Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser noe, men ser ut som en av mine skyggestreker, også ser den litt tykk ut... Krysser fingrene for deg, og en sterk og fin test!!Tørket
Jeg ser ikke noe på den likte også den fra i går bedre får bare prøve igjen i morgen tidligJeg er usikker på om jeg ser noe eller ikke. Likte den fra igår bedre
Det enda litt tidlig da, så alt kan skje ♥ Nå håper jeg du bærer på en liten skatt :-D
Tror bare det er det teite mobilkameraet på den tlf jeg har om dagen som er skyld i en eventuell strek for jeg ser ingenting på den håper på noe bedre i morgenSer noe, men ser ut som en av mine skyggestreker, også ser den litt tykk ut... Krysser fingrene for deg, og en sterk og fin test!!
Får bare håpe det utvikler seg til noe mer enn en skyggeSer en skygge på den siste der. Lik de jeg fikk denne pp.
Spennende! Ser også noe...10/12 dpo
Tatt før 5 minutter på morningen syns jeg kan skimte noe på testen men forløpig er nok ikke dette annet enn en skygge tar en titt igjen når den er tørr
Spennende! Ser også noe...
Noe er det, men om det er strek eller skygge er vanskelig å si! krysser fingre
Så bra dere skimter noe er fortsatt usikker selv på om det er en strek eller en skygge tar et nytt bilde når den er tørÅå, jeg ser strek :-D Ta nytt bilde når den er tørr ♥
Krysser fingre og tær for degFår bare håpe det utvikler seg til noe mer enn en skygge
Krysser fingre og tær for deg
Tusen takk søtiser <3Krysser alt jeg har her♡
Sånn ikke så spennendeHvordan ble testen etter at den tørket i går? Har du tatt ny test i dag? Dette er veldig spennende!
Fy for en kjedelig test! Dårlig gjort av dem å ikke bli positiv nå! Nå er du vel 11/13 dpo? Om du bare er 11 dpo, er det fortsatt stor sjans for positiv i morgenSånn ikke så spennende