Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Kjedelig med med tester som ikke viser det den skal. Min ble blenda i dag den og. I morgen da må de bli positive
 
Aaaaaaaaah frustrert :o

Men så mange egentlig klare symptomer så er det noe skikkelig møkk at den testen ikke Ga antydning til noe som helst I dag!! ??? Jeg bruker å ha noen sånne små like symptomer med graviditet hver pp, men denne gangen er det så mange flere uvanlige og jeg har ikke gjort noe uvanlig! Mage følelsen sier G-R-A-V-I-D, men fornuften venter på den fordømte testen :P Kan ikke den strekene bare dukke opp???

Og hvis ikke jeg er gravid syns jeg det er ufattelig dårlig gjort at jeg skal være både kvalm, svimmel, trøtt, tissatrengt, vonde boobies, treg mage, oppblåst med ufrivillig utslipp, murringer og møkka kviser.

Det er så frustrerende at enkelte ting som å se en pakke bleier når man drar øyene over butikken eller bare måten lyset treffer blomstene på får meg plutselig til å tenke: Bitch You're knock up!!:D:P

12 dpo I morgen og jeg håper virkelig på en strek, bare en ultralyd strek som likevel er såpass synlig at den er et klart svar på at her er det noe på gang. Slik at jeg har noe som med fornuft kan forklare alle disse symptomene.

Jeg BER om å få NOE å klamre meg til altså!!!
 
Kjedelig med med tester som ikke viser det den skal. Min ble blenda i dag den og. I morgen da må de bli positive
Ja det er så kjedelig spesielt med så mange "klare" symptomer som viker fra andre pp'er det ikke har vært noe på gang :O

Åh så kjedelig! Krysser fingerne for at vi får positive tester I morgen snupp♡♡
 
Ååh jeg ble skuffa nå!! Håpte så inderlig å se at du hadde fått to streker i dag!

I morgen!!!
 
Ååh jeg ble skuffa nå!! Håpte så inderlig å se at du hadde fått to streker i dag!

I morgen!!!
Ja I morgen! I morgen mååå den komme altså :D hadde ikke forventet den i dag, men gjør det I morgen nå altså slik som jeg har følt meg i dag :P og spesielt siden den kom I fjor 12 dpo med samme symptomer :p
 
11 dpo kort oppsummert :)

Brystene er ømme og klart større, men de kan for all del bli værre. Jeg ser også at aoral (tror jeg det heter) er større og tydelig blodårer.

Kvalmen har vært svingende I hele dag, men klart ennå.mer merkbar enn i går. Blir fort kvalm om det går lang tid mellom hvert måltid eller jeg står for lenge av gangen.

Svimmel har jeg også vært en del og det blir værre jo lenger jeg står oppreist eller om jeg reiser meg fort opp.

Ikke spesielt sulten, men hol når jeg først eter.

Litt murring rett I stad, men ikke noe voldsomt.

Trøtt så det holder og har sovet 3 timer på dagen i dag hvor jeg så etter på tvang meg selv til å få unnagjort noe husarbeid.

Humør har vært helt rævva I dag og mannen har fått føle det kan man si. Mye frustrasjon og forvirring, men det forbedrer seg kanskje hvis en positiv test skulle dukke opp i nær fremtid.

Oppblåst og treg mage.

Ikke noe særlig utflod, men litt nå og da.

Også er jeg støtt og stadig å tisser da til tross for at jeg ikke har drukket noe særlig og det er ikke helt vanlig å føle seg tissatrengt helt sånn uten videre.
Litt spent på om jeg må opp I natt.

Vel klokka er 2137 og jeg er allerede pakket meg godt inn I vår King size seng og klar for morgendagens test.

Krysser alt jeg har for at den skal bli positiv, I værtfall ha en svak og synlig strek om ikke annet.
 
Nå har jeg følgt deg siden juni 2014 da du var gravid den gangen! Syns det er på tide at det er din tur snart nå! Syns jeg ser en strek på den første testen som ikke var tørka krysser fingrene for at det går din vei nå!
 
Heia heia, strek i morgen! Jeg har sett (antydning til) streker på testene dine, og håper såååå at du får en klar og utvetydig positiv test i morgen :)
 
Heier på spiren din! Den er nok inni der!
Nå har jeg følgt deg siden juni 2014 da du var gravid den gangen! Syns det er på tide at det er din tur snart nå! Syns jeg ser en strek på den første testen som ikke var tørka krysser fingrene for at det går din vei nå!
Heia heia, strek i morgen! Jeg har sett (antydning til) streker på testene dine, og håper såååå at du får en klar og utvetydig positiv test i morgen :)
Dere er best ♡

Ja jeg håper virkelig det er noe der nå og sitter I skrivende stund å venter på å kunne kikke på testen :)

Krysser og krysser :D
 
CD 25, 12 dpo

Naaaada!!!!??? Dumme kroppen :( Begynner å lure på om jeg bare innbiller meg ting enda så klare symptomene er, men slik så testen ut etter 5 minutter.

Hva er det som skjer?? ???
 

Vedlegg

  • 1432180194866.jpg
    1432180194866.jpg
    19,1 KB · Visninger: 100
Tørket.
Ene sekundet ser jeg noe og det neste ikke. Ghaaaa :o :eek::eek:
 

Vedlegg

  • 1432184474569.jpg
    1432184474569.jpg
    50,4 KB · Visninger: 103
Takk skjønne du ♡♡ Håper det samme selv :).

Hvordan er det med deg?:D
Med meg går det veldig bra :) Lille snupp er blitt 5 mnd og smiler og ler og gir oss mye glede. Håper du får oppleve det igjen snart <3
Jubeltråden din på desember er fortsatt aktiv så tenker på deg hver gang jeg ser den.

Er det ebay tester du har? Leste om ei som testa med ebay tester og hadde bare svake, nærmest usynlige streker så tok hun en "skikkelig " test og den var klart og tydelig positiv.
Mener jeg kan skimte noe svakt på dine tester, så jeg fortsetter å krysse fingrene for deg :)
Klem <3
 
Kan du være så snill å ta en annen type? Mistenker at du har et dårlig parti Kinatester!

Blir sint av dette her!!
 
Synes jeg ser noe der jeg.
Jeg tror liksom det I det ene øyeblikket jeg også, men så tørr jeg ikke studere det noe mer I fare for falske forhåpninger :( ååååh dette er noe skikkelig dritt.

Driver å krangler med meg selv om jeg I det hele tatt skal gidde å teste noe mer :O???
 
Ser noe på begge testene dine jeg altså, snuppa :D

Ta en test av et annet merke du ;)
 
Back
Topp