Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Neei. Jeg får prøve en test til I morgen og skulle den være like dum så får jeg heller se an TR.

Det er skikkelig æsj at det ikke kom noen tydeligere strek I dag altså :( Skjønner ingenting jeg.. er vel kanskje viten om at dette er en pergo pp som har satt igang psyken til å fremkalle både det ene og det andre av symptomer.

Jeg får heller krysse fingerne for jeg har 2 pp'er til med pergo og at I løpet av en av dem så burde det kanskje klaffe :)

Vil så gjerne være gravid og er jeg gravid så vil jeg vite det NÅ!!
 
Jeg tror liksom det I det ene øyeblikket jeg også, men så tørr jeg ikke studere det noe mer I fare for falske forhåpninger :( ååååh dette er noe skikkelig dritt.

Driver å krangler med meg selv om jeg I det hele tatt skal gidde å teste noe mer :O???
det er skikkelig dritt! det skal jeg skrive under på... irriterende med disse tullestrekene som kommer, men er verre at kroppen lurer en til å føle seg gravid. jeg driver med den samme diskusjonen i hode mitt. skal skal ikke?! vel det blir en etterpå og en i morgen. og er de fortsatt mongo så får jeg heller vente på tr, nok en gang..
 
Ja det var det da :P Har en haug med disse testene og har en digital liggende men ikke snakk om at den ryker ennå :P

Heheh, det skjønner jeg :P Men har jo hørt mye snakk om disse kina testene, at mange av dem ikke viser strek før langt over ikm :/
 
det er skikkelig dritt! det skal jeg skrive under på... irriterende med disse tullestrekene som kommer, men er verre at kroppen lurer en til å føle seg gravid. jeg driver med den samme diskusjonen i hode mitt. skal skal ikke?! vel det blir en etterpå og en i morgen. og er de fortsatt mongo så får jeg heller vente på tr, nok en gang..
Uff jeg syns vi skal få vilje vår jeg jaggu altså :) krysser fingerne for oss snupp og sender deg en klem ♡,
 
Heheh, det skjønner jeg :P Men har jo hørt mye snakk om disse kina testene, at mange av dem ikke viser strek før langt over ikm :/
Ja det var det da :P Vi får se hva jeg gjør kanskje jeg kjøper meg noen CB + til tirsdag om ikke TR har kommer og de andre testene fortsatt er negative :) Om TR ikke har kommet innen onsdag kan det jo ikke være noen annen grunn enn spire tenker jeg for jeg er 110% sikker på når EL var :) Og jeg har en lutealfase på 13 dager :)
 
Oki. Jeg ser jo tilbake I dagboka at TR alltid dukker opp 14 dpo som da vil si at jeg har en lutealfase på 13 dager og I morgen er jeg 13 dpo som er siste dagen uten TR og at om jeg ikke er gravid BØR hun dukke opp ila lørdag kanskje søndag om jeg har beregnet en dag feil. Så vi får se. Har det ikke skjedd noe innen mandag / tirsdag er det jo sannsynligheter for at testene er på jordet og ikke jeg :) Da kan jeg prøve meg på den digitale på tirsdag, men akkurat nå I dag at tørr jeg ikke håpe på noe som helst og belage meg på at TR kan dukke opp I løpet av helgen.
 
Ja det var det da :P Vi får se hva jeg gjør kanskje jeg kjøper meg noen CB + til tirsdag om ikke TR har kommer og de andre testene fortsatt er negative :) Om TR ikke har kommet innen onsdag kan det jo ikke være noen annen grunn enn spire tenker jeg for jeg er 110% sikker på når EL var :) Og jeg har en lutealfase på 13 dager :)

Det kan være lurt ja :) Håper at tr holder seg unna i laaaang tid nå! :D
 
Det murrer og murrer og det iler nedover høyre ben. Kanskje er det som frkMina sier at jeg har noen usle tester liggende :P Men jeg har ikke ork til å reise på apoteket etter jobb I dag å kjøpe nye :D vil bare hjem til sengs et par timer før jeg henter datteren vår I bhg :P
 
Det murrer og murrer og det iler nedover høyre ben. Kanskje er det som frkMina sier at jeg har noen usle tester liggende :P Men jeg har ikke ork til å reise på apoteket etter jobb I dag å kjøpe nye :D vil bare hjem til sengs et par timer før jeg henter datteren vår I bhg :P

Ja tror du bare har noen teite tester altså ;) Du har jo mer symptomer enn meg! :P Så kan ikke skjønne annet enn at du er gravid altså :D Men mannen da? Han kan ikke kjøpe med han da? :D
 
Ja tror du bare har noen teite tester altså ;) Du har jo mer symptomer enn meg! :P Så kan ikke skjønne annet enn at du er gravid altså :D Men mannen da? Han kan ikke kjøpe med han da? :D
Hehe, han vet ikke at jeg mistenker noe en gang:P og det er fordi han tar det tyngre enn meg når TR dukker opp stakkars. Så jeg lar han vente litt til jeg vet at her er det baby :)
 
Hehe, han vet ikke at jeg mistenker noe en gang:P og det er fordi han tar det tyngre enn meg når TR dukker opp stakkars. Så jeg lar han vente litt til jeg vet at her er det baby :)

Ahaa, I see I see :P Men det skjønner jeg jo da :) Bare håper du kan rope det til han om et par dager! :D
 
Nei ikke digital, men kanskje en a1?

Men kanskje like greit å vente, er du gravid så blir de nok positiv til slutt :)
Ja det er det jeg tenker også :) blir ikke noe mer gravid av en positiv test :) Ja a1 har jeg veldig god erfaring med :) Men bare venter noen dager gidder ikke bruke masse penger på det når jeg har en haug liggende :)
 
Back
Topp