Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da krysser vi fingerne for det altså Nå må disse spirene våre feste seg og bli syns jegHurra for dpo
Bruker babyklister igjen jeg og denne pp'n, hadde stående en uåpnet flaske
fra sist jeg prøvde det, den åpna tok jeg ikke sjangsen på å bruke,
tror det var august jeg prøvde det sist.
Håper det hjelper denne gangen, for både deg og meg
Ja det er veldig deilig Likee meg her i spennings land hahaSå godt å være dpo. Da er det bare å vente og se
Ja det håper jeg også har gitt seg litt i dag og det er greit veldig klar for positiv test nå altså heier på deg også kjære <3Håper smertene er et hint akkurat som de andre gangene du er blitt gravid Heier på dere, søta<3 Virkelig deres tur nå
Husker godt da jeg ble gravid, stakk skikkkelig i livmor 6-7 dpo. Sto ved pastahyllen på Rema og måtte bøye meg frem og ta meg for.CD 19, 4/5 dpo
......
Okei så etter jobb i dag kort tid etter jeg hadde kommet hjem rett før kl 16 stod jeg på kjøkkenet å ryddet og kjente en helt sykt stikkende smerte i venstre livmor side. Måtte ta meg til magen og bøye meg fremover. Kan jo ikke være sikker på om det var akkurat i livmoren, men det var nå i dette ...
- )
Ååååja husker stikkingen!!! Godt tegn dette hope!!!Husker godt da jeg ble gravid, stakk skikkkelig i livmor 6-7 dpo. Sto ved pastahyllen på Rema og måtte bøye meg frem og ta meg for.
Spennende! Håper det går veien!
Åååh så spennende jeg har værtfall latt meg bita merke av det så jeg skal huske akkurat hva det føltes som i tilfelle jeg sitter med en positiv test om noen dager til vi skal prøve på nr 3Husker godt da jeg ble gravid, stakk skikkkelig i livmor 6-7 dpo. Sto ved pastahyllen på Rema og måtte bøye meg frem og ta meg for.
Spennende! Håper det går veien!
Hmm... vanskelig. Det er vel best å se det an i morgen tidlig skal du fryktelig tidlig av gårde? Tar ikke så mange minuttene ekstra å teste da (hihi. Spent!)Skal skal ikke teste i morgen tidlig. Jeg får ikke helt bestemt met har vært på kveldsvakt i dg og skal på tidlig vakt i morgen og da vet jeg ikke om jeg orker å "styre" med dette teste greiene i morgen tidlig gjør jo ikke noe å vente til tirsdag heller
Har hatt så vidt litt murringer og CF i kveld brystene er sånn på kanten ømme slik de var sist pp på samme tid
Jeg brant en test i dag men ikke rukket å se på den ennåå så krysser fingerne for at det er noe der når jeg kommer hjemHmm... vanskelig. Det er vel best å se det an i morgen tidlig skal du fryktelig tidlig av gårde? Tar ikke så mange minuttene ekstra å teste da (hihi. Spent!)
Spennende håper det er to fine streker på den ♡Jeg brant en test i dag men ikke rukket å se på den ennåå så krysser fingerne for at det er noe der når jeg kommer hjem