Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Akkurat nå murrer det skikkelig og en skulle tro TR var rett rundt hjørnet:P jeg er veldig fristet til å teste igjen , men det er jo bare 2 timer siden siste do besøk :P så deg er vel kanskje ikke det beste :D

Syns jeg kanskje kan antyde noe veeldig svakt ;)

Heheh, testetøsa vil teste uansett hvor lenge siden det er siden siste dobesøk, hun vet du :P
 
Syns jeg kanskje kan antyde noe veeldig svakt ;)

Heheh, testetøsa vil teste uansett hvor lenge siden det er siden siste dobesøk, hun vet du :P
Haha ja det er sikkert å visst :P hum bryr seg ikke om man så snur I døra til badet for å true ut noen dråper til :P

Håper du har rett :D
 
Åh I dag er det mange tanker altså :o Jeg skal ærlig innrømme jeg føler meg gravid og tar meg selv I å fortelle meg selv at "Kjære deg du er jo gravid så bare vent noen dager med neste test så skal du se den blir positiv!"
Også må jeg fortsette denne mentale samtalen da for å roe meg selv ned og minnes på at HALLO her er det kun 2 streker som gjelder og ikke den fordømte Magefølelsen :P

10 dpo I dag med samme symptomene som I fjor er VANSKELIG :o vanskelig å ikke klikke I vinkler :P haha

Så jeg snoker jo tilbake I dagboka for å se på fjorårets tester :P og 12 dpo så var jo testen ekstremt svak så derfor skal jeg vente til torsdag med å teste neste gang:P Da er jeg 12 dpo og håper å krysser alt jeg har for et lignende resultat!:D
 

Vedlegg

  • 1432033583612.jpg
    1432033583612.jpg
    20,5 KB · Visninger: 99
Her har kvalmen dukket opp I kveld. Ikke så voldsomt, men nok til at det er ubehagelig. I tillegg opplever jeg å være noe svimmel og VELDIG trøtt :)

Litt sånn elle melle med meg selv om jeg skal teste I morgen eller vente til torsdag nå :P Får kanskje ta det som det kommer i morgen tidlig :P
 
Her har kvalmen dukket opp I kveld. Ikke så voldsomt, men nok til at det er ubehagelig. I tillegg opplever jeg å være noe svimmel og VELDIG trøtt :)

Litt sånn elle melle med meg selv om jeg skal teste I morgen eller vente til torsdag nå :p Får kanskje ta det som det kommer i morgen tidlig :p
Åh det er alt for nervepirrende!!

Jeg er jo bare 10 dpo i dag selv om jeg har IKM i dag. Ikke noe kvalme, god form egentlig, men ble veldig klar for å legge meg nå kjenner jeg. Blir vel at jeg legger meg med småjenta
 
Åh det er alt for nervepirrende!!

Jeg er jo bare 10 dpo i dag selv om jeg har IKM i dag. Ikke noe kvalme, god form egentlig, men ble veldig klar for å legge meg nå kjenner jeg. Blir vel at jeg legger meg med småjenta

Ja veldig spennende altså :D det er de samme symptomene som på samme tid I fjor så jeg krysser jo fingerne fra øst til vest :D

Er veldig klar for å legge meg nå. Så.det blir en dusj, legge seg på sofaen og slappe av til mannen kommer hjem fra trening :) Han aner jo ikke et snev av noe :P Stakkars får jo høyere forhåpninger enn meg og blir så skuffet når ikke det går at vi har blitt enige om at jeg skal vente noen dager etter positiv test og jeg er 100% sikker før jeg sier noe med mindre det er andre ting som gjør at jeg MÅ si ifra med engang :P egentlig litt morro å ha denne hemmeligheten sånn noenlunde for seg selv tihi :P
 
CD 24, 11 dpo

Vel testen I dag er jo ikke noe mer spennende enn den I går. Jeg liker å innbille meg at det er noe der, men det er vel kanskje håpet som trenger noe å klamre seg til.

Dette er testen etter 5 minutter. Tar et nytt bilde når den er tørket, hvis det skulle være noe der :P

Av fjor årets erfaringer har jeg ikke tenkt å ta til noen sorg nå før I morgen (torsdag) eller fredag. Så får vi se :)

Måtte ikke opp å tisse I natt, men passet jo dog på at jeg ikke drakk så veldig mye rett før jeg gikk å la meg I går. Men fløy på toalettet ett sett I går da :P opplevde også en noe ubehagelig kvalme I går spesielt når jeg stod oppreist.
 

Vedlegg

  • 1432096321522.jpg
    1432096321522.jpg
    22,6 KB · Visninger: 99
Dagens tørket. Jeg kan ikke se noe på denne, så kanskje det kommer noe I morgen. Jeg har så sterke symptomer nå. Rett I stad ble jeg ganske kvalm igjen og det Ga seg med engang jeg spiste litt. Slik var jeg med datteren min I begynnelsen også. For ikke å glemme at jeg fint kan sove igjennom dagen I dag også, flere ganger på toalettet og egentlig noe humørsyk. Brystene og spesielt nipplene er jo ømme, men de kan for all del bli værre.
 

Vedlegg

  • 1432110158976.jpg
    1432110158976.jpg
    14,7 KB · Visninger: 110
Back
Topp