Et eller annet dpo la oss si 14 statusoppdatering:
Vel her har det ikke dukket opp noen TR i dag
Første anntatte IKM etter EL er i dag og neste er vel mandag. (snakker om å få bestemt seg
)!! Jeg har hatt noe mensmurringer i dag, men ikke noe annet som kan tyde på et eventuelt innbrudd fra tanta. Skikkelig vokse smerter eller kramper i beina har jeg også hatt i dag. Brystene er litt av og på ømme g jeg er trøtt som en Bjørn mitt i vinterhalvåret, kunne lett gått i dvale liksom.
Testen i dag var jo ikke noe å skryte av og jeg har vel egentlig bestemt meg for å vente til mandag morgen igjen med å teste, eventuelt tirsdag
Kjenner jeg vil heller ikke vite hva som skjer de neste 2 dagene enn å bli smp skuffet fordi testen ikke viser det jeg gjerne vil at den skal vise
Jeg har i værtfall blitt godt tatt vare på av min kjære i dag
Jeg fikk sove super lenge og fikk servert frokost på senga imens han stod opp med stor og liten
Så fikk jeg litt "Fri" shopping avgang på nettet med en beløpsgrense til å shoppe litt for
Billig og stille terapi som han kaller det
Jeg har ikke nevnt så mye for mannen denne pp*en i forhold til symptomer og testing osv. rett å slett fordi jeg ikke har en fjerneste anelse selv om hva kroppen min egentlig holder på med og jeg vil virkelig ikke bygge opp forhåpningene hans slik det har lett for å bli da han ønsker seg dette nesten mer enn meg <3 Men han har kjent lusa på gangen i går tydeligvis da jeg hadde ekstrem rengjøring hjemme slik jeg bruker å gjøre når jeg grubler fælt på noe som gnager og irritere eller depper litt.
Jeg fortsetter uannsett å krysse fingerne
Men om det ikke skulle være noen spire kjenner jeg en liten følelse qav at det også er greit denne gangen da jeg nå endelig har fått alle disse resptfrie mirakel remediene som ligger klare til å bli tatt i bruk