Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er vår second opinion og vårt "siste stoppe sted" såå da blir det pergo fra neste syklus og nå angrer jeg skikkelig på at jeg ikke prøvde det denne pp'en ogsåNei! At det skal gå an å være så vanskelig! Ååh!
I det minste er det jo en mager trøst at dere er tipp top shape begge to, men det høres jo merkelig ut når man tenker på hvor lenge dere har prøvd!
Men kanskje dere kan forsøke å be om en second opinion?
Det som er enda rarere er at pga AMH prøvene så falt jeg rett inn i kategorien for prøverør pga ung alder osv og det at nr 1 tok lang tid. Er bare glad vi slapp å vente til august med å få et nei. De sa til og med til meg på tlf at dette nok ble prøverør. Den gode nyheten er værtfall at mannen har 12 mill raske gode svømmere pr utløsning så det kan hjelper på oddsen. Med jentungen tenker jeg jo som såå at vi har hatt drit flaks og nå må vi håpe på det igjen. Værtfall glsd for tett oppfølgning i det minste såå har vi ikke ventet for ingenting værtfall.Så rart?? Hvorfor vente så lenge på forsamtale og sette i gang hele den prosessen for så å få nei når dere kommer? Det kunne de vel strengt klart å formidle uten den ventetiden man har for å få forsamtale vel? Dette er jo noe gyn kunne gitt dere liksom. Håper den ekstra oppfølgingen er det som skal til likevel da! <3
Tydeligvis, så nå frister det litt å bare ekspremintere litt ufarlig på egenhånd for jeg har mine teorier selv om dette ikke kommer frem på.prøvene så vi får se om mannen sier seg enig i det jeg tenker nå i kveld.Ingenting "feil", har dere bare vært max uheldig da? Håper du finner motivasjon til mer prøving fremover.
Tenker masse på deg, vi ble jo gravide samtidig i fjor sommer.... Og her sitter jeg med et lite nurk på brystet. Håper veldig at det går veien for dere snart!
Det trodde jeg også. De kunne værtfall tatt ut noen egg da og sett hvordan flertallet var, men det var visst ikke nødvendig for jeg ble jo så lett gravid. Og det er jo ikke det å bli gravid jeg i hovedsak trenger hjelp med. Det er jo mer det å beholde babyen og ikke miste og kanskje det hadde hjulpet om jeg fikk satt tilbake et friskt egg om flertallet er ufriske.Det syntes jeg var veldig dårlig! Da får vel vi samme beskjed da. Herrigud.. Nei, dette likte jeg ikke. Dere har jo prøvd såpass lenge at dere burde jo fått et bedre tilbud
Håper det jeg også, men har jo mine tvil da det ikke funket i fjor for bare krysse fingerne for gullet egget.Oi så utrolig kjedelig da, å komme til forsamtale og så få den beskjeden Håper alternativene gir resultater, men skjønner veldig godt hvis du er skuffet og oppgitt nå.. Klem!
Ja det er jo så klart kjempe bra at de ikke finner noe galt for da burde det forhåpentligvis gå bra til slutt men veldig kjedelig å få et nei etter man liksom har fått et jaSå kjedelig, (og rart?) at dere fikk den beskjeden på forsamtalen. Men planen deres videre høres bra ut, godt med noen strategier!
De finner ikke noe feil med noen av oss heller og vi har jo også barn sammen fra før. Tenker at det er positivt at de ikke finner noe, da skal det jo gå!
Det er ikke sikkert jeg klarer å holde helt til da selv heller haha xD mer ønske tenking nå.Er også 3 dpo men ikke pokker om jeg holder helt til 1. Mai! Men kudos om du gjør det altså!
Håper så sterkt at akkurat denne mnd med drittbeskjed fra tulleleger at dere får positiv test og max hjelp til å holde spira i magehuset!