1 tester I morgen :)

Bilde av testen kommer.
 
Dagen negative tulling!
 

Vedlegg

  • 1432528779260.jpg
    1432528779260.jpg
    16,8 KB · Visninger: 98
Kan ikke pergo også påvirke lutealfasen? Jeg krysser fingrene for en positiv test hos deg om noen dager :)
 
Back
Topp