Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Tørket
 

Vedlegg

  • 1422549993496.jpg
    1422549993496.jpg
    40,8 KB · Visninger: 112
Jeg er usikker på om jeg ser noe eller ikke. Likte den fra igår bedre :p
Det enda litt tidlig da, så alt kan skje ♥ Nå håper jeg du bærer på en liten skatt :-D
 
Jeg er usikker på om jeg ser noe eller ikke. Likte den fra igår bedre :p
Det enda litt tidlig da, så alt kan skje ♥ Nå håper jeg du bærer på en liten skatt :-D
Jeg ser ikke noe på den :p likte også den fra i går bedre :D får bare prøve igjen i morgen tidlig :p
Helt klart tidlig ennå :) det håper virkelig jeg også :)
 
Ser noe, men ser ut som en av mine skyggestreker, også ser den litt tykk ut... Krysser fingrene for deg, og en sterk og fin test!! :)
Tror bare det er det teite mobilkameraet på den tlf jeg har om dagen som er skyld i en eventuell strek :p for jeg ser ingenting på den :p håper på noe bedre i morgen :)
 
11 dpo

Som alltids på denne tiden når jeg ikke har testet etter EL så begynner jeg alltid å gruble litt på om jeg er så mange dpo som jeg tror, men jeg er vel sånn nogenlunde sikker på at jeg er et sted mellom 9 og 11 dpo :)

Jeg har prøvd de siste 6 mnd å bli litt bedre kjent med symptomer som kan tyde på TR og disse er som regel følgende:
- Kviser
- Oppblåst
- Murringer
- Hodepine
- Løs mage
- Oppblåst


De symptomene som gir meg en liten hjerne kløe denne pp'en er som følger:
- Foreløpig små ømme bryster
- Tungt følende bryster
- Mindre kviser (what??)
- trøøøøtt
- ekstremt sulten
- treeeeg mage
- følelsen av å ikke gidde å gjøre en shiit
- mester tisser
- litt murringer
- vokse smerter i beina
- ligamentsmerter
- stråling i livmoren

Normalt så er dette det samme jeg har hatt ved svangerskap, men med denne kroppen vet man aldri og jeg tørr ikke stole på noe før jeg sitter med en test i hånda som forteller meg noe annet og TR som er 2 uker over tiden (da vet jeg værtfall at ikke det er noe kjemisk på gang).

Men om det skulle være NOE ved disse nusselige symptomene som jeg holder en liten finger på så er det dette med brystene mine som blir ømmere og ømmere.

OKAI såå good Luck me!
 
Last edited:
10/12 dpo

Tatt før 5 minutter på morningen :) syns jeg kan skimte noe på testen men forløpig er nok ikke dette annet enn en skygge :) tar en titt igjen når den er tørr
 

Vedlegg

  • 1422598934084.jpg
    1422598934084.jpg
    29,7 KB · Visninger: 112
Åå, jeg ser strek :-D Ta nytt bilde når den er tørr ♥
 
Noe er det, men om det er strek eller skygge er vanskelig å si! :) krysser fingre :)
 
Krysser alt jeg har her♡
 
Hvordan ble testen etter at den tørket i går? Har du tatt ny test i dag? Dette er veldig spennende! :)
 
Sånn :) ikke så spennende :p
Fy for en kjedelig test! Dårlig gjort av dem å ikke bli positiv nå! Nå er du vel 11/13 dpo? Om du bare er 11 dpo, er det fortsatt stor sjans for positiv i morgen :D
 
Back
Topp