Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

CD 29, 14 dpo

Dagens test er helt lik den i går og jeg tviler ærligtalt på at det gjemmer seg noen spire i magen. Det er liksom bare en ultrasvak fantasi strek som jeg liker å kalle det. Og jeg ser jo så dårlig på nær 12 også så da blir det ennå verre å tyde, hvor er det forstørrelses glasset til jentungen tro?:p

IKM er enten i dag eller i morgen, men ingen tegn til TR ennå. Tempen i dag sank litt, men den er ikke så lett å tyde da jeg har liggi små syk (uten feber) siden tirsdag kveld. Og i dag våknet jeg opp litt senere enn hva jeg pleier og følte meg litt bedre og det har vel kanskje en liten innvirkning på tempen det også :)

Jeg har jo sluttet med dette, men akkurat i dag så bare MÅTTE jeg prøver raskt og forsiktig. TAFSE PÅ TAPPEN!!! I og med at testene ikke gir meg noe å gå på ville jeg liksom bare kunne bevise for meg selv at TR faktisk er på vei og dette er derfor testene ikke gir meg noe svar. Jeg kjenner jo tappen min godt og vet akkurat hvordan "hun" føles før EL, under EL, etter EL og rett før TR.

Kort om tappen min før TR er at den er lav, myk, og åpen. Dette bruker den alltid å være mellom 13/14 dpo.
Slik var den ikke i dag! Den var stein hard, langt oppe, bakover vendt og lukket, nesten som den hadde sugd seg selv innover og ikke hadde planer om å åpne seg noe i dag eller de nærmeste dagene. Grunnen til at jeg sier det er at jeg har ALDRI kjent tappen min slik før så jeg tenkte med en gang "GRAVID TAPP" og dro ut fingern. Så enten er det tilskudd av wy og babklister som har gjort den annerledes eller så kanskje det er en spire der bare at det skal ta litt tid før testene bestemmer seg for å bli positive denne gangen.
Det gjenstår å se. Det blir ikke noe mer testing nå de neste dagene nå og bare se ann hvordan det blir med TR osv.
 
CD 29, 14 dpo

Dagens test er helt lik den i går og jeg tviler ærligtalt på at det gjemmer seg noen spire i magen. Det er liksom bare en ultrasvak fantasi strek som jeg liker å kalle det. Og jeg ser jo så dårlig på nær 12 også så da blir det ennå verre å tyde, hvor er det forstørrelses glasset til jentungen tro?:p

IKM er enten i dag eller i morgen, men ingen tegn til TR ennå. Tempen i dag sank litt, men den er ikke så lett å tyde da jeg har liggi små syk (uten feber) siden tirsdag kveld. Og i dag våknet jeg opp litt senere enn hva jeg pleier og følte meg litt bedre og det har vel kanskje en liten innvirkning på tempen det også :)

Jeg har jo sluttet med dette, men akkurat i dag så bare MÅTTE jeg prøver raskt og forsiktig. TAFSE PÅ TAPPEN!!! I og med at testene ikke gir meg noe å gå på ville jeg liksom bare kunne bevise for meg selv at TR faktisk er på vei og dette er derfor testene ikke gir meg noe svar. Jeg kjenner jo tappen min godt og vet akkurat hvordan "hun" føles før EL, under EL, etter EL og rett før TR.

Kort om tappen min før TR er at den er lav, myk, og åpen. Dette bruker den alltid å være mellom 13/14 dpo.
Slik var den ikke i dag! Den var stein hard, langt oppe, bakover vendt og lukket, nesten som den hadde sugd seg selv innover og ikke hadde planer om å åpne seg noe i dag eller de nærmeste dagene. Grunnen til at jeg sier det er at jeg har ALDRI kjent tappen min slik før så jeg tenkte med en gang "GRAVID TAPP" og dro ut fingern. Så enten er det tilskudd av wy og babklister som har gjort den annerledes eller så kanskje det er en spire der bare at det skal ta litt tid før testene bestemmer seg for å bli positive denne gangen.
Det gjenstår å se. Det blir ikke noe mer testing nå de neste dagene nå og bare se ann hvordan det blir med TR osv.
Får vi se fantasistrekene? :) nyyysgjerrig!
 
Heier på deg :)
 
CD30, 15 dpo

Noooo TR ennå!!! Har heller ikke testet i dag og det er greit å legge tydingen litt til side i et par dager og slippe å gi seg selv falske forhåpninger basert på ting man tror man ser..

Tempen steg igjen i dag og det kan vel kanskje være positivt frem mot en eventuell positiv test etterhvert,men tiden vil vise. Regner værtfall med at TR ikke dukker opp i dag med det første.

Symptomene kan jeg jo ramse litt opp. Brystene er klart ømme og under sengevals i går skrek jeg AU til mannen da han grabba den ene. Faen det kjente jeg, bruker aldri gjøre det ellers. Kjente meg også veldig øm down below og det var små vondt etterpå, så håper det tyder for noe positivt. Jeg har også vondt i hodet, trøtt (kommer meg etter å ha vært små syk i ei uke), tisser ofte, forstoppa som et tørt juletre, GASS, murringer, kramper, ilninger, vondt i korsryggen og fortsatt utflod og det pleier å stoppe opp ved 12 dpo om tr kommer, men ikke denne gangen. Rart?!

Jaja onsdag blir det vel en test igjen om ikke det har skjedd noe nytt.
 
CD 1

Da ble dette CD 1 dagen :) Det er greit at TR kom i dag på formiddagen for da slipper jeg å gå å vente å lure :) Nå kan jeg begynne med Pergo til fredag og jeg er veldig spent på denne pp'en :)

Sist ble jeg gravid på kur nr 2 og jeg håper det kan gå like raskt denne gangen :D
 
CD 2

I daag er jeg overlykkelig :D i dag kom nemling innkallelsen til forsamtale ved fertilitetsklinikken i porsgrunn som er den 9 april om barr knappe 5 uker :D jeg trudde vi kanskje måtte belage oss på å vente til august men det slipper vi :D Hurra<3
 
CD 3, 36 dager til IVF samtale <3

Jaaa jeg har begynt å telle ned! Etter over 3 år med å prøve på nr 2 med gjentatte mislykkede forsøk er det nå helt fantastisk å føle at vi kanskje står på tryggere grunn og at vi kanskje endelig skal klare å få det til. Det er vel kanskje ikke så stort som skjer akkurat denne dagen annet enn kanskje å snakke litt om hva vi skal igjennom og hva vi kan forvente også. Men kanskje det viktigste få et klarere syn på når vi skal igang med medisner, uttak av egg og innsett. Det er jo egentlig da det store starter, men for meg bare det å få den timen til forsamtale er en god nok start.

Det er en tidlig start og det er akkurat det jeg trenger å gå å glede meg til om dagen :) Noen mener at tiden mellom forsamtale og medsin start hos Porsgrunn er kort og det gleder meg, så da håper jeg vi kan være så heldige :)

Jeg ønsker jo alltid at det ikke skulle være mer enn 3 år mellom første mann og andre mann, men slik at det jo ikke blitt. Jeg har også gitt opp håpet om å få noen 2015 baby, men deter greit nå :) Det blir nok mellom 5 1/2 og 6 år mellom første mann og andre mann. Og jeg krysser fingerne for et tidlig 2016 mirakel <3

Jeg har nok kanskje litt høye forhåpninger om dagen, men shit au. Det er lenge siden jeg har hatt noen "gleder" som gjelder svangerskap, ting å håpe på med trygghet. Så derfor kommer jeg til å melke dette for det som det er verdt de neste 36 dagene til jeg vet noe mer :p Jeg føler meg nesten som en små forelska unga med masse sommerfugler i magen og det er godt å ha det sånn rundt dette tema til en forandring <3

I denne PP'en skulle vi jo egentlig starte opp med pergo igjen og prøve crinone for første gang, men jeg lar jo det være nå som vi skal starte opp med IVF istedet for. Derfor blir det heller til at jeg henter ut pergo reseptene og crinonen i løpet av våren og sparer dette til vi skal prøve på nr 3. Etter å ha uttrykt for min lege at vi gjerne vil starte å prøve på nr 3 kort tid etter nr 2 har kommet til verden så mente hun at dette ikke gjorde noe og at jeg når den tiden kommer kunne komme inn å få en sjekk før eventuelt oppstart :) Allerede der har jeg en liten trygghet og backup.

Så istedet for en ihugga pergo pp blir dette en skikkelig laid back pp der vi rett å slett bare kan nyte oss og la baby være baby frem til samtalen nærmer seg i April selv om jeg kommer til å få noen lettere anfall uti dpo dagene :p Håpet er jo alltid der haha :p
 
CD 5, Hvil i fred Oldemor <3

Natt til torsdag mistet jeg min kjære oldemor :'( Og hennes død kom brått på meg og oss alle.

At jeg ikke er gravid nå er greit for da ville jeg blitt alt for stresset pga sorg.

Jeg har vanskelig for å akseptere at oldemor er borte, men jeg prøver å minnr meg selv på at hun er på et bedre sted og gjenforent med de hun savnet bla oldefar <3

Jeg prøver også å tenke på at IVF start nærmer seg med stormskritt og at oldemor kommer til å passe på at vi er i trygge hendet :)

Nå er det bare 34 dager igjen :)
 
Så trist å høre :( Tenker på deg ♡
 
Å nei.. :-( Kondolerer så mye ♥
 
Back
Topp