Ja det gjør jegkan skjønne det
men om det sku være 2 der inne kommer du til å klare det helt supert
trippelt så mange smil
![]()
Heheh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det gjør jegkan skjønne det
men om det sku være 2 der inne kommer du til å klare det helt supert
trippelt så mange smil
![]()
Akkurat nå murrer det skikkelig og en skulle tro TR var rett rundt hjørnetjeg er veldig fristet til å teste igjen , men det er jo bare 2 timer siden siste do besøk
så deg er vel kanskje ikke det beste
![]()
Haha ja det er sikkert å visstSyns jeg kanskje kan antyde noe veeldig svakt
Heheh, testetøsa vil teste uansett hvor lenge siden det er siden siste dobesøk, hun vet du![]()
Haha ja det er sikkert å vissthum bryr seg ikke om man så snur I døra til badet for å true ut noen dråper til
![]()
Håper du har rett![]()
Det gjør jeg ogsåHåper sååå at magefølelsen din stemmer altså![]()
Takk skjønneKrysser fingrene for deg![]()
Åh det er alt for nervepirrende!!Her har kvalmen dukket opp I kveld. Ikke så voldsomt, men nok til at det er ubehagelig. I tillegg opplever jeg å være noe svimmel og VELDIG trøtt
Litt sånn elle melle med meg selv om jeg skal teste I morgen eller vente til torsdag nåFår kanskje ta det som det kommer i morgen tidlig
![]()
Åh det er alt for nervepirrende!!
Jeg er jo bare 10 dpo i dag selv om jeg har IKM i dag. Ikke noe kvalme, god form egentlig, men ble veldig klar for å legge meg nå kjenner jeg. Blir vel at jeg legger meg med småjenta
Takk snuppaKrysser alt jeg kan for at det vil vise seg to streker i morgen![]()
Takk snuppajeg håper virkelig det
![]()
Takk ♡♡♡Du fortjener det så utrolig myeOg jeg vil snike inn på februar og følge deg og Terne
![]()
Takk ♡♡♡
Jaaa det må du![]()
*ruller seg rundt I det blid som en sol*Sender over masse gravid støv til deg jeg nå![]()
![]()