Å nei.. :-( Kondolerer så mye ♥
Kondolerer så masse♡
Tusen takk jenter <3Kondolerer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å nei.. :-( Kondolerer så mye ♥
Kondolerer så masse♡
Tusen takk jenter <3Kondolerer!
Tenker på deg <3
Tusen takk jenter <3Kondolerer
Jeg håpet virkelig vi får det Nå har jeg venta lenge nokÅh blir så spennende å følge med på om dere får rask klaff med VIF! Hååååååper det går superkjapt!
Eh mente IVF - damn you autocorrect!
Åå ja det hadde vært noe, det!CD 13, 26 dager til IVF <3
Nå begynner EL og nærme seg. UF har tatt seg ganske opp i dag så forbauser meg om ikke smertene kommer en gang i morgen kveld og at jeg derfor kan regne med som 1 dpo fra tirsdag
Kanskje vi er så heldige at jeg skal oppdage at jeg er gravid bare 2 uker før for samtale slik jeg gjorde med lille mor <3 *dagdrømmer*
Ja det hadde det virkelig værtÅå ja det hadde vært noe, det!
6 dpo er vel uansett for tidlig med skikkelige symptomer hadde vært knall om dere slapp IVF, men så lenge det blir bebis spiller det vel ingen rolle hva det koster av tid penger og energi!CD 20, 6 dpo, 19 dager til IVF <3
Fy så deilig det føles å vite at det bare er 19 dager igjen
I dag er jeg også 6 dpo og tanken på testing har jeg skjøvet helt fra meg Så får vi ser hvor lenge jeg klarer å være flink pike haha
Jeg har jo et par symptomer da som bla ømme bryster (ikke veldig) og må ofte på toalettet er også litt opp og ned med gåen i magen, men det kan jo være pga en uke med mye nattevakter
Ja det er alt for tidlig men det er slike typiske dpo dager som kommer uannsett spire eller ei6 dpo er vel uansett for tidlig med skikkelige symptomer hadde vært knall om dere slapp IVF, men så lenge det blir bebis spiller det vel ingen rolle hva det koster av tid penger og energi!
CD 22, 8 dpo, 17 dager til IVF
SOM tiden flyr!!
Allerede 8 dpo og symptomene som gir tanker og øker forhåpninger melder seg sakte, disse samme symptomene som gang på gang også har vært med på å indikere TR så absolutt alt for mange ganger nå.
Jeg har ikke testet ennå *stolt* og har ikke noe behov for å starte testingen riktig ennå heller La oss se om jeg klarer å vente til fredag hoho
Men tilbake til symptomene da. Om det er tidlig eller ikke er jo så alt for vanskelig å svare på, men jeg ramser nå o likevel
- Ømme og tunge bryster
- Helt klart en følelse av at brystene er "større"
- Oppblåst med uønsket utblås *hyysj*
- Tissatrengt noe å jævlig! Jeg flyr å tømmer en liter hver halvtime jo
- Lett andpusten
- Noe UF
- Sulten, men det er jeg jo bestandig
Så er dette et tegn på bebbis eller er jeg bare innbilt gravid igjen for gang nr X Uff ikke lett å si nei