Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Da var andre runde med wy tatt for i dag og jeg kan sette meg ned med bikkja å se på hundepatruljen :p Det er veldig festlig for henne med hund på tv :p
 
Hurra for dpo :)
Bruker babyklister igjen jeg og denne pp'n, hadde stående en uåpnet flaske
fra sist jeg prøvde det, den åpna tok jeg ikke sjangsen på å bruke,
tror det var august jeg prøvde det sist.
Håper det hjelper denne gangen, for både deg og meg :)
Da krysser vi fingerne for det altså :D Nå må disse spirene våre feste seg og bli syns jeg :)
 
Så godt å være dpo. Da er det bare å vente og se :D
 
CD 17, 3 dpo

De siste dagene rett før EL har jeg hatt skikkelig smerter på venstre siden nederst i kjeven. Det samme har jeg hatt 3 andre ganger jeg har blitt gravid og jeg krysser fingerne for at det samme skal skje denne gangen. At dette er et slags tegn på at "NÅ BLIR DU GRAVID!!" :p Derfor har jeg styrt unna alle smerte stillende og heller skylt ekstra med munnskyll for å unngå bakterier og det har hjulpet mye :)

Ellers er det jo for tidlig å ha noen som helst symptomer og jeg legger heller ikke merke til noen av disse "bivirkningene" av wy så det er jo absolutt bra :) I kjellern er jeg tørr som shara og det er regne sandstormen ved hvert do besøk :p

Nå er det bare å smøre seg med tålmodighet i noen dager til :)
 
Håper smertene er et hint akkurat som de andre gangene du er blitt gravid:D Heier på dere, søta<3 Virkelig deres tur nå:)
 
Håper smertene er et hint akkurat som de andre gangene du er blitt gravid:D Heier på dere, søta<3 Virkelig deres tur nå:)
Ja det håper jeg også :D har gitt seg litt i dag og det er greit :D veldig klar for positiv test nå altså :D heier på deg også kjære <3
 
CD 18, fortsatt 3 dpo

Da satte FF kryss i dag og mener jeg er 3 dpo. Det er helt i orden hva er vel en dag, skulle jo vært 4 i dag. Men da velger jeg å utsette testingen til tidligst Mandag i stedet for søndag :) Skal jo jobbe de neste 4 dagene på rad så tiden kommer til å fly av sted :D Helt greit også for hadde jeg gått hele dagen og visst at en test lå hjemme og kunne ha en svak strek ville søndagen gå SÅÅÅ tregt :p haha

I forhold til IKM klarer ikke FF bestemme seg da den setter CD 2 på 1 mars, men CD 28 på 28 februar :p SÅ hvor ble det av CD1?? xD haha Samtidig setter den eventuelle mens dager på CD 3 og CD 4 :p Jadda!!

Men det spiller ingenrolle. Jeg velger å sette ny IKM på den 1/3 og så får vi se om TR dukker opp da og da få standfestet hvor lang lutealfasen min egentlig er :)

lkgv.png
 
CD 19, 4/5 dpo

Fy fader å glad jeg er denne dagen for ikke å glemme uka snart er ferdig. Skikkelig hektisk stresse uke og bare 3 dager igjen med jobb så har jeg fri til mandag :D woop woop :p

Okei så etter jobb i dag kort tid etter jeg hadde kommet hjem rett før kl 16 stod jeg på kjøkkenet å ryddet og kjente en helt sykt stikkende smerte i venstre livmor side. Måtte ta meg til magen og bøye meg fremover. Kan jo ikke være sikker på om det var akkurat i livmoren, men det var nå i dette området da :)

Tempen steg igjen i dag til det samme som på tirsdag, 36,66 grader :) Om disse smertene i dag kunne ha vært festesmerter så er jo kanskje dette en mulighet hvis tempen dropper veldig i morgen eller?:p *spekulere spekulere* I værtfall blir morgen dagens temp spennende og kanskje spesielt om den dropper :p Da blir det nok test på søndag likevel :p haha nei nå må jeg slutte å gi meg selv forhåpninger :p:D

Ellers er noen "korte" symptomer som ikke kan tolkes som et mulig svangerskap da det er alt for tidlig følgende:
- Små kvalm
- svimmel
- stikkinger
- små ømme bryster speiselt nipler
- tissatrengt
- trøtt
- korsrygg smerter
Dette er vel kanskje pga wy:)
 
CD 20, 5/6 dpo

I dag fikk tempen en skikkelig dropp og det er litt spennende så nå er jeg nok engang spent på morgendagene for ikke å glemme de kommende dagene fremover for å se hvordan tempen utvikler seg :)

Wild yam gjør værtfall sitt og jeg er vel egentlig litt sikker på at den er skyld i at jeg er litt ekstra utålmodig og at humøret svinger veldig om dagen :p

Ellers har jeg i dag lagt merke til noen såkalt symptomer/ikke symptomer:
- Tungt følende bryster
- Såre nipler, ikke veldig med litt i tillegg er de mørke lilla
- litt oftere på toalettet enn ellers
- noe mer sulten
- trøtt som et uvær i kveld, men vel å merke har dette vært en hektisk uke
- vondt i korsryggen
- svingende humør

Jeg måtte jo bare for moro skyld teste disse ebay testene til wondfo i går:p Det er jo selvsagt ikke noen strek på den, men skal få lagt ut en bilde senere til sammenligning om noen dager:)
 
CD 19, 4/5 dpo

......

Okei så etter jobb i dag kort tid etter jeg hadde kommet hjem rett før kl 16 stod jeg på kjøkkenet å ryddet og kjente en helt sykt stikkende smerte i venstre livmor side. Måtte ta meg til magen og bøye meg fremover. Kan jo ikke være sikker på om det var akkurat i livmoren, men det var nå i dette ...


- )
Husker godt da jeg ble gravid, stakk skikkkelig i livmor 6-7 dpo. Sto ved pastahyllen på Rema og måtte bøye meg frem og ta meg for.

Spennende! Håper det går veien!
 
Husker godt da jeg ble gravid, stakk skikkkelig i livmor 6-7 dpo. Sto ved pastahyllen på Rema og måtte bøye meg frem og ta meg for.

Spennende! Håper det går veien!
Åååh så spennende :D jeg har værtfall latt meg bita merke av det så jeg skal huske akkurat hva det føltes som i tilfelle jeg sitter med en positiv test om noen dager :D til vi skal prøve på nr 3 :p
 
CD 21, 6/7 dpo

Herregud jeg er jo så teit:p etter en dag med så sult følelse at det gjør vondt i magen selv om jeg nettopp hadde spist. Så bare for morro skyld i kveld selv om det er alt for tidlig ville jeg bare teste for morroskyld på en ekstremt utvannet ettermiddags urin :p

Legger ved bilde for sammenligning til senere :)
 

Vedlegg

  • 1424545553798.jpg
    1424545553798.jpg
    110,9 KB · Visninger: 90
CD 22, 7/8 dpo
Morgenens test, bildene er tatt kanskje 20 minutter etterpå, så eventuelle streker er ikke ti å stole på så tidlig, men men moro å tyde litt :p haha

Alle bildene er av samme testen :p Ikke noe mobil kamera i dag, men speilrefleksen :D

1.jpg
DSC_2056.JPG.jpg
DSC_2057.JPG
 
Skal skal ikke teste i morgen tidlig. Jeg får ikke helt bestemt met :p har vært på kveldsvakt i dg og skal på tidlig vakt i morgen og da vet jeg ikke om jeg orker å "styre" med dette teste greiene i morgen tidlig :p gjør jo ikke noe å vente til tirsdag heller :)

Har hatt så vidt litt murringer og CF i kveld :) brystene er sånn på kanten ømme slik de var sist pp på samme tid :)
 
Skal skal ikke teste i morgen tidlig. Jeg får ikke helt bestemt met :p har vært på kveldsvakt i dg og skal på tidlig vakt i morgen og da vet jeg ikke om jeg orker å "styre" med dette teste greiene i morgen tidlig :p gjør jo ikke noe å vente til tirsdag heller :)

Har hatt så vidt litt murringer og CF i kveld :) brystene er sånn på kanten ømme slik de var sist pp på samme tid :)
Hmm... vanskelig. Det er vel best å se det an i morgen tidlig :) skal du fryktelig tidlig av gårde? Tar ikke så mange minuttene ekstra å teste da :) (hihi. Spent!)
 
Hmm... vanskelig. Det er vel best å se det an i morgen tidlig :) skal du fryktelig tidlig av gårde? Tar ikke så mange minuttene ekstra å teste da :) (hihi. Spent!)
Jeg brant en test i dag men ikke rukket å se på den ennåå :p så krysser fingerne for at det er noe der når jeg kommer hjem :)
 
Back
Topp