J det er kjempe dårlig.gjortFy for en kjedelig test! Dårlig gjort av dem å ikke bli positiv nå! Nå er du vel 11/13 dpo? Om du bare er 11 dpo, er det fortsatt stor sjans for positiv i morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
J det er kjempe dårlig.gjortFy for en kjedelig test! Dårlig gjort av dem å ikke bli positiv nå! Nå er du vel 11/13 dpo? Om du bare er 11 dpo, er det fortsatt stor sjans for positiv i morgen![]()
J det er kjempe dårlig.gjortdet er håp så lenge tr ikke dukker opp
men om hun dukker opp er det greit det også
![]()
Før skremme hu bortBeste er at ho ikke kommer!!! Vil se en finfin strek![]()
HahahaFør skremme hu bort*løper til speilet og roper BØ*
Vel ingen tegn til henne ennåHahaha
Syns jeg ser det for meghjelper det?
I dag eller mandagHøres bra utnår er ikm?
Æææææsj der kom a!
Dette er vel kanskje den eneste gangen det er litt.greit at hun kommer![]()
Nå kan jeg sette igang med maca, bidronninggele, wild yam, solvipect, juice og temping![]()
Men litt nedtur er det også etter nattenstester der den ene har en tydelig skygge.
Ja det er noe dritt, men nå skal vi se om ikke denne pp'en blir litt bedreÆææsj
Håper det gjør susen med litt hjelp fra diverse ting nå da![]()
Ja det var akkurat det det var også ;( Kjente håpet steg også var det et lite tørk tørke også blei det slått nd igjenOi, det var jo en veldig tydelig skygge da! Så utrolig irriterendeMen i neste pp, DA!
Tusen takk og det samme til deg og spire litenMasse lykke til videre![]()
Takk for detTusen takk og det samme til deg og spire liten![]()
Bare hyggeligTakk for detPlutselig er det din tur. Krysser alt for deg!
Ja det er noe dritt, men nå skal vi se om ikke denne pp'en blir litt bedreHvis ikke trøster jeg meg med at vi er igang med IVF før høsten i år
![]()
Ja det veldig fint å ha noe å se frem tilSå bra dere kan ha det å se frem til, et lite håp i fremtiden♡
Håper dere slipper å vente