Ja det gjør jeg kan skjønne det men om det sku være 2 der inne kommer du til å klare det helt supert trippelt så mange smil
Heheh Ja det er sant Ja skal nok klare det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det gjør jeg kan skjønne det men om det sku være 2 der inne kommer du til å klare det helt supert trippelt så mange smil
Akkurat nå murrer det skikkelig og en skulle tro TR var rett rundt hjørnet jeg er veldig fristet til å teste igjen , men det er jo bare 2 timer siden siste do besøk så deg er vel kanskje ikke det beste
Haha ja det er sikkert å visst hum bryr seg ikke om man så snur I døra til badet for å true ut noen dråper tilSyns jeg kanskje kan antyde noe veeldig svakt
Heheh, testetøsa vil teste uansett hvor lenge siden det er siden siste dobesøk, hun vet du
Haha ja det er sikkert å visst hum bryr seg ikke om man så snur I døra til badet for å true ut noen dråper til
Håper du har rett
Det gjør jeg ogsåHåper sååå at magefølelsen din stemmer altså
Takk skjønne♡♡Krysser fingrene for deg
Åh det er alt for nervepirrende!!Her har kvalmen dukket opp I kveld. Ikke så voldsomt, men nok til at det er ubehagelig. I tillegg opplever jeg å være noe svimmel og VELDIG trøtt
Litt sånn elle melle med meg selv om jeg skal teste I morgen eller vente til torsdag nå Får kanskje ta det som det kommer i morgen tidlig
Åh det er alt for nervepirrende!!
Jeg er jo bare 10 dpo i dag selv om jeg har IKM i dag. Ikke noe kvalme, god form egentlig, men ble veldig klar for å legge meg nå kjenner jeg. Blir vel at jeg legger meg med småjenta
Takk snuppa jeg håper virkelig detKrysser alt jeg kan for at det vil vise seg to streker i morgen
Takk snuppa jeg håper virkelig det
Takk ♡♡♡Du fortjener det så utrolig mye Og jeg vil snike inn på februar og følge deg og Terne
Takk ♡♡♡
Jaaa det må du
*ruller seg rundt I det blid som en sol* 10000000000 takk ♡♡♢♡Sender over masse gravid støv til deg jeg nå