Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

CD 2 og dette har vært en relativt tung dag :(

I dag er det 3 år siden vi bestemte oss for å prøve på nr 2 og reisen så langt har vært lang og tung. Jeg håper virkelig dette skal bli det siste året vi prøver på nr 2 og at det skal ende med en vakker og sterk spire :)

Jeg har prøvd å se på den lyse siden i dag og krysser fingerne for at ringelisten i Porsgrunn skal bære frukter og gi muligheter for å komme i gang med IVF tidligere :)
 
CD3

Og TR har virkelig avtatt, så forhåpentligvis er hun borte i løpet av morgendagen.

Disse dagene er så utfattlig kjedelige og ennå kjedeligere er det når jeg bare går hjemme og venter på å få begynne p jobbe igjen.

Sykemeldinga mi gikk ut sist søndag og jeg kan neste ikke vente med på komme på jobb igjen. Jeg må si jeg har savnet de flotte damene på jobb. For ikke å glemme at arbeidsplassen kan være en flott avvikling fra husarbeid, morsrollen og samboerrollen. Ikke at det er noe galt i å være mamma eller kjæreste, men det er også godt å kunne være meg litt også innimellom og det er faktisk akkurat på arbeidsplassen min jeg føler at jeg kan være bare meg de timene jeg er der.

Der er ansvaret noe helt annet og det er MIN plass eller rettere sagt arbeidsplass. Dere skjønner kanskje at jeg liker jobben min :p og det gjør jeg. det er godt å komme på jobb, treffe vennlige ansikter, vite at jeg gjør en god jobb, kjenne lit på savnet etter mann og barn for så å komme hjem å kose meg med dem. Dette gjør jo at jeg setter pris på tiden jeg har med dem ennå mer :)
 
CD 4

Det var på tide!!!!
Maca'en har brukt en evighet på å komme :eek:, men nå har jeg den endelig!!
Jeg kan ta mellom 2 til 6 kapsler fordelt utover dag og jeg tenkte å begynne med 2.
Litt spent på om dette vil ha noen virkning. Jeg forventer egentlig ikke så mye nå med engang og at vi kanskje må gå noen runder med disse duppedittene før de kan ha noen virkning :)

Men jeg veldig spent på de kommende månedene fremover nå og se om det faktisk har noe for seg :)
 
CD 5
Og tanta har dratt sin vei igjen :)

Jeg er godt i gang med alt jeg skal prøve og prøver ellers å ikke tenke så mye på når EL er og når jeg kan forvente TR, men samtidig er det litt vanskelig å ikke tenke på dette :p

Det er torsdag allerede og jeg er kjempe klar til å komme i gang med jobb igjen til helgen og jeg gleder meg:D Såå lei av å gå hjemme, det har jo blitt mer til at veldig mye fokus går på prøving, symptomer, telling osv osv, så med litt jobb igjen skal det blir godt å kunne koble av.
 
CD 7

Det er helg og jeg er igang med jobb igjen endelig.

Helgen byr på barnefri og jeg ser sånn frem til litt kjæreste tid i helgen og mest sannsynelig EL neste helg på selveste valentinesday om kroppen min holder seg i tøylene :)

Men selv om det er en god dag har jeg det også tøft i dag :( Min kjære alt for gode oldemor ligger på sykehuset fikk jeg beskjed om sent i går kveld. Hun havnet der i første omgang pga brudd i ryggen, men nå er hun flyttet til hjerteavdelingen etter hun ble akkutt alvorlig dårligere. Mistanken om at det ikke er lenge igjen er stor og jeg kjenner så godt til den alt for kjente magefølelsen av at det er hennes tur :'(

Jeg er ikke klar for det og i morgen så fort jeg er ferdig på jobb skal jeg kjøre den timen det tar for å være sikker på at jeg får tatt et siste farvel itilfelle gårsdagens prøver av henne bekrefter våre mistanker.
 
CD 8

Allerede ser det ut som om juicen og solvipect holder ord :) begynner å skje ting igjen og kjenner kroppen begynner å forberede seg til å gjøre klar til el :)
 
CD 11

Heisann :D Da var vi her allerede:p cd 11 og jeg har så vidt i dag begynt å kjenne tegn til at EL er like rundt hjørnet. Maca og Bidronninggele virker til å ha gjort greia s :) vel håper jeg da værtfall .) Jeg regner med at EL vil bli sånn ca fredag/lørdag :)

Hormonene har gått litt i berg og dal bane de siste dagene og dette kan vel være et resultat av macaen da jeg doblet dosen på søndag fra 2 til 4.

Har startet opp med tempingen i dag igjen :D Litt sent ute kanskje, men termometeret kom ikke før i går så da er det bare å ta det derfra :D
 
CD 14 - EL

Valentines Day og den store EL dagen, troooor jeg :p:D
Tappen i går var middels høy, myk og åpen. SÅ da regner jeg med at EL er i gang i og med at døra er åpen ;):D
Etter 2 dagers tørke da jeg har jobbet dagen, mannen har jobbet natta og sovet på ettermiddagen passet det fint at vi fikk litt tid i går :D tehehehe
Og tappen i dag tidlig var fortsatt åpen, myk og nå helt fremme :) og fornøyd var jeg med at jeg sovnet med "beina i været" eller rettere sagt en pute under rompa og beina opp og at jeg våknet på samme måten i dag tidlig :D Kanskje dette har vært litt til hjelp så soldatene får kommet seg frem til målet :)

Jeg har som sagt startet tempigen igjen og den har steget de 2 siste dagene og lå på 36,39 i dag tidlig :) Nå er det bare å få skvist inn en runde til før stenge tid og det jeg mistenker blir 1 dpo i morgen om tappen er lukket igjen :)

thumb.png
 
åå nå vet jeg at EL er i gang :D Smerter, smerter, smerter :D

Og nok en ting skal prøves ut i tilegg til maca, Wild yam og bidronning gele :) Nemling babyklister :D akkurat bestilt fra Danmark :p
 
CD 15, 1 Dpo

EL var i går og i løpet av dagen i dag har tappet lukket seg :D Vi humet og vrikket i går så nå er det bare å sette igang med Wild yam fra i kveld :)

Babyklister er bestilt fra danmark så håper dette kommer i løpet av uka :)
 
CD 15, 1 Dpo

EL var i går og i løpet av dagen i dag har tappet lukket seg :D Vi humet og vrikket i går så nå er det bare å sette igang med Wild yam fra i kveld :)

Babyklister er bestilt fra danmark så håper dette kommer i løpet av uka :)
Herlig :) Sender masse babystøv og heier på spiren <3
 
CD 16, 2 dpo

Herregud tia går så fort! IKM er den 28/2 som er neste søndag allerede :) Og jeg har planer om å begynne testingen allerede til søndag da er jeg nemlig 8 dpo.

Har også begynt med wild yam i dag. 2 morgen og 2 kveld frem til 10 dpo. Da tenker jeg å trappe ned :) Håper også det dukker opp litt babyklister i løpet av de nærmeste dagene :D Går hardt inn med alle midler de neste pp'ene nå :)
 
CD 15, 1 Dpo

EL var i går og i løpet av dagen i dag har tappet lukket seg :D Vi humet og vrikket i går så nå er det bare å sette igang med Wild yam fra i kveld :)

Babyklister er bestilt fra danmark så håper dette kommer i løpet av uka :)

Så spennende! Håper ei lita spire klorer seg fast! :D
 
Hurra for dpo :)
Bruker babyklister igjen jeg og denne pp'n, hadde stående en uåpnet flaske
fra sist jeg prøvde det, den åpna tok jeg ikke sjangsen på å bruke,
tror det var august jeg prøvde det sist.
Håper det hjelper denne gangen, for både deg og meg :)
 
Back
Topp