Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

CD 10

Begynte med noen små EL smerter under trening i dag, men de kan jo også ha blitt fremprovosert av selve trening. EL utflod er allerede i gang og vi har lagt inn aksjer i dag. Planen om annenhver dag gjelder ennå :)

Fikk snakket med mannen her om dagen og den vonde følelsen er litt bedre nå og jeg klarer å krysse fingerne igjen og håpe litt etter en liten Down periode <3
 
PP 39, CD 11

Skal vi få slipper PP 40 tro? Det hadde virkelig vært deilig om vi kunne få det til nå og at spiren holdt tiden ut.

Jeg syns denne pp'en så langt har gått litt tregt selv om dagene I seg selv går fort:p
 
PP 39, CD 11

Skal vi få slipper PP 40 tro? Det hadde virkelig vært deilig om vi kunne få det til nå og at spiren holdt tiden ut.

Jeg syns denne pp'en så langt har gått litt tregt selv om dagene I seg selv går fort:p

Spennende :) har selv CD11 idag. Her blir det aksjer hver dag ;)
 
CD 13

Jeg hadde en del El gugge for noe dager siden, men det har vært tørt siden.. (?)

Jeg venter EL i morgen eller mandag så det er ikke stress ennå :)
 
Ja da skulle CD 13 bli EL dagen denne første pergo kuren :) Og jeg ser da ikke helt bort ifra at jeg er I dpo allerede i morgen om smertene har gitt seg da :) det stemmer alltid ganske bra for meg.

Jeg skal jo også ærlig innrømme at jeg er veldig fristet til å svi av første testen allerede den 17 Mai :D
 
CD 14, 1 dpo

Jeg kjenner jeg er temmelig øm nederst I magen I dag. Aksjer er lagt og jeg håper virkelig bare det er nok :)

Vi skal på bilferie rundt on kring I sommer blant annet til ullared og å kunne ha en liten bebbis å handle til da hadde vært flott :)
 
Så ifølge dagens 12 mnd legg så burde jeg re gravid innen juni eller I løpet av juni og svangerskapet kommer til å gå kjempe fint :) Nå gjenstår det bare å se da om denne spådommen kommer til å stemme :p
 
CD 15, 2 dpo

Hadde jeg vært lengre inn I dpo land så hadde jeg garantert krysset av trøtt som et symptom for fattige katta så trøtt jeg har vært både I dag og I går :p

Jeg går å undrer og gleder meg igjen. Endelig så gleder jeg meg igjen og ikke bare bekymrer meg :) Jeg ser også veldig frem til søndag og første test dag of jeg er spent selv om jeg vet godt at testen da blir nok negativ :) men det er godt å kjenne litt på spenninga :p
 
CD 16, 3 dpo

Dagene sneiler seg av sted. Jeg prøver å ikke tenke så mye på diverse, men det dukker jo opp forhåpninger, ønsker, drømmer og innimellom mindre hyggelig følelser og minner.

Vi skal på bil ferie I Sverige om bare 5 uker og det hadde vært så koselig å være gravid innen den tid.

Søndag og første test dag kan virkelig ikke komme fort nok altså!
 
CD 18, 5 dpo

Det begynner smått og hjelpe seg nå :) Er 6 dpo om bare noen timer.

I dag har jeg opplevd ekstremt mye utflod utover det vanlige så jeg er litt spent på om dette kan bety noe samtidig som jeg kjenner her jeg ligger at mensmurringene sniker seg på :)

Må være tålmodig noen dager til :)
 
Back
Topp