Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

10 dpo og dagens mindre spennede test :p
 

Vedlegg

  • 1422427834222.jpg
    1422427834222.jpg
    35,2 KB · Visninger: 118
Den var ikke så kjedelig etter at den tørket da :-D
 
10 dpo

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det som skjer med kroppen, de vanlige lure symptomene som dukker på pp etter pp bryr jeg meg ikke så mye om. De kommer jo uannsett om det er TR eller EL.

Men et symptom som har dukket opp denne PP'en er såre og ømme bryster. Det er noe jeg ALDRI har hatt uten om svangerskap så det er absolutt litt spennende, men det er ikke noe jeg tørr stole på før jeg sitter med en positiv test i hånda :)

Håper virkelig BT strimlene dukker opp i dag så jeg kan prøve igjen i morgen :) Har også helgardert meg med en CBd som skal taas når jeg er 99% sikker på at den vil slå ut :)

Så inntill videre og nye tester ankommer håper jeg virkelig at brystene blir verre :p:D
 
Min er tørket og ingen skygge, så krysser fingrene for deg!!!
Takk :) sjangsene er ikke ute før TR dukker opp :)

Nå må.morgendagen frem til posten kommer gå fort slik at jeg kan prøve meg på en ettermiddagstest :p da gjelder det bare å holde seg fra kl 12 :p
 
Begge brystene er helt klart ømme ikke.veldig men en del. Håper en eventuell ettermiddagatest i morgen kan gi noe mer betryggende å gå på :)
 
Skjer det noe spennende her? :)
Krysser fingrene for deg♡
 
Lykke til med testingen idag :)
 
11 dpo ettermiddagatest test før tørket. Ikke noe spennende å meddele akkurat :)
 

Vedlegg

  • 1422538891733.jpg
    1422538891733.jpg
    47,6 KB · Visninger: 108
Var og snoket i gamle poster på april14 (min gamle termingruppe). Ser du hadde et kort opphold der! Så artig om vi hadde kommet i samme gruppe igjen, men da skal du bli værende!
 
Var og snoket i gamle poster på april14 (min gamle termingruppe). Ser du hadde et kort opphold der! Så artig om vi hadde kommet i samme gruppe igjen, men da skal du bli værende!
Ja jeg var der en kort periode :) Håper vi kan begge være i neste termin forum tiden ut :)
 
Back
Topp