Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

CD 4

Tr har begynt å ta av betraktelig og det er godt. Tanken på at jeg snart skal få en pause fra henne i 9 mnd (forhåpentligvis) er virkelig befriende :D Kun 6 dager igjen i dag og sommer fuglene sprer seg i magen :) selv om det kanskje ikke skjer så veldig mye mer før en gang i Mai så er det så godt å vite at vi faktisk er igang om bare noen dager :D da vil alt bli såå mye mer virkelig <3

God påske :) lykke til med IVF! Er spent på å høre hvordan det har gått etter timen :) jeg skal henvises til Porsgrunn selv så gleder meg til æ høre hva slags erfaringer du får :)

God påske :) lykke til med IVF! Er spent på å høre hvordan det har gått etter timen :) jeg skal henvises til Porsgrunn selv så gleder meg til æ høre hva slags erfaringer du får :)
Tusen takk kjære deg :) og god påske til deg og dine <3

Så spennende :D da håper jeg virkelig du kommer raskt inn altså :D kommer til å oppdatere hyppig her når vi er kommet igang nå :) fint å kunne gå tilbake å huske alt til senere :)

Så spennende! :D
Gleder meg veldig på deres vegne, og skal bli kjekt å få følge veien deres videre <3
Tusen takk :D

Ja det er veldig spennende nå altså :D:D Ikke lenge til det braker løs og jeg håper virkelig vi får komme i gang med medisiner osv raskt :)

CD 7, snart 2 dager igjen <3

TR forsvant plutselig for et par dager siden og nå kan jeg bare gå å se frem til torsdag :D
Herregud som jeg gleder meg og i morgen er det bare 2 dager igjen :D:D wii
Helt tullete å gå å glede seg sånn til en forsamtale , men det er så godt å ha noe å kunne glede seg til om dagen :D

CD 7, snart 2 dager igjen <3

TR forsvant plutselig for et par dager siden og nå kan jeg bare gå å se frem til torsdag :D
Herregud som jeg gleder meg og i morgen er det bare 2 dager igjen :D:D wii
Helt tullete å gå å glede seg sånn til en forsamtale , men det er så godt å ha noe å kunne glede seg til om dagen :D
Så gøy! Gleder meg til å følge med deg :) blir spennende! Skjønner godt du gleder deg!

Masse lykke til på forsamtalen :) følger med deg og heier!

Krysser fingre tær og alt som kan for at dere får klarsignal allerede denne syklusen!

Snart er dagen her! Masse lykke til:)

Så gøy! Gleder meg til å følge med deg :) blir spennende! Skjønner godt du gleder deg!
Masse lykke til på forsamtalen :) følger med deg og heier!
Krysser fingre tær og alt som kan for at dere får klarsignal allerede denne syklusen!
Snart er dagen her! Masse lykke til:)
Tusen takk jenter <3 Dere er vel gode :D:D

Nå er det bare i dag igjen og i morgen braker det sakte, men sikkert løs og vi er veldig spente samtidig som vi gruer oss litt :P:)

Innom å ønsker deg masse lykke til i morgen❤️
Blir spennende å få høre oppdatering:)

Lykke til :D

Back
Topp