Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

CD 19, 6 DPO

Da virker det som at dette dpo symptomet med ømme bryster jeg har hatt de siste månedene har forsvunnet. Her er det ikke noen ømme bryster slik det var forrige pp på denne tiden :) Men mens murring hadde jeg noe ekstremt I går etter jeg la meg så om det fortsetter er jo litt spennende.

Ellers har jeg plantet om en haug med planter og tatt av noen skudd I håp om å gro noen flere og laget meg et urtebed I en stor sinkbøtte så nå er det spennende om jeg klarer å holde liv i det da :P
Har også stått med hodet I vasket bøtta siden kl 0630 i dag så nå er alt klart til 17 Mai inne og det er kun små spikk som gjenstår og en hage som må klippes :D
Da kan jeg kose meg med kake baking og mat forberedelser I morgen ettermiddag :)
 
CD 20, 7 dpo

Da begynner brystene å bli en smule ømme :) Jeg har de to siste nettene våknet av at jeg er tissatrengt noe som er mindre vanlig til å være meg :) Jeg kjenner også at det murrer og stikker litt fra tid til annen :)

Har jo planer om å ta første testen I morgen. Men sannsynligheten for at den ikke blir tydet før etter tidsfristen og når den er tørket er stor :P
 
CD 20, 7 dpo

Da begynner brystene å bli en smule ømme :) Jeg har de to siste nettene våknet av at jeg er tissatrengt noe som er mindre vanlig til å være meg :) Jeg kjenner også at det murrer og stikker litt fra tid til annen :)

Har jo planer om å ta første testen I morgen. Men sannsynligheten for at den ikke blir tydet før etter tidsfristen og når den er tørket er stor :p

Vi er stadig vekk likt syns jeg! Tester også i morra! Håper for oss begge to! På tide med bebisser nå!
 
7 dpo fortsatt og jeg har vært trøtt I dag, luft I magen og blir overrasket med noen små snik fiser innimellom :P haha Helt forstoppa og brystene er blitt et hakk ømmere i tillegg til kviser og gjentatte toalett besøk for å late vannet. Det river og sliter der nede så foreløpig kan det jo kanskje virke lovende :)

Men tror likevel ikke morgendagens test vil vise noe særlig :P vi får se
 
CD 21, 8 dpo

17 Mai!! ♡♡ Hurra Hurra Hurra!! ♡♡

Så langt har vi kost oss med god mat og kaker og noe is. Vi har vært I byen og sett barne toget og nå koser jeg meg på sofaen med stor mage :P haha matbaby xD

Er 8 dpo I dag og brystene er ømme, det river litt downunder når jeg tisser innimellom (kjenner det best da) og jeg er kjempe trøtt. Men det kan være all maten også :P hoho

Jeg tok en test I dag og den var jo så klart blank, men nå har jeg noe å sammenligne med :) Tenker jeg tester hver dag fremover nå :P Er jo ekstra spennende når jeg er igang med pergotime :D
c5341746baf26b97990278ed07c44a46
 
8dpo er jo supertidlig! Her satt spiren med pergotime ihvertfall. Håper det skjer deg også :)
 
8dpo er jo supertidlig! Her satt spiren med pergotime ihvertfall. Håper det skjer deg også :)
Det er det så absolutt :) Testet ikke svakt positivt før 12 dpo I fjor på pergo så om det har klaffet nå kan jeg vel kanskje forvente det samme :D ja håper virkelig det varer tiden ut nå altså :)
 
CD 22, 9 dpo

Det er jo alt for tidlig ennå, men pga pergo pp så må jeg bare likevel :P litt spenning må man ha :D

Symptomer er:
- Ømme bryster
- Trøtt
- Må opp om natten å tisse
- uren hud
- luft
- forstoppa
- murringer og strekk følelse fra tid til annen
 
Ja også var det bilde av testen da selv om den er blank :)
 

Vedlegg

  • 1431920879138.jpg
    1431920879138.jpg
    16,6 KB · Visninger: 89
Herregud jeg tar meg selv I syns at jeg kan synse noe på denne testen :P hva man ikke kan se om man ønsker det hardt nok :D
Jeg har vært så ekstremt oppblåst I dag og har tredd inn I mannen joggebukse :P snek litt bakover I dagboka til I fjor sommer da jeg var pergogravid og jeg ser jeg har de samme symptomene så dette har jo blitt et hakk mer spennende :) men tar det knusende med ro om TR dukker opp. Dette er jo bare kur 1:)
 
Jeg måtte bare snike litt på terminkalku også :P Mens og EL termin blir den samme da 3 februar :) Vinter baby slik jeg kunne tenke meg ^^,
 
Herregud jeg tar meg selv I syns at jeg kan synse noe på denne testen :P hva man ikke kan se om man ønsker det hardt nok :D
Jeg har vært så ekstremt oppblåst I dag og har tredd inn I mannen joggebukse :P snek litt bakover I dagboka til I fjor sommer da jeg var pergogravid og jeg ser jeg har de samme symptomene så dette har jo blitt et hakk mer spennende :) men tar det knusende med ro om TR dukker opp. Dette er jo bare kur 1:)
Synser jeg også... Syns jeg ser noe supersvakt der, kan være gjennskinn av streken under da men... :)
 
Back
Topp