Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Nei nå krysser jeg alt jeg kan krysse altså, NÅ er det din tur! :D
haha ja vi får se nå da :P Jeg må vel kanskje ta en test til fredag da vi reiser oppover på hytta med foreldrene mine denne dagen og blir vekk til midten av neste uke :P Ikke mye muligheter for testtyding på hytta i de dagene :P
 
haha ja vi får se nå da :P Jeg må vel kanskje ta en test til fredag da vi reiser oppover på hytta med foreldrene mine denne dagen og blir vekk til midten av neste uke :P Ikke mye muligheter for testtyding på hytta i de dagene :P

Blir spennende å se da altså :D
 
CD 24, 10 dpo, 15 dager til IVF<3

Snaaart fredag :D hoho jeg var litt fristet til å teste i dag tidlig, men da forta jeg meg på toalettet :P haha men litt fristet til kanskje å ta en test i morgen :)
Vi får se hvs som skjer :P

Symptomene er de samme ennå :)
- små ømme bryster
- tunge bryster veldig egentlig
- tissatrengt
- ekstra sulten
 
CD 25, 11dpo, 14 dager til IVF<3

I dag skulle jeg hatt testa, men jaggu glemte jeg det :P Så da blir det i morgen istedet for :) har vel heller egentlig ikke så tro på at det er noe her heller og det er jo fordi vi ikke akkuraat har hatt hellet med oss denne pp'en iforhold til kos. Har blitt veldig lite av det, men det er jo dem som har fått det til likevel så kanskje vi også kan være like heldige (?) :)

I dag er det bare 14 dager til vi skal inn til IVF wuhu :D håper disse neste ukene går fort :D
 
Hvordan gikk det med testinga? Noe tegn til tanta ennå?

Skulle det ikke gå denne pp for dere så gleder jeg meg til å følge IVF forsøkene deres. Håper de blir få og at vi ender opp i samme termingruppe i 2016!

I mens krysser jeg fingra for 2015 for deres del
 
Hvordan gikk det med testinga? Noe tegn til tanta ennå?

Skulle det ikke gå denne pp for dere så gleder jeg meg til å følge IVF forsøkene deres. Håper de blir få og at vi ender opp i samme termingruppe i 2016!

I mens krysser jeg fingra for 2015 for deres del
Hei :)

Tanta dukket opp i dag tidlig så nå blir det IVF om en knapp uke :D veeldig spent nå altså :P
 
Tenkte jeg bare skulle droppe innom for å ønske deg god påske! ❤ Spennende med IVF og jeg følger spent med :-D
 
Good Påske

Nå er det bare 9 dager igjen til IVF start i Porsgrunn :D Tr kom i dag tidlig og når vi da endelig kommer til Porsgrunn er jeg på CD 10 og litt spent på om jeg må vente til TR dukker opp igjen eller om det er en sjangse for om forholdene ligger til rette for å sette i gang med engang allerede da :) Uannsett er det svært spennende og jeg gleder meg skikkelig :D
 
Good Påske

Nå er det bare 9 dager igjen til IVF start i Porsgrunn :D Tr kom i dag tidlig og når vi da endelig kommer til Porsgrunn er jeg på CD 10 og litt spent på om jeg må vente til TR dukker opp igjen eller om det er en sjangse for om forholdene ligger til rette for å sette i gang med engang allerede da :) Uannsett er det svært spennende og jeg gleder meg skikkelig :D
Åh så sykt spennende! NÅ blir det GULL!
 
1 Uke til IVF <3

Om akkurat 1 uke har vi vært hos Porsgrunn til den timen vi har ventet på egentlig i et år nå :D Herregud jeg kan nesten ikke tro at det er rett rundt hjørnet :D SÅÅÅ nære <3
Vi er så spente på all informasjon vi får denne dagen både på god og vondt. Vi har begge en god følelse for at dette forhåpentligvis vil gå raskt og være vellykket nesten med engang så jeg håper denne magefølelsen stemmer og at ikke det bare er forhåpningene mine som klusser med meg.

Jeg har vært så psykisk sliten den siste tiden med alt som har skjedd og det er helt fantastisk og endelig ha noe å glede seg over :D

Ellers er jeg på CD 3 og denne gangen har det vært en real tyfon av en TR altså :o Neste IKM er vel den 1 Mai har jeg regnet meg frem til så får vi se da om det blir slik :)

Det er egentlig litt deilig å slippe å måtte tenke på IKM, ankomst av TR, EL, temping, timing av sex osv :) Jeg har jo skjønt såpass at alt vil bli styrt av fertilitetsklinikken så å si fra nå av eller fra neste pp av uannsett er det deilig å slippe fokuset på det nå fremover :) Jeg kjenner at etter over 3 år så er det godt å få slippe litt ^^,
 
1 Uke til IVF <3
Om akkurat 1 uke har vi vært hos Porsgrunn til den timen vi har ventet på egentlig i et år nå :D Herregud jeg kan nesten ikke tro at det er rett rundt hjørnet :D SÅÅÅ nære <3
Vi er så spente på all informasjon vi får denne dagen både på god og vondt. Vi har begge en god følelse for at dette forhåpentligvis vil gå raskt og være vellykket nesten med engang så jeg håper denne magefølelsen stemmer og at ikke det bare er forhåpningene mine som klusser med meg.

Jeg har vært så psykisk sliten den siste tiden med alt som har skjedd og det er helt fantastisk og endelig ha noe å glede seg over :D

Ellers er jeg på CD 3 og denne gangen har det vært en real tyfon av en TR altså :eek: Neste IKM er vel den 1 Mai har jeg regnet meg frem til så får vi se da om det blir slik :)

Det er egentlig litt deilig å slippe å måtte tenke på IKM, ankomst av TR, EL, temping, timing av sex osv :) Jeg har jo skjønt såpass at alt vil bli styrt av fertilitetsklinikken så å si fra nå av eller fra neste pp av uannsett er det deilig å slippe fokuset på det nå fremover :) Jeg kjenner at etter over 3 år så er det godt å få slippe litt ^^,
Masse lykke til om 1 uke ;) Tenker på deg :)
 
Lykke til med IVF :D
 
Back
Topp