Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er så kjedelig spesielt med så mange "klare" symptomer som viker fra andre pp'er det ikke har vært noe på gang :OKjedelig med med tester som ikke viser det den skal. Min ble blenda i dag den og. I morgen da må de bli positive
*ruller seg rundt I det blid som en sol* 10000000000 takk ♡♡♢♡
Ja I morgen! I morgen mååå den komme altså hadde ikke forventet den i dag, men gjør det I morgen nå altså slik som jeg har følt meg i dag og spesielt siden den kom I fjor 12 dpo med samme symptomerÅåh jeg ble skuffa nå!! Håpte så inderlig å se at du hadde fått to streker i dag!
I morgen!!!
Heier på spiren din! Den er nok inni der!
Nå har jeg følgt deg siden juni 2014 da du var gravid den gangen! Syns det er på tide at det er din tur snart nå! Syns jeg ser en strek på den første testen som ikke var tørka krysser fingrene for at det går din vei nå!
Dere er best ♡Heia heia, strek i morgen! Jeg har sett (antydning til) streker på testene dine, og håper såååå at du får en klar og utvetydig positiv test i morgen
Med meg går det veldig bra Lille snupp er blitt 5 mnd og smiler og ler og gir oss mye glede. Håper du får oppleve det igjen snart <3Takk skjønne du ♡♡ Håper det samme selv .
Hvordan er det med deg?
Jeg tror liksom det I det ene øyeblikket jeg også, men så tørr jeg ikke studere det noe mer I fare for falske forhåpninger ååååh dette er noe skikkelig dritt.Synes jeg ser noe der jeg.
Ja det var det da Har en haug med disse testene og har en digital liggende men ikke snakk om at den ryker ennåSer noe på begge testene dine jeg altså, snuppa
Ta en test av et annet merke du