Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Ojoj her var det spennende! :) Her må jeg følge med :)
 
Jeg har en haug med tester liggende så jeg skal så absolutt teste I morgen uten å trenge å bekymre meg for å gå tom :p

Hva med deg? Svir du av en digital I morgen ?:)
Mest sannsynlig, ja. I og med at det lurestrek blir å vente, så kan du regne med at jeg ikke gjør det.

Burde gi den til mannen. Si han skal gjemme den. Så kan jeg teste om noen dager, men da kjøper jeg vel bare ny.
 
Mest sannsynlig, ja. I og med at det lurestrek blir å vente, så kan du regne med at jeg ikke gjør det.

Burde gi den til mannen. Si han skal gjemme den. Så kan jeg teste om noen dager, men da kjøper jeg vel bare ny.
Det er ikke dumt har gjort det samme her med den digital :) Mannen har gjemt den, MEN han har bare et sted han gjemmer ting på og jeg VET jo at den ligger der :P haha er jo høyt oppe da så skal jo litt til for at jeg klatrer opp bare for den ene testen der med det første :P
 
Herregud jeg tar meg selv I syns at jeg kan synse noe på denne testen :p hva man ikke kan se om man ønsker det hardt nok :D
Jeg har vært så ekstremt oppblåst I dag og har tredd inn I mannen joggebukse :p snek litt bakover I dagboka til I fjor sommer da jeg var pergogravid og jeg ser jeg har de samme symptomene så dette har jo blitt et hakk mer spennende :) men tar det knusende med ro om TR dukker opp. Dette er jo bare kur 1:)
Hei! Snik-leser litt i boka di av og til, men tror ikke jeg har skrevet noe før nå :)

Jeg syns helt klart jeg skimter noe på denne testen. Men jeg har streker på hornhinnene mine og ser streker over alt, så ikke ta min testtyding for god fisk :p Uansett kjempespennende å følge med på testene dine videre. Krysser alt jeg har for at du har baby på gang :)
 
Hei! Snik-leser litt i boka di av og til, men tror ikke jeg har skrevet noe før nå :)

Jeg syns helt klart jeg skimter noe på denne testen. Men jeg har streker på hornhinnene mine og ser streker over alt, så ikke ta min testtyding for god fisk :p Uansett kjempespennende å følge med på testene dine videre. Krysser alt jeg har for at du har baby på gang :)
Så koselig å høre ♡♡ Tusen takk:D

Ja streker på hornhinnene er et fenomen flere opplever :D så du er ikke alene :P det eneste en nesten kan stole 110% på er en positiv cbd :P
 
Ja det kan den så absolutt :D men jeg sneik litt i dagboka de og jeg holder en knapp på tvillinger altså :P

Er 10 dpo I morgen så håper jo det er noe der da :D

Hahah, ja det gjør du vel ;) Jeg selv håper egentlig at det bare er en inni her :P Blir en litt for stor omveltning med en unge som ikke har fylt 2 år enda engang da pluss 2 nyfødte :P Men får se på tidlig ul :)

Jaaa, håper sååå at det lyser skikkelig godt i morgen altså :D
 
Inne og sniker litt i dagboka di, og et gjør meg vondt at du enda prøver :(
Skal krysse fingrene og håper du har en liten pergospire i magen <3
 
Hahah, ja det gjør du vel ;) Jeg selv håper egentlig at det bare er en inni her :P Blir en litt for stor omveltning med en unge som ikke har fylt 2 år enda engang da pluss 2 nyfødte :P Men får se på tidlig ul :)

Jaaa, håper sååå at det lyser skikkelig godt i morgen altså :D
Ja det gjør jeg :D kan skjønne det :) men om det sku være 2 der inne kommer du til å klare det helt supert :D trippelt så mange smil :D
 
CD 23, 10 dpo

Symptomene er de samme I dag og jeg måtte opp på toalettet ved 3 tiden I natt. Så urinen var jo ikke så konsentrert da jeg tok testen I dag, men likevel så innbiller jeg meg noe usynlig :P det er jo fremdeles tidlig :)
 

Vedlegg

  • 1432013900359.jpg
    1432013900359.jpg
    30,9 KB · Visninger: 112
Akkurat nå murrer det skikkelig og en skulle tro TR var rett rundt hjørnet:P jeg er veldig fristet til å teste igjen , men det er jo bare 2 timer siden siste do besøk :P så deg er vel kanskje ikke det beste :D
 
Back
Topp