Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Tenker på deg <3
 
Kondolerer :(
 
CD 7, 32 dager til IVF samtale

Tanta har reist sin vei og det er nok engang søndag kveld :)
Jeg tar bidronning gele denne pp'en også i håp om at det kanskje vil utsette EL en ukes tid. Hvorfor håper jeg på en lenger syklus?? Jo fordi om jeg akkurat har fått TR når vi kommer inn til samtale så kanskje bare kanskje får jeg lov å starte opp med medsiner allerede da :) jeg har ko forstått det slik at man starter opp med medisiner på første syklus dag og ikke før.

Om syklus er lik i denne pp'en som i forrige vil jeg jo være ferdig med TR bare en eller to dager før vi kommer inn til samtale og da må vi vente i 4 nye uker på medisin start. Er ivrig og vil komme igang så fort som mulig :p har også en veldig god følelse på at dette kommer til å gå bra raskt, men det kan jo være forhåpningene som snakker :D

Uannsett mer spennende blir det jo nærmere vi kommer :D
 
CD 8, 31 dager til IVF

Jeg skulle jo begynt temping igjen i dag men klarte å glemme det så da får jeg begynne i morgen :)

Vi har jo en "liksom" prøve pause nå pga IVF start og oldemors bortgang og jeg kjenner det gjør litt godt å få alt på avstand for en liten tid og ikke spekulere så mye i når EL er osv :)
 
CD 10, 29 dager til IVF <3

Å komme i gang med dette gir meg sommerfugler i magen om dagen og det har virkelig hjulpet meg igjennom tankene på min oldemors død.

Jeg begynner også å mistenke at EL kommer rykende tidlig denne pp'en og det hadde ikke overrasket meg om den dukket opp rett før eller midt i helgen :) Vel om den kommer tidligere gjør jo heller ikke noe for da dukker TR opp tidligere i april også og alt kommer i gang raskere :P

Jaja man skjønner kanskje at det kun er et bestemt tema som rører seg i topp etasjen hos meg om dagen :D xD uff
 
Åh blir så spennende å følge med på om dere får rask klaff med VIF! Hååååååper det går superkjapt!

Eh mente IVF - damn you autocorrect!
 
CD 13, 26 dager til IVF <3

Nå begynner EL og nærme seg. UF har tatt seg ganske opp i dag så forbauser meg om ikke smertene kommer en gang i morgen kveld og at jeg derfor kan regne med som 1 dpo fra tirsdag :)

Kanskje vi er så heldige at jeg skal oppdage at jeg er gravid bare 2 uker før for samtale slik jeg gjorde med lille mor <3 *dagdrømmer*
 
CD 13, 26 dager til IVF <3

Nå begynner EL og nærme seg. UF har tatt seg ganske opp i dag så forbauser meg om ikke smertene kommer en gang i morgen kveld og at jeg derfor kan regne med som 1 dpo fra tirsdag :)

Kanskje vi er så heldige at jeg skal oppdage at jeg er gravid bare 2 uker før for samtale slik jeg gjorde med lille mor <3 *dagdrømmer*
Åå ja det hadde vært noe, det!
 
CD 16, 23 dager til IVF <3

Da var oldemors begravelses dag endelig overstått og nå kan jeg fullt og helt se frem til den 9 April og IVF samtale i Porsgrunn.

EL har ennå ikke dukket opp, skulle hatt det i går og er ikke noe særlig tegn til at den kommer ennå heller. Kan det være jeg har fått pushet et par dager ekstra på syklusen slik jeg ønsket? :)
Har ikke fått lagt inn så veldig mange aksjer denne pp'en heller pga vekslende nattevakter hos både meg og mannen, men det er vel heller ingen krise nå :)
 
CD 17, 22 dager til IVF <3

Endelig føler jeg at jeg har fått en liten avslutning på denne triste perioden vi har vært igjennom nå. Jeg vet oldemor følger med og med hennes sykepleier bakgrunn kommer hun nok til å luske i kulissene i denne kommende tiden <3

Vi gleder oss veldig om dagen og tiden kan bare ikke gå fort nok. Jeg driver å kjenner etter EL, men kan ikke kjenne noen verdens ting. Down under er det helt Sahara etter søndagens UF flom så det er jo mulig jeg har hatt EL allerede, men at jeg rett å slett har sluppet unna disse smertene denne gangen :)

Vi har jo ikke fokusert så forferdelig på prøving denne pp'en og har ikke fått lagt inn aksjer siden søndag noe som er unormalt for oss da vi har oss både morgen og kveld 365 dager i året, minus TR dagene :P:D Men dette kommer av at vi begge har hatt skiftende natte -, dag-, og aftenvakter den siste uken så vi har jo knapt sett hverandre.
Nå har jeg en natt igjen og gleder meg så til å kunne være litt nær mannen igjen fra i morgen.

I forhold til alt dette med IVF har vi jo kommet enda lenger inn på dette samtale evne som har hengt løst i luften uten noen spesifikk "planlegging" siden 2011 ang det å forlove oss :) Vi har vel begge endelig funnet ut at det kan være på tide nå som vi snart (forhåpentligvis) vil bli en familie på 4<3 I april har vi også holdt sammen i tykt og tynt i 7 år så jeg føler meg værtfall veldig klar for å få en ring på fingern :)<3
 
CD 19, 5 dpo, 20 dager til IVF <3

Da har jeg vel egentlig fått spikret fast at jeg er 5 dpo i dag da jeg våknet til ganske ømme bryster i dag tidlig som de siste pp'ene nå har vist seg å være et klassisk dpo (særlig 5 dpo) symptom. Så da antar jeg at EL var ca på søndag og heldigvis hadde vi en god runde denne dagen så da har vi vel truffet EL på den ene eller andre måten. Nå gjenstår det bare å se om vi scora :P hoho
 
CD 20, 6 dpo, 19 dager til IVF <3

Fy så deilig det føles å vite at det bare er 19 dager igjen :D

I dag er jeg også 6 dpo og tanken på testing har jeg skjøvet helt fra meg :) Så får vi ser hvor lenge jeg klarer å være flink pike :P haha

Jeg har jo et par symptomer da som bla ømme bryster (ikke veldig) og må ofte på toalettet :) er også litt opp og ned med gåen i magen, men det kan jo være pga en uke med mye nattevakter :)
 
CD 20, 6 dpo, 19 dager til IVF <3

Fy så deilig det føles å vite at det bare er 19 dager igjen :D

I dag er jeg også 6 dpo og tanken på testing har jeg skjøvet helt fra meg :) Så får vi ser hvor lenge jeg klarer å være flink pike :p haha

Jeg har jo et par symptomer da som bla ømme bryster (ikke veldig) og må ofte på toalettet :) er også litt opp og ned med gåen i magen, men det kan jo være pga en uke med mye nattevakter :)
6 dpo er vel uansett for tidlig med skikkelige symptomer :) hadde vært knall om dere slapp IVF, men så lenge det blir bebis spiller det vel ingen rolle hva det koster av tid penger og energi!
 
6 dpo er vel uansett for tidlig med skikkelige symptomer :) hadde vært knall om dere slapp IVF, men så lenge det blir bebis spiller det vel ingen rolle hva det koster av tid penger og energi!
Ja det er alt for tidlig :P men det er slike typiske dpo dager som kommer uannsett spire eller ei :)
Det hadde selvsagt vært knall å slippe IVF, men akkurat nå spiller det egentlig ingen rolle lenger :)
 
CD 22, 8 dpo, 17 dager til IVF
SOM tiden flyr!!

Allerede 8 dpo og symptomene som gir tanker og øker forhåpninger melder seg sakte, disse samme symptomene som gang på gang også har vært med på å indikere TR så absolutt alt for mange ganger nå.

Jeg har ikke testet ennå *stolt* og har ikke noe behov for å starte testingen riktig ennå heller :) La oss se om jeg klarer å vente til fredag :P hoho

Men tilbake til symptomene da. Om det er tidlig eller ikke er jo så alt for vanskelig å svare på, men jeg ramser nå o likevel :)

- Ømme og tunge bryster
- Helt klart en følelse av at brystene er "større"
- Oppblåst med uønsket utblås *hyysj*
- Tissatrengt noe å jævlig! Jeg flyr å tømmer en liter hver halvtime jo :o
- Lett andpusten
- Noe UF
- Sulten, men det er jeg jo bestandig

Så er dette et tegn på bebbis eller er jeg bare innbilt gravid igjen for gang nr X :P Uff ikke lett å si nei :P
 
CD 22, 8 dpo, 17 dager til IVF
SOM tiden flyr!!

Allerede 8 dpo og symptomene som gir tanker og øker forhåpninger melder seg sakte, disse samme symptomene som gang på gang også har vært med på å indikere TR så absolutt alt for mange ganger nå.

Jeg har ikke testet ennå *stolt* og har ikke noe behov for å starte testingen riktig ennå heller :) La oss se om jeg klarer å vente til fredag :P hoho

Men tilbake til symptomene da. Om det er tidlig eller ikke er jo så alt for vanskelig å svare på, men jeg ramser nå o likevel :)

- Ømme og tunge bryster
- Helt klart en følelse av at brystene er "større"
- Oppblåst med uønsket utblås *hyysj*
- Tissatrengt noe å jævlig! Jeg flyr å tømmer en liter hver halvtime jo :o
- Lett andpusten
- Noe UF
- Sulten, men det er jeg jo bestandig

Så er dette et tegn på bebbis eller er jeg bare innbilt gravid igjen for gang nr X :P Uff ikke lett å si nei :P

Nei nå krysser jeg alt jeg kan krysse altså, NÅ er det din tur! :D
 
Back
Topp